Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 22.02.2013

Tryumf wyszukiwań mobilnych. Kampanie rozszerzone w Google AdWords.

Sama zmiana opiera się na integracji wszystkich źródeł wyszukiwań (komputery stacjonarne, smartfony, komórki, tablety itd.) w jednej kampanii. Do tej pory, dla wykorzystania wszystkich korzyści, które niosą dane urządzenia, tworzono odrębne kampanie w koncie AdWords. Dzięki tej ważnej zmianie zyskujemy… czas oraz wiele korzyści w postaci:

– tworzenia odmiennych reklam (na każdej urządzenie inne) w grupie reklam, – zarządzania stawkami z uwzględnieniem rodzaju urządzenia, – raportowania konwersji pod kątem źródła (np. telefonów komórkowych czy smartfonów).

 

 

Kampanie rozszerzone w Google

 

Oczywiście to nie jedyne korzyści z przejścia na rozszerzoną wersję kampanii. Ważną zmianę, która pomoże w pracy specjalistom AdWords, jest możliwość tworzenia rozszerzeń linków do podstron nie tylko dla całej kampanii (jak do tej pory), ale także dla danej grupy reklam. Wyraźnie poprawi to proces optymalizacji rozszerzeń i umożliwi dywersyfikację sitelinków w obrębie kampanii a nie całego konta. Wprowadzono również szczegółowe raporty rozszerzeń, które pozwolą lepiej ocenić skuteczność każdego sitelinka.

 

Co ważne po edycji rozszerzeń nie są resetowane statystyki pozostawionych lub usuniętych rozszerzeń. Do tej pory traciliśmy dane historyczne całej grupy rozszerzeń po choćby wymianie jednego sitelinka. Przy rozszerzeniach możemy również skorzystać z harmonogramu wyświetleń. Np. w sytuacji gdy na stronie pojawia się oferta specjalna, reklamujemy ją sitelinkami w wybranych godzinach, aby w następnych zmienić (automatycznie) treść rozszerzeń na treści standardowe. Będzie to bardzo przydatne we wszelkiego rodzaju promocjach czasowych. Poważne zmiany w rozszerzeniach potwierdzają zeszłoroczne dyskusje podczas Google dla Agencji, kiedy to prelegenci zwracali uwagę na szczególną rolę sitelinków w kampanii.

 

Kampanie rozszerzone można już wprowadzać na konta, zmiana globalna zostanie nieodwołalnie wprowadzona do końca czerwca br.

 

Szerzej o całej zmianie można przeczytać w tekście Trendy mobilne a Adwords – kampanie rozszerzone w Google.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55