Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
„Google nie bierze wolnego, jedynie się ulepsza…” zatem:
8. Przed przystąpieniem do prowadzenia kampanii AdWords, sprawdźcie jak na tle konkurencji wygląda Wasz sklep. Czy Wasza oferta jest dość rozległa? Czy ceny nie są zbyt wygórowane? Czy czasem inni nie mają ciekawszej oferty? Linki sponsorowane tworzą dobry grunt pod interesy, a nie „wymuszają” robienie biznesu – warto o tym pamiętać.
9. Zróbcie porządek na stronie, pogrupujcie produkty możliwie przejrzyście , udostępnijcie klarowny panel nawigacji na stronie, i niech będzie on widoczny, niech bije po oczach. Klient na stronie jest zaledwie kilka sekund – niech szybko zrozumie, gdzie i jak ma odnaleźć poszukiwane produkty.
10. Niech strona zaprasza, a nie zniechęca do zakupów. Jeśli strona spowita jest w ciemne barwy, a dzięki niej chcecie sprzedać np. soczewki, to klient może powiedzieć: „czarno to widzę”. I z biznesu nici. Nie psujcie kontaktu na samym początku, po wstępnym zainteresowaniu internauty.
11. Poszerzajcie ofertę, ułatwiajcie klientowi kontakt z Wami. Jeśli klient może liczyć na szybką obsługę: dziś zamówi, jutro dostanie – to postarajcie się o taki tryb kontaktu. W sieci nie ma czasu na opóźnienia, wszystko dzieje się w tempie Google (ekspresowym).
12. Przygotowaliście ofertę specjalną, to pokażcie to w treści linku – nic tak nie zaciekawia jak promocja czy gratisy. Nie chowajcie swoich pomysłów zwiększających sprzedaż. Wyraz: gratis czy promocja jeszcze długo będzie przyprawiał o szybsze bicie serca klientów.
13. Rozszerzajcie grono odbiorców Waszych reklam. Google proponuje zamieszczanie linków sponsorowanych na setkach stron z treścią. Jeśli np. strona fanów motoryzacji przyciąga codziennie setki, tysiące koneserów czterech kółek, to czy nie warto im podesłać swoich reklam: warsztatu samochodowego, nowej oferty opon na zimę czy komisu z samochodami?
Na to pytanie niech każdy odpowie sobie sam.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: