Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Na początek ogólna teza: nie można reklamować tytoniu w kampaniach linków sponsorowanych.
– papierosów, – tytoniu, – alternatywnych produktów, np. e-papierosów. Nawet jeśli są promowane jako sposób na walkę z nałogiem, – cygara, cygaretki, – fajki, bibułki, odparowywacze.
Wielu reklamodawców powyższe zastrzeżenia stara się obejść, tworząc w serwisie podstrony poświęcone negatywnym skutkom palenia. Np. „Palenie szkodzi, ale gdy palisz nasze e-papierosy szkodliwość substancji trujących jest mniejsza.” Takie reklamy również są zabronione.
Zakazana jest również reklama produktów niezwiązanych z tytoniem, gdy na stronie znajdują się papierosy, cygara czy fajki. Np. reklamodawca w linkach sponsorowanych umieszcza popielniczki, zapałki czy nawet dalej… artykuły kuchenne, ale w ofercie witryny jest tytoń.
Z pewnym ograniczeniem (dobrze znany filtr rodzinny, tzw. SafeSearch) można reklamować bary cygarowe czy bary z sziszami (jednoznacznie reklama musi być poświecona lokalowi a nie sziszom).
Dozwolona jest natomiast reklama produktów, które ułatwiają zerwanie z nałogiem, np. plastry czy gumy do żucia. Możliwe jest również reklamowanie akcesoriów tytoniowych, takich jaki: zapalniczki, gilotynki do cygara czy popielniczki. Oczywiście jeśli na stronie nie ma papierosów.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: