Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 06.07.2015

Coming Soon – biznesowe „wejście smoka”

„Coming Soon” to głęboki oddech, który jednak trzyma w napięciu. To czytelna informacja wysłana w stronę odbiorców, potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, przygotowująca ich na Twoje dynamiczne wejście. To wspaniała alternatywa dla schematycznego szablonu „strona w budowie”, który nie przynosi żadnej informacji o Twojej działalności. To również czas, który zyskujesz, aby przygotować naprawdę dobrą witrynę i jednocześnie nie tracić ani jednego dnia – dobrze przygotowana strona „Coming Soon” będzie Twoją reklamą.

Zapytasz pewnie dlaczego jest to takie ważne i czy nie wystarczy zamieścić informacji „strona w budowie”? Odpowiedź sam odnajdziesz, jeżeli postawisz się w roli odbiorcy. Czy zdarzyło Ci się zapamiętać adres „strony w budowie”? Powrócić na nią w dniu wyznaczonej premiery? Zapamiętać tę datę lub też zapisać ją w kalendarzu? Czy zdarzyło Ci się czekać na taką stronę…?

I właśnie dlatego „Coming Soon” okazuje się o wiele lepszym niż tradycyjne rozwiązaniem. Pamiętaj – pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Pojawiając się w świadomości odbiorcy dzięki intrygującej, rozbudzającej ciekawość stronie na pewno zdobędziesz jego sympatię.

A teraz spójrzmy na cały szereg korzyści, które wynikają z zastosowania strony „Coming Soon” z perspektywy przedsiębiorcy. Jakie możliwości wprowadza takie rozwiązanie? Oto kilka kluczowych atutów.

 

PO PIERWSZE – BUDUJESZ WIZERUNEK MARKI

 

Decydując się na „Coming Soon” niemal natychmiast zaczynasz budować swój wizerunek w świadomości odbiorców. Zaczynasz istnieć!  Co więcej – robisz to w sposób ciekawy, intrygujący, nieszablonowy. Taka kreatywność bez wątpienia zostanie doceniona. Pamiętaj, że elastyczność stron „Coming Soon” pozwala nie tylko na stworzenie komunikatu o powstającej witrynie, ale również na opowiedzenie ciekawej historii Twojej firmy. Wszystko zależy od Twojej pomysłowości!

 

PO DRUGIE – DOCIERASZ DO CORAZ SZERSZEGO GRONA  ODBIORCÓW

 

„Coming Soon” to także wspaniały sposób na budowanie relacji z obecnymi bądź przyszłymi klientami. Możesz dodać szablon pozwalający im na zapisanie się na Twoją listę newsletterową. Umożliwiając subskrypcję strony nim przybierze ona swój ostateczny kształt dajesz swoim konsumentom pewność, że będą oni o wszystkich zmianach  oraz dniu premiery informowani na bieżąco.

 

PO TRZECIE – PROMUJESZ SIĘ NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH – ŁĄCZYSZ KONTA

 

Nie od dzisiaj wiadomo, jak ogromny potencjał drzemie w mediach społecznościowych. Są one areną wielu kampanii marketingowych. Dlaczego więc i Ty nie miałbyś wykorzystać możliwości, które stwarzają? Na swojej stronie „Coming Soon” możesz zamieścić odnośniki do Twoich kont, dzięki czemu potencjalni klienci będą mieli z Tobą stały kontakt. Pamiętaj jednak, aby odpowiadać na zapytania i sugestie swoich followersów. Szanuj ich zdanie.

 

PO CZWARTE – POJAWIASZ SIĘ PRZEBOJOWO

 

„Coming Soon” pozwoli Ci stworzyć wyjątkowy efekt wizualny, który przykuje uwagę internautów. Jednak pamiętaj – na tym nie wyczerpują się możliwości tych stron. Możesz przecież w czas oczekiwania na premierę swojej witryny wpleść ciekawy konkurs dla subskrybentów oraz osób odwiedzających stronę.

WNIOSKI

Biznes jest dla ludzi kreatywnych, którzy nawet czas marazmu są w stanie przekształcić w okres dynamicznych zmian i aktywnej promocji. Internet, z całym swym bogactwem rozwiązań, proponuje nam wiele ciekawych strategii. Wystarczy jedynie po nie sięgnąć. Jeżeli więc planujesz zmiany na swojej witrynie lub też otwierasz nowy sklep internetowy – nie każ swoim klientom czekać. Już dzisiaj ich zaskocz i zacznij budować pozytywny wizerunek marki, która nie boi się wyzwań.

ŹRÓDŁA:

BrandFlow

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

YouTuber – zawód z pasją Ikona 03:40 min 23.11.2013 Rzucili pracę w korporacjach, aby zarabiać na Internecie. Zna ich tysiące, a nawet miliony osób. Ich popularność często przekracza ramy wirtualnego świata. Po licznych nagranych filmikach ich twarze stają się rozpoznawalne. Co jednak najważniejsze – ich działania przynoszą realne wpływy finansowe. To YouTuberzy. Termin YouTuber pojawił się w momencie upowszechnienia półprofesjonalnych kanałów w serwisie YouTube. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lepsza optymalizacja Google AdWords pod kątem konwersji Ikona 02:00 min 28.03.2013 Tzw. „ścieżki w sieci wyszukiwania” to wprowadzona przez Google nowość mająca na celu ułatwienie reklamodawcom skutecznej optymalizacji swoich kampanii pod kątem osiąganych konwersji. Do dyspozycji właścicieli kont oddany został kolejny zestaw bardzo interesujących informacji, pozwalających na sprawniejsze i przede wszystkim bardziej efektywne zarządzanie swoją strategią. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:20 min 29.08.2012 Populacja internautów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej stale wzrasta.  Dowodzą tego wyniki badań, które zostały przeprowadzone przez lidera w badaniach internetu - firmę Gemius, we współpracy z IAB Europe w ramach kolejnej edycji raportu "Do you CEE?" The Internet Market of Central and Eastern Europe 2011. CEE (Europa Środkowo-Wschodnia) okazuje się najszybszej rozwijającym się na świecie rynkiem reklamowym. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700