Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 02.07.2015

Sunrise System Autoryzowanym Partnerem MSP Google AdWords™

Sunrise System Autoryzowanym Partnerem MSP Google AdWords

Merytoryczne wsparcie Google w zakresie kampanii prowadzonych dla firm z sektora MŚP, dostęp do narzędzi i specjalistycznej wiedzy – to niektóre spośród korzyści, jakie zyskujemy jako Google AdWords Premier SMB Partner (Autoryzowany Partner MSP Google AdWords).  Sunrise System dołączyła do wąskiego grona Autoryzowanych Partnerów MSP Google AdWords w czerwcu 2015 roku.  Więcej

Program dla Autoryzowanych Partnerów MSP Google AdWords został stworzony, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom, które nie mają czasu lub zasobów do zarządzania swoimi kampaniami reklamowymi – mówi Todd Rowe, Dyrektor Zarządzający globalnym zespołem Channel Sales odpowiedzialny za program w Google. Dzięki posiadanemu przez agencję doświadczeniu, wiedzy i kompetencjom w obsłudze klienta od początku do końca, właściciele tych firm mogą skupić się na prowadzeniu swojej działalności.

 

Autoryzowanym Partnerem MSP można zostać na podstawie zaproszenia od Google. Ponieważ współpraca z partnerami ma bardzo ścisły charakter, zwykle nawiązywana jest z firmami, które opierają działalność na produktach Google AdWords i mają możliwość oferowania usług setkom, a w wielu przypadkach nawet tysiącom reklamodawców. Od swoich partnerów Google oczekuje usług na najwyższym poziomie i zapewnia im niezbędną pomoc.

Warto było przez lata inwestować w zespół i nie poprzestawać na standardowych, odtwórczych rozwiązaniach – mówi Paweł Rybak, Prezes Sunrise System. Zaproszenie do programu dla Autoryzowanych Partnerów MSP to cenna rekomendacja i konkretne korzyści – dla agencji, ale przede wszystkim – reklamodawców, którzy korzystają z naszego wsparcia. Nasza oferta umożliwia wszystkim przedsiębiorcom, również tym z sektora MŚP, konkurencyjną i efektywną kampanię w Internecie i poszerzanie kanałów sprzedaży o rynek online.  – podsumowuje P. Rybak

W ramach programu Autoryzowany Partner MSP Google AdWords otrzymuje m. in:

– wspólne promocje dla klientów,

– wsparcie dedykowanego dla agencji menedżera po stronie Google,

– dostęp do nowych narzędzi i aktywny udział w testach nowych funkcjonalności systemu AdWords,

– szkolenia podnoszące kompetencje zespołu,

– dodatkowe narzędzia do sprawnego zarządzania rosnącą liczbą kampanii.

Globalna wiedza zespołu Google AdWords jest możliwa do wykorzystania lokalnie – przez rodzimych przedsiębiorców. Zapraszamy do kontaktu z certyfikowanymi specjalistami Google AdWords zatrudnionymi w Sunrise System.

*Google i AdWords są znakami towarowymi firmy Google Inc.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55