Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 08.09.2009

Reklama kontekstowa: jeszcze łatwiej, jeszcze szybciej, jeszcze korzystniej.

Linki sponsorowane Google AdWords są wyświetlane na stronie z wynikami wyszukiwania Google.pl. Wie o tym każdy użytkownik Internetu. Wie o tym również Państwa potencjalny klient, który, nie chcąc tracić czas na przeszukiwania kolejnych podstron zestawienia Google.pl klika w link sponsorowany i trafia na stronę z Państwa ofertą. Sprawa jest oczywista – linki sponsorowane tworzą dobry grunt pod interesy, umożliwiając kontakt z klientem realnie zainteresowanym ofertą, którą w sposób klarowny i zachęcający przedstawia link reklamowy. Czy można chcieć jeszcze więcej? Czy można dostać jeszcze silniejsze narzędzie prezentowania własnej oferty? Otóż tak. Google nie byłoby najpotężniejszą marką w biznesie, gdyby z biegiem czasu nie oferowało nowych, jeszcze lepszych narzędzi kreowania internetowej rzeczywistości. Reklama kontekstowa, bo o tym mowa, umożliwia jeszcze szerszy, jeszcze częstszy kontakt z potencjalnym klientem: w jej ramach linki sponsorowane trafiają na najpopularniejsze, tematycznie powiązane strony internetowe. Zobrazujmy to na przykładzie. Oto strona, na której umiejscowiona jest reklama kontekstowa:

Reklama kontekstowa

Przykład, którym się posługujemy to portal prezentujący firmy meblarskie. Użytkownik sieci, na tego typu portalach, może porównać oferty różnych producentów, może także, dzięki linkom sponsorowanym, przejść na stronę danego producenta i kupić dany meble – od razu, bez zbędnych poszukiwań. Reklama kontekstowa wykorzystuje siłę promocji najpopularniejszych serwisów internetowych. Nasza-klasa.pl, onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, wyborcza.pl, interia.pl. – na pewno znają Państwo te strony internetowe. Na nich również prezentowana jest reklama kontekstowa. Reklama kontekstowa umożliwia promowanie strony w tysiącach miejsc w Internecie, i to w jednym czasie. I to pewne – trafia jedynie do osób zainteresowanych ofertą prezentowana przez Państwa link sponsorowany. Jak zatem skorzystać z tego narzędzia? Reklama kontekstowa może być częścią kampanii AdWords. Gdy zdecydują się Państwo na prowadzenie reklamy kontekstowej, certyfikowany specjalista Google AdWords Professional, pomoże wybrać strony, na których trafią Państwa linki sponsorowane. To takie łatwe, a korzyści tak wiele.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55