Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 17.09.2009

Z kim zadaje się Twoja marka w Internecie?

Wiemy, że przestrzeń internetowa wcale nie jest taka ładna, jak ją malują. Dużo tu przemocy, zbrodni i nagości. W tej bezimiennej, informacyjnej dżungli dobrze czują się również zjawiska, przed którymi chcemy chronić najmłodszych. Skoro Internet ma tak wiele ciemnych, szemranych zaułków, to co można zrobić, aby marka lub produkt pozostał po tej „jasnej stronie Sieci”? Jak uniknąć koszmaru brand managera, który pewnego dnia odkrywa swoją markę w Internecie, gdy ta przebywa w bardzo złym towarzystwie, w internetowym półświatku?

Wyobraźmy sobie koszmar brand managera marki x, która z powodu niecnego algorytmu Google nagle popadła w złe towarzystwo. Ta niefortunna sytuacja znalezienia się w wyjątkowo anty-brandingowym towarzystwie zdarzyła się znanej i lubianej marce zup instant. (Nazwa towarowa została zamazana.)

Marka ta rozpoczęła oparty w dużej mierze o Internet konkurs na zbieranie punktów z opakowań produktów. Wczuliśmy się w przeciętną Kowalską, która markę X lubi i używa, tak więc jest żywo zainteresowana konkursem. Widziała reklamę w telewizji dwa razy, teraz chce dowiedzieć się szczegółów. Nie pamięta niestety adresu strony 🙁 Co robi? Wpisuje w Google frazę „punkty z ….. (tu pada nazwa marki)”.

Po chwili otrzymuje wiele możliwych odpowiedzi. Jak widać, niestety tylko dwa pierwsze wyniki zapytania związane są z konkursem tej marki. Reszta wyników to już ciemna strona internetu – handel, śmierć, oszczerstwa.

Spokojny sen brand managerowi zapewni dogłębna konsultacja planowanej promocji sprzedaży lub kampanii reklamowej dotycząca przełożenia kampanii offline (w telewizji, prasie, radio) na możliwe zachowania konsumentów online. Odpowiednie kroki optymalizacyjne nie pozwolą marce zejść na złą drogę w wynikach wyszukiwania i zatrzymają ją na długo po jasnej stronie Sieci.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55