Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 11.06.2015

Zdjęcia zawsze pod ręką, czyli nowa aplikacja od Google

Uwielbiamy robić zdjęcia i robimy ich coraz więcej. W przeciwieństwie do tradycyjnych, przechowywanych często w albumach, zdjęcia cyfrowe rozproszone są pomiędzy różnymi nośnikami (telefonem, tabletem, aparatem, komputerem), co może powodować trudności, związane choćby z odnalezieniem konkretnych plików.

 

 

 

Źródło: Google

 

I tu przychodzi z pomocą nowa aplikacja od giganta z Mountain View – Google Zdjęcia. Jest to bezpieczne miejsce stworzone z myślą o przechowywaniu prywatnych zdjęć oraz filmów.  Dodatkowo aplikacja porządkuje materiały zgodnie z wybranymi kryteriami, takimi jak: osoby czy miejsca i umożliwia ich ożywianie, poprzez np. poprawę jasności i koloru.

A jeśli te opcje nie okażą się wystarczające, możemy w szybki i łatwy sposób utworzyć własny kolaż, animację oraz film z dźwiękiem. Zaletą nowej aplikacji od Google jest także opcja udostępniania zdjęć, którą wyróżnia łatwość dzielenia się ze znajomymi nawet setką plików jednocześnie. Wystarczy wygenerować odpowiedni link i przesłać zainteresowanej osobie. Istotny jest fakt, że odbiorca nie musi logować się na żadne konto ani pobierać aplikacji.

Źródło: Google

  Reasumując, dzięki nowej aplikacji otzrymujemy :

– bezpłatne przechowywanie nieograniczonej liczby zdjęć i filmów (i tutaj pojęcie „nieograniczona liczba” należy traktować dosłownie),

– automatyczne tworzenie kopii zapasowych,

– bezpieczeństwo danych,

– zachowanie oryginalnej rozdzielczość zdjęć do 16 MP, a w przypadku filmów do 1080p HD,

– skompresowane wersje zdjęć i filmów przechowywane są w pełnej rozdzielczości, gotowe do wydruku,

– możliwość udostępniania wielu plików jednocześnie,

– możliwość edycji zdjęć i tworzenia własnych kreacji,

– dostęp do plików ze wszystkich urządzeń połączonych z Internetem.

Całość brzmi bardzo zachęcająco, szczególnie, że aplikacja jest całkowicie darmowa.

 

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Ile za kliknięcie? Kiedy remarketing? AdWords w pytaniach i odpowiedziach Ikona 02:00 min 09.04.2013 Wyświetlać reklamę na pierwszej pozycji w Google i płacić mniej niż trzecia, czwarta czy ośma firma w tej samej stawce? Płacić jedynie dwa grosze za sprowadzenia użytkownika na stronę? Reklamy remarketingowe wyświetlane 6 sekund po wyjściu ze strony reklamodawcy z trackerem śledzącym? Moja odpowiedź brzmi: TAK. Jak to możliwe? Zapraszam do lektury.   Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:10 min 17.01.2011 Internauci są zadowoleni z wyszukiwarek, ale oczekują poprawy jakości zwracanych przez nie wyników. Nie zawsze bowiem otrzymują trafną odpowiedź na swoje zapytanie. Ponieważ na naturalne wyniki wyszukiwania można "nienaturalnie" wpływać, powyższe wnioski z badań powinny zmobilizować do kształtowania tych wyników w jeszcze lepszej, wysokiej jakości. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:40 min 07.07.2008 Witryna już jest, teraz wystarczy czekać, aż ktoś ją odwiedzi... warto jednak wiedzieć, kto i dlaczego to robi. Takie informacje są bardzo cenne, ponieważ pozwalają w porę reagować na zmiany, a także dopasowywać zawartość strony do potrzeb klientów. W tym pomoże niezastąpiony Google Analytics - narzędzie do analizowania, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Twojej strony. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700