Ikona 01:20 min Ikona 22.02.2013

Tryumf wyszukiwań mobilnych. Kampanie rozszerzone w Google AdWords.

Sama zmiana opiera się na integracji wszystkich źródeł wyszukiwań (komputery stacjonarne, smartfony, komórki, tablety itd.) w jednej kampanii. Do tej pory, dla wykorzystania wszystkich korzyści, które niosą dane urządzenia, tworzono odrębne kampanie w koncie AdWords. Dzięki tej ważnej zmianie zyskujemy… czas oraz wiele korzyści w postaci:

– tworzenia odmiennych reklam (na każdej urządzenie inne) w grupie reklam, – zarządzania stawkami z uwzględnieniem rodzaju urządzenia, – raportowania konwersji pod kątem źródła (np. telefonów komórkowych czy smartfonów).

 

 

 

Kampanie rozszerzone w Google

 

Oczywiście to nie jedyne korzyści z przejścia na rozszerzoną wersję kampanii. Ważną zmianę, która pomoże w pracy specjalistom AdWords, jest możliwość tworzenia rozszerzeń linków do podstron nie tylko dla całej kampanii (jak do tej pory), ale także dla danej grupy reklam. Wyraźnie poprawi to proces optymalizacji rozszerzeń i umożliwi dywersyfikację sitelinków w obrębie kampanii a nie całego konta. Wprowadzono również szczegółowe raporty rozszerzeń, które pozwolą lepiej ocenić skuteczność każdego sitelinka.

 

Co ważne po edycji rozszerzeń nie są resetowane statystyki pozostawionych lub usuniętych rozszerzeń. Do tej pory traciliśmy dane historyczne całej grupy rozszerzeń po choćby wymianie jednego sitelinka. Przy rozszerzeniach możemy również skorzystać z harmonogramu wyświetleń. Np. w sytuacji gdy na stronie pojawia się oferta specjalna, reklamujemy ją sitelinkami w wybranych godzinach, aby w następnych zmienić (automatycznie) treść rozszerzeń na treści standardowe. Będzie to bardzo przydatne we wszelkiego rodzaju promocjach czasowych. Poważne zmiany w rozszerzeniach potwierdzają zeszłoroczne dyskusje podczas Google dla Agencji, kiedy to prelegenci zwracali uwagę na szczególną rolę sitelinków w kampanii.

 

Kampanie rozszerzone można już wprowadzać na konta, zmiana globalna zostanie nieodwołalnie wprowadzona do końca czerwca br.

 

Szerzej o całej zmianie można przeczytać w tekście Trendy mobilne a Adwords – kampanie rozszerzone w Google.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lepsza optymalizacja Google AdWords pod kątem konwersji Ikona 02:00 min 28.03.2013 Tzw. „ścieżki w sieci wyszukiwania” to wprowadzona przez Google nowość mająca na celu ułatwienie reklamodawcom skutecznej optymalizacji swoich kampanii pod kątem osiąganych konwersji. Do dyspozycji właścicieli kont oddany został kolejny zestaw bardzo interesujących informacji, pozwalających na sprawniejsze i przede wszystkim bardziej efektywne zarządzanie swoją strategią. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Remarketing dynamiczny, czyli podglądanie internauty Ikona 01:20 min 18.09.2013 Już dawno zauważono, że im częściej widzimy jakiś produkt, tym bardziej chcemy go mieć. Jednak w dzisiejszych czasach odchodzi się od inwazyjnej metody reklamowej, która polegała na umieszczaniu reklamy produktu w każdym możliwym miejscu – w gazecie, na bilbordzie i w Internecie. Współcześnie duży nacisk kładziony jest na to, by reklama pojawia się w odpowiednich miejscach i w odpowiednim czasie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czy można reklamować papierosy w kampaniach Google AdWords? Ikona 01:15 min 22.01.2013 Po temacie linków sponsorowanych o alkoholu zajmę się papierosami, wyrobami tytoniowymi i akcesoriami dla osób palących. Czy można reklamować tego typu produkty w reklamach AdWords? Czy jeśli nie można to czy są odstępstwa od tych zasad? A jeśli można, to czy są jakiekolwiek ograniczenia? I czy można - choćby spróbować - „oszukać” system Google AdWords? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.7 / 5. Vote count: 15

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700