Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 01:20 min Ikona 18.09.2013

Takie sterowanie reklamą jest oczywiście możliwe dzięki wciąż rozwijającej się technologii. Jak sprawić, aby reklama nie znudziła się internaucie, tylko zachęciła go do skorzystania z danej usługi, albo do nabycia konkretnego produktu? Jak spowodować, żeby internauta nie zignorował reklamy w tzw. procesie ślepoty banerowej, czyli zjawiska, w którym internauci ignorują zbyt często pojawiające się reklamę, jakby jej w ogóle nie zauważali? Wystarczy skorzystać z możliwości jakie niesie ze sobą remarketing dynamiczny i przypomnieć użytkownikowi, że zastanawiał się nad zakupem danego produktu.

 

Remarketing Dynamiczny: Jak skutecznie personalizować Reklamy Online

Jednym z najprężniej rozwijających się działów reklamy jest właśnie remarketing dynamiczny. Pozwala on zaspokoić indywidualne potrzeby konsumenta, dzięki „podglądaniu” działań internauty.  Identyfikacja internauty oraz jego poczynań w sieci jest możliwa dzięki plikom cookie. Odpowiednie kody na stronie e-sklepów pomagają zaobserwować, jakiego rodzaju działania wykonywał internauta na danej stronie. Pliki cookie pomagają więc zapamiętać jakie produkty były oglądane przez użytkownika, a jakie zostały przez niego kupione. Następny krok polega na tym,  żeby automatycznie tworzone były kolejne „kampanie” reklamowe, które w odpowiednim czasie zostaną zaprezentowane internaucie.

Sekrety Remarketingu: Jak zachęcić internautów do konwersji i uniknąć ślepoty banerowej

 

Jak to działa w praktyce? Jeśli internauta odwiedzi sklep z biżuterią, poszukując wisiorka to uruchomi procesy, które sprawią, że w ciągu najbliższych dni, kilkukrotnie natrafi na reklamę oglądanych wcześniej wisiorków. Remarketing nie działa natrętnie, ale nie pozwoli nam również zapomnieć o danym produkcie. Na czym polega dynamiczność tej metody? Jeśli kupimy już zawieszkę to przestaniemy otrzymywać reklamy rekomendujące nam produkt, który już mamy. Reklamy dynamicznie dostosują się do naszych potrzeb i zaczną nam podpowiadać co jeszcze moglibyśmy kupić. Oczywiście podpowiedzi będą związane z naszym poprzednim zakupem. Zaczniemy spotykać zapewne reklamy kolczyków do kompletu, czy pierścionków. Reklama podąży w kierunku naszych potrzeb, podpowiadając, co jeszcze mogłoby nam się przydać lub spodobać.

Źródła: egospodarka.pl, Marketing Przy Kawie

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Rozszerzenia AdWords poszerzają horyzonty Ikona 01:55 min 25.10.2013 Najnowsze zmiany ogłoszone na oficjalnym blogu Google AdWords znacząco podnoszą rangę funkcji, jaką są – wciąż bagatelizowane przez niektórych reklamodawców – rozszerzenia reklam. Nie są to już wyłącznie atrakcyjne dodatki, zwiększające w bliżej nieokreślonym stopniu widoczność reklamy, ale czynnik mający realny wpływ na jej ranking, a więc pozycję w stosunku do reklam konkurencyjnych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Product Listing Ads, czyli jak Google staje się porównywarką cenową Ikona 01:15 min 22.11.2013 Google przyzwyczaiło nas do wprowadzania zmian, mających na celu skrócenie poszukiwania odpowiedniego produktu, jaki chcemy zakupić. Product Listing Ads poszerza także pole dla reklamodawców, chcących skutecznie promować się za pośrednictwem wyszukiwarki. Zapraszamy do zapoznania się z filmem instruującym, w jaki sposób zintegrować konta w celu uzyskania większej efektywności prowadzonych działań reklamowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lepsza optymalizacja Google AdWords pod kątem konwersji Ikona 02:00 min 28.03.2013 Tzw. „ścieżki w sieci wyszukiwania” to wprowadzona przez Google nowość mająca na celu ułatwienie reklamodawcom skutecznej optymalizacji swoich kampanii pod kątem osiąganych konwersji. Do dyspozycji właścicieli kont oddany został kolejny zestaw bardzo interesujących informacji, pozwalających na sprawniejsze i przede wszystkim bardziej efektywne zarządzanie swoją strategią. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700