Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 18.09.2013

Remarketing dynamiczny, czyli podglądanie internauty

Takie sterowanie reklamą jest oczywiście możliwe dzięki wciąż rozwijającej się technologii. Jak sprawić, aby reklama nie znudziła się internaucie, tylko zachęciła go do skorzystania z danej usługi, albo do nabycia konkretnego produktu? Jak spowodować, żeby internauta nie zignorował reklamy w tzw. procesie ślepoty banerowej, czyli zjawiska, w którym internauci ignorują zbyt często pojawiające się reklamę, jakby jej w ogóle nie zauważali? Wystarczy skorzystać z możliwości jakie niesie ze sobą remarketing dynamiczny i przypomnieć użytkownikowi, że zastanawiał się nad zakupem danego produktu.

 

Remarketing Dynamiczny: Jak skutecznie personalizować Reklamy Online

Jednym z najprężniej rozwijających się działów reklamy jest właśnie remarketing dynamiczny. Pozwala on zaspokoić indywidualne potrzeby konsumenta, dzięki „podglądaniu” działań internauty.  Identyfikacja internauty oraz jego poczynań w sieci jest możliwa dzięki plikom cookie. Odpowiednie kody na stronie e-sklepów pomagają zaobserwować, jakiego rodzaju działania wykonywał internauta na danej stronie. Pliki cookie pomagają więc zapamiętać jakie produkty były oglądane przez użytkownika, a jakie zostały przez niego kupione. Następny krok polega na tym,  żeby automatycznie tworzone były kolejne „kampanie” reklamowe, które w odpowiednim czasie zostaną zaprezentowane internaucie.

Sekrety Remarketingu: Jak zachęcić internautów do konwersji i uniknąć ślepoty banerowej

 

Jak to działa w praktyce? Jeśli internauta odwiedzi sklep z biżuterią, poszukując wisiorka to uruchomi procesy, które sprawią, że w ciągu najbliższych dni, kilkukrotnie natrafi na reklamę oglądanych wcześniej wisiorków. Remarketing nie działa natrętnie, ale nie pozwoli nam również zapomnieć o danym produkcie. Na czym polega dynamiczność tej metody? Jeśli kupimy już zawieszkę to przestaniemy otrzymywać reklamy rekomendujące nam produkt, który już mamy. Reklamy dynamicznie dostosują się do naszych potrzeb i zaczną nam podpowiadać co jeszcze moglibyśmy kupić. Oczywiście podpowiedzi będą związane z naszym poprzednim zakupem. Zaczniemy spotykać zapewne reklamy kolczyków do kompletu, czy pierścionków. Reklama podąży w kierunku naszych potrzeb, podpowiadając, co jeszcze mogłoby nam się przydać lub spodobać.

Źródła: egospodarka.pl, Marketing Przy Kawie

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55