Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 08.10.2009

Jak zrobić biznes za pomocą Google, czyli gdzie soczewka, a gdzie okular (c.d.)

„Google nie bierze wolnego, jedynie się ulepsza…” zatem:

8. Przed przystąpieniem do prowadzenia kampanii AdWords, sprawdźcie jak na tle konkurencji wygląda Wasz sklep. Czy Wasza oferta jest dość rozległa? Czy ceny nie są zbyt wygórowane? Czy czasem inni nie mają ciekawszej oferty? Linki sponsorowane tworzą dobry grunt pod interesy, a nie „wymuszają” robienie biznesu – warto o tym pamiętać.

9. Zróbcie porządek na stronie, pogrupujcie produkty możliwie przejrzyście , udostępnijcie klarowny panel nawigacji na stronie, i niech będzie on widoczny, niech bije po oczach. Klient na stronie jest zaledwie kilka sekund – niech szybko zrozumie, gdzie i jak ma odnaleźć poszukiwane produkty.

10. Niech strona zaprasza, a nie zniechęca do zakupów. Jeśli strona spowita jest w ciemne barwy, a dzięki niej chcecie sprzedać np. soczewki, to klient może powiedzieć: „czarno to widzę”. I z biznesu nici. Nie psujcie kontaktu na samym początku, po wstępnym zainteresowaniu internauty.

11. Poszerzajcie ofertę, ułatwiajcie klientowi kontakt z Wami. Jeśli klient może liczyć na szybką obsługę: dziś zamówi, jutro dostanie – to postarajcie się o taki tryb kontaktu. W sieci nie ma czasu na opóźnienia, wszystko dzieje się w tempie Google (ekspresowym).

12. Przygotowaliście ofertę specjalną, to pokażcie to w treści linku – nic tak nie zaciekawia jak promocja czy gratisy. Nie chowajcie swoich pomysłów zwiększających sprzedaż. Wyraz: gratis czy promocja jeszcze długo będzie przyprawiał o szybsze bicie serca klientów.

13. Rozszerzajcie grono odbiorców Waszych reklam. Google proponuje zamieszczanie linków sponsorowanych na setkach stron z treścią. Jeśli np. strona fanów motoryzacji przyciąga codziennie setki, tysiące koneserów czterech kółek, to czy nie warto im podesłać swoich reklam: warsztatu samochodowego, nowej oferty opon na zimę czy komisu z samochodami?

Na to pytanie niech każdy odpowie sobie sam.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55