Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:50 min Ikona 14.09.2009

Ukryte moce marketingowe Twittera o których jeszcze nie wiesz, cz. III

Jestem handlowcem, a moją zawodową obsesją stał się temat poprawiania jakości kontaktu z klientem. Czy dzięki samej tylko płynnej wymianie informacji, szybkiemu reagowaniu na potrzeby klienta, dostarczaniu krótkich, rzetelnych odpowiedzi możliwe jest uzyskanie ponadprzeciętnie wysokiego stopnia satysfakcji klientów? Wierzę, że tak, stąd też moje ogromne zainteresowanie mikrobloggingiem, który właśnie takie możliwości daje jak żadne inne medium do tej pory.  W tej części artykułu o super – mocach Twittera i innych mikroblogów napiszę, jakie korzyści mogą odnieść firmy, jeśli wzbogacą swoją stronę o łącze do mikrobloga.

 

Podnoszenie jakości kontaktu z klientem

 

Marketerzy zza oceanu odkryli „na własnej skórze” kilka korzyści związanych z integracją profili twitterowych ze stronami firmowymi i blogami. Ułatwieniem dla tej integracji i synchronizacji Twittera ze stroną internetową jest duży wybór widgetów i wtyczek, które pomagają w sprawnym zarządzaniu takimi połączonymi profilami.

Korzyści z wyświetlania aktualizacji bezpośrednio pojawiających się na mikroblogu: – kreowanie świeżego i aktualnego contentu (odpowiednio skomponowane teksty takich aktualizacji mogą dodatkowo wzmocnić pozycje strony w wyszukiwarkach! Nie od dziś wiadomo, że Google lubi dużo świeżego tekstu:)) – nawet jeśli w firmie nie dzieje się nic, co można by umieścić w zakładce „dla mediów” lub w „aktualnościach”, zawsze można na profilu mikroblogowym dyskutować najnowsze doniesienia z branży, nowości, fakty. W ten sposób widać jak na dłoni, że jesteśmy zaangażowani w dziedzinę wiedzy i branżę, którą reprezentujemy. – ułatwiona komunikacja z klientami – jestem przekonany, że nie ma dziś lepszego niż mikroblogi sposobu na to, aby pozostać w wysokiej jakości kontakcie z klientami. Klienci mają łatwy dostęp do wysłania nam krótkiej informacji, podzielenia się refleksją o produkcie, usłudze, współpracy. Odpowiadając szybko na płynące od klienta wezwanie, zyskujemy w jego oczach. Naszą pozytywną, zaangażowaną komunikację widzi jeszcze wielu innych naszych klientów – w ich oczach też rośniemy 🙂 A jeśli naprawdę świetnie firma radzi sobie z życiem społecznościowym, to może nawet dodać strumień wiadomości z mikrobloga na żywo!

Ilość dostępnych dodatków sprawi, że każda firma wybierze najodpowiedniejszą dla siebie Zainstalowanie tych kilku możliwości dzielenia się treścią oznacza, że działania firmy w internecie wskoczyły na naprawdę wysoki poziom. Internauci to doceniają. Jeśli docenią to tak zwani „trendsetterzy”, czyli osoby, które cieszą się dużą estymą w swojej grupie, na firmę spłynie gloria i chwała środowiska internetowego. A to nie jest bezcenne – można przeliczyć to na konkretne wskaźniki: a) wzrostu reputacji b) wzrostu zamówień c) wzrostu odwiedzin na stronie W następnym artykule: Dlaczego mikroblogi są stworzone do propagowania rekomendacji i jak to wykorzystać? Jak zapewnić sobie rekomendacje?

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55