Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:35 min Ikona 02.03.2017

Zakupy z asystentem – kiedyś luksus, dziś codzienność

Nie da się ukryć, że bez worków na śmieci czy opakowania kawy raczej żyć się nie da, chociaż od czasu do czasu słyszymy o takich śmiałkach. Istnieje wiele produktów, które kupujemy regularnie, nawet się nad tym nie zastanawiając. One po prostu zawsze są na naszej liście zakupowej.

W dzisiejszych czasach jednak wiele osób nie ma czasu na cotygodniowe zakupy w markecie spożywczym. Ratujemy się wtedy zakupami online, które wprawdzie są wygodniejsze, ale, powiedzmy sobie szczerze, nie jest to nic innowacyjnego. A co, gdyby tak istniało specjalne urządzenie, któremu w łatwy sposób możemy podyktować listę zakupów, a o całą resztę zadba ono samo? No tak, to rozwiązanie już istnieje i jest to Google Assistant – aplikacja zintegrowana z urządzeniem Google Home.

 

Niech nie zwiedzie Cię niepozorny wygląd

 

Google Home wygląda jak minimalistyczna ozdoba. Szerokie możliwości personalizacji kolorów pozwalają na dopasowanie produktu do wnętrza naszego domu, dzięki czemu efekt dekoracyjny jest jeszcze większy.

Źródło: Google Home

Pod tym niepozornym wyglądem głośnika kryje się jednak szereg funkcji, które mają na celu ułatwić, a przy okazji na pewno nieco urozmaicić codzienne życie. Dzięki niemu bez problemu dowiemy się jakie są warunki pogodowe czy kursy walut, zaplanujemy nasz dzień, ustawimy w domu odpowiednią temperaturę, a podczas przygotowania śniadania włączymy sobie przyjemną muzykę prosto z naszej ulubionej playlisty na Spotify.

 

Dziecinnie prosta obsługa

 

Aby skorzystać z usług wirtualnego asystenta do zakupów wystarczy wypowiedzieć magiczną formułkę „Ok Google”, a następnie przejść do zamówienia. Oczywiście po angielsku. Wygląda to mniej więcej tak:

 

Źródło: Blog Google

 

Aby zrobić zakupy, należy w ustawieniach wpisać dane swojej karty kredytowej i adres, pod który produkty mają zostać doręczone. Tylko tyle.

 

Nie tylko w głośniku

 

Jak to zwykle bywa, dobre i innowacyjne aplikacje początkowo oferują bardzo ograniczone możliwości użytkowania i są dostępne na niewielu urządzeniach. Tak było również w przypadku Google Assistant, które dostosowane było jedynie do smartfonów Pixel i Pixel XL. Dobra nowina jest jednak taka, że Google już niedługo udostępni stworzonego przez siebie asystenta na urządzenia z systemem co najmniej Android 6.0 Marshmallow, a od kilku dni działa również na telefonach LG G6.

 

Zakupy nigdy nie były łatwiejsze

 

Chociaż zakupy z asystentem wydają się czymś, na co pozwalają sobie tylko najbogatsi celebryci, teraz każdy może poczuć się jak oni. Wystarczy wpisać w aplikację swoją kartę kredytową i adres dostawy produktów, by zamówione głosowo zakupy zostały dostarczone pod nasze drzwi. To nie tylko funkcjonalne usprawnienie codziennych czynności (w końcu zamawiać można robiąc zupełnie inne rzeczy, np. pracując), ale również funkcja, która sprawia, że czujemy się jakbyśmy byli „z przyszłości”.

Źródła: Blog Google, Google Home, Antyweb

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 13

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 05:05 min 24.02.2014 Silniki wyszukiwarek internetowych dbają o to, żeby na pierwszych stronach wyników promowane były jak najbardziej wartościowe witryny. Dotyczy to zarówno samej treści, jak i dbałości o jej poprawność i sposób jej przedstawienia. Czy oznacza to także, że jeśli w tytule własnego serwisu zrobimy niewielką literówkę, pozycje spadną? A co, jeśli użytkownicy komentujący nasze artykuły zapewniają nam unikatową treść, jednak popełniając błędy gramatyczne? Twórcy Google i Bing odpowiadają na te problematyczne kwestie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:30 min 17.04.2013 Manager nieaktywnych kont to nowa usługa Google pozwalająca na usunięcie konta Google po Twojej śmierci, z takich serwisów jak: Google+, Blogger, Google Drive, Gmail, Picasa, Google Voice i YouTube. Google pozwala skorzystać z dwóch opcji: możemy zadecydować czy nieużywane konto ma zostać bezpowrotnie usunięte a dane wymazane lub możemy przekazać zgromadzone przez nas dane komuś innemu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:30 min 17.02.2011 O SEO zgodnym i niezgodnym z wytycznymi wyszukiwarek można szeroko teoretyzować - ale zagadnienie metod pozycjonowania ma wymiar bardzo praktyczny. Odczuwalne jest to szczególnie, gdy stronę promowaną dyskusyjnymi metodami spotka kara w postaci zafiltrowania w wynikach czy usunięcia z indeksu. New York Times donosi o przypadku odkrycia przyczyn spektakularnego sukcesu w wynikach jednej ze stron internetowych. Odkrycie SWL-i i manipulowania parametrem PageRank przyniosło szybko i drastyczną reakcję ze strony Google. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700