Ikona 00:00 min Ikona 06.07.2015

„Coming Soon” to głęboki oddech, który jednak trzyma w napięciu. To czytelna informacja wysłana w stronę odbiorców, potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, przygotowująca ich na Twoje dynamiczne wejście. To wspaniała alternatywa dla schematycznego szablonu „strona w budowie”, który nie przynosi żadnej informacji o Twojej działalności. To również czas, który zyskujesz, aby przygotować naprawdę dobrą witrynę i jednocześnie nie tracić ani jednego dnia – dobrze przygotowana strona „Coming Soon” będzie Twoją reklamą.

Zapytasz pewnie dlaczego jest to takie ważne i czy nie wystarczy zamieścić informacji „strona w budowie”? Odpowiedź sam odnajdziesz, jeżeli postawisz się w roli odbiorcy. Czy zdarzyło Ci się zapamiętać adres „strony w budowie”? Powrócić na nią w dniu wyznaczonej premiery? Zapamiętać tę datę lub też zapisać ją w kalendarzu? Czy zdarzyło Ci się czekać na taką stronę…?

I właśnie dlatego „Coming Soon” okazuje się o wiele lepszym niż tradycyjne rozwiązaniem. Pamiętaj – pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Pojawiając się w świadomości odbiorcy dzięki intrygującej, rozbudzającej ciekawość stronie na pewno zdobędziesz jego sympatię.

A teraz spójrzmy na cały szereg korzyści, które wynikają z zastosowania strony „Coming Soon” z perspektywy przedsiębiorcy. Jakie możliwości wprowadza takie rozwiązanie? Oto kilka kluczowych atutów.

 

PO PIERWSZE – BUDUJESZ WIZERUNEK MARKI

 

Decydując się na „Coming Soon” niemal natychmiast zaczynasz budować swój wizerunek w świadomości odbiorców. Zaczynasz istnieć!  Co więcej – robisz to w sposób ciekawy, intrygujący, nieszablonowy. Taka kreatywność bez wątpienia zostanie doceniona. Pamiętaj, że elastyczność stron „Coming Soon” pozwala nie tylko na stworzenie komunikatu o powstającej witrynie, ale również na opowiedzenie ciekawej historii Twojej firmy. Wszystko zależy od Twojej pomysłowości!

 

PO DRUGIE – DOCIERASZ DO CORAZ SZERSZEGO GRONA  ODBIORCÓW

 

„Coming Soon” to także wspaniały sposób na budowanie relacji z obecnymi bądź przyszłymi klientami. Możesz dodać szablon pozwalający im na zapisanie się na Twoją listę newsletterową. Umożliwiając subskrypcję strony nim przybierze ona swój ostateczny kształt dajesz swoim konsumentom pewność, że będą oni o wszystkich zmianach  oraz dniu premiery informowani na bieżąco.

 

PO TRZECIE – PROMUJESZ SIĘ NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH – ŁĄCZYSZ KONTA

 

Nie od dzisiaj wiadomo, jak ogromny potencjał drzemie w mediach społecznościowych. Są one areną wielu kampanii marketingowych. Dlaczego więc i Ty nie miałbyś wykorzystać możliwości, które stwarzają? Na swojej stronie „Coming Soon” możesz zamieścić odnośniki do Twoich kont, dzięki czemu potencjalni klienci będą mieli z Tobą stały kontakt. Pamiętaj jednak, aby odpowiadać na zapytania i sugestie swoich followersów. Szanuj ich zdanie.

 

PO CZWARTE – POJAWIASZ SIĘ PRZEBOJOWO

 

„Coming Soon” pozwoli Ci stworzyć wyjątkowy efekt wizualny, który przykuje uwagę internautów. Jednak pamiętaj – na tym nie wyczerpują się możliwości tych stron. Możesz przecież w czas oczekiwania na premierę swojej witryny wpleść ciekawy konkurs dla subskrybentów oraz osób odwiedzających stronę.

WNIOSKI

Biznes jest dla ludzi kreatywnych, którzy nawet czas marazmu są w stanie przekształcić w okres dynamicznych zmian i aktywnej promocji. Internet, z całym swym bogactwem rozwiązań, proponuje nam wiele ciekawych strategii. Wystarczy jedynie po nie sięgnąć. Jeżeli więc planujesz zmiany na swojej witrynie lub też otwierasz nowy sklep internetowy – nie każ swoim klientom czekać. Już dzisiaj ich zaskocz i zacznij budować pozytywny wizerunek marki, która nie boi się wyzwań.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 31.07.2015 E-mail to dzisiaj jedna z najpopularniejszych form kontaktu z klientem. Pozwala na utrzymanie dobrych relacji, przedstawienie oferty i zachęcenie go do tego, by skorzystał z tego, co dla niego przygotowaliśmy. Jednak pisanie tego rodzaju wiadomości to sztuka, a uniknięcie błędu, z czego wielu z nas nie zdaje sobie sprawy, jest bardzo trudne. Pisząc wiadomości chcemy wywrzeć dobre wrażenie, jednak nawet najlepsze chęci nie pomogą, kiedy w parze z nimi nie będzie szła wiedza. Sprawdź listę najczęstszych e-mailowych błędów, by uniknąć wpadki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 25.11.2015 Czy wiesz, jak Google dba o bezpieczeństwo użytkowników sieci, jak i samej wyszukiwarki? A może już nie raz zastanawiałeś się, czy strony, które codziennie odwiedzasz, nie zagrażają może Twojemu komputerowi? Chcesz poznać kolejny sposób, jak uchronić się przed wirusami i złośliwym oprogramowaniem w trakcie surfowania po Internecie? Koniecznie przeczytaj nasz najnowszy artykuł na temat bezpiecznego przeglądania i „Raportu przejrzystości” Google. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 04.07.2015 Każdy z nas przynajmniej raz pisał maila w złości. Każdy z nas przynajmniej raz wysłał maila do niewłaściwego adresata, a już na pewno każdemu z nas zdarzyło się wysłać wiadomość bez ważnego załącznika. Ile razy pluliśmy sobie w brodę, że nie możemy cofnąć się w czasie o tych kilka sekund, żeby zapobiec kliknięciu „Wyślij”? Dzięki Gmailowi nie możemy co prawda podróżować w czasie, jednak możemy cofnąć niechcianego maila! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700