Ikona 02:50 min Ikona Sunrise System 14.09.2009

Ukryte moce marketingowe Twittera o których jeszcze nie wiesz, cz. III

Jestem handlowcem, a moją zawodową obsesją stał się temat poprawiania jakości kontaktu z klientem. Czy dzięki samej tylko płynnej wymianie informacji, szybkiemu reagowaniu na potrzeby klienta, dostarczaniu krótkich, rzetelnych odpowiedzi możliwe jest uzyskanie ponadprzeciętnie wysokiego stopnia satysfakcji klientów? Wierzę, że tak, stąd też moje ogromne zainteresowanie mikrobloggingiem, który właśnie takie możliwości daje jak żadne inne medium do tej pory.  W tej części artykułu o super – mocach Twittera i innych mikroblogów napiszę, jakie korzyści mogą odnieść firmy, jeśli wzbogacą swoją stronę o łącze do mikrobloga.

 

Podnoszenie jakości kontaktu z klientem

 

Marketerzy zza oceanu odkryli „na własnej skórze” kilka korzyści związanych z integracją profili twitterowych ze stronami firmowymi i blogami. Ułatwieniem dla tej integracji i synchronizacji Twittera ze stroną internetową jest duży wybór widgetów i wtyczek, które pomagają w sprawnym zarządzaniu takimi połączonymi profilami.

Korzyści z wyświetlania aktualizacji bezpośrednio pojawiających się na mikroblogu: – kreowanie świeżego i aktualnego contentu (odpowiednio skomponowane teksty takich aktualizacji mogą dodatkowo wzmocnić pozycje strony w wyszukiwarkach! Nie od dziś wiadomo, że Google lubi dużo świeżego tekstu:)) – nawet jeśli w firmie nie dzieje się nic, co można by umieścić w zakładce „dla mediów” lub w „aktualnościach”, zawsze można na profilu mikroblogowym dyskutować najnowsze doniesienia z branży, nowości, fakty. W ten sposób widać jak na dłoni, że jesteśmy zaangażowani w dziedzinę wiedzy i branżę, którą reprezentujemy. – ułatwiona komunikacja z klientami – jestem przekonany, że nie ma dziś lepszego niż mikroblogi sposobu na to, aby pozostać w wysokiej jakości kontakcie z klientami. Klienci mają łatwy dostęp do wysłania nam krótkiej informacji, podzielenia się refleksją o produkcie, usłudze, współpracy. Odpowiadając szybko na płynące od klienta wezwanie, zyskujemy w jego oczach. Naszą pozytywną, zaangażowaną komunikację widzi jeszcze wielu innych naszych klientów – w ich oczach też rośniemy 🙂 A jeśli naprawdę świetnie firma radzi sobie z życiem społecznościowym, to może nawet dodać strumień wiadomości z mikrobloga na żywo!

Ilość dostępnych dodatków sprawi, że każda firma wybierze najodpowiedniejszą dla siebie Zainstalowanie tych kilku możliwości dzielenia się treścią oznacza, że działania firmy w internecie wskoczyły na naprawdę wysoki poziom. Internauci to doceniają. Jeśli docenią to tak zwani „trendsetterzy”, czyli osoby, które cieszą się dużą estymą w swojej grupie, na firmę spłynie gloria i chwała środowiska internetowego. A to nie jest bezcenne – można przeliczyć to na konkretne wskaźniki: a) wzrostu reputacji b) wzrostu zamówień c) wzrostu odwiedzin na stronie W następnym artykule: Dlaczego mikroblogi są stworzone do propagowania rekomendacji i jak to wykorzystać? Jak zapewnić sobie rekomendacje?

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO PR na ratunek Ikona 02:00 min 02.12.2009 Czarny PR nie jest niestety zjawiskiem niszowym, skrajnym. Stosunkowo często firmy padają ofiarami takich działań. W jaki sposób można się przed nimi bronić? Czy jest sposób, aby fałszywe opinie nie pojawiały się w wynikach wyszukiwania, które przecież są ustalane algorytmicznie? W tej sytuacji może pomóc SEO PR. Co to takiego? Wyjaśniamy na naszym blogu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:15 min 16.02.2010 Nie masz pomysłu na organizację imprezy lub spotkania integracyjnego dla pracowników? Na szczęście możesz skorzystać z usług firm, które mają doświadczenie w kwestii atrakcyjnego spędzania wolnego czasu. Na stronie Integracje24.pl znaleźć można wiele ciekawych pomysłów na niebanalne spędzenie wieczoru lub popołudnia w gronie znajomych, czy też współpracowników. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:10 min 09.09.2009 Poniższy artykuł jest serią tekstów, mających na celu przedstawienie w kilku punktach „supermocy” mikroblogów - na przykładzie najsłynniejszego z nich, czyli Twittera. Chcesz wiedzieć jak korzystać z Twittera prowadząc własną firmę? Jak zaangażować Klientów i zainteresować ich swoją ofertą? I w końcu jak zapewnić sobie zwiększenie sprzedaży? Zapraszamy do lektury. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 18

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700