Ikona 01:15 min Ikona 22.01.2013

Czy można reklamować papierosy w kampaniach Google AdWords?

Na początek ogólna teza: nie można reklamować tytoniu w kampaniach linków sponsorowanych.

 

Niedozwolone  są reklamy:

– papierosów, – tytoniu, – alternatywnych produktów, np. e-papierosów. Nawet jeśli są promowane jako sposób na walkę z nałogiem, – cygara, cygaretki, – fajki, bibułki, odparowywacze.

Wielu reklamodawców powyższe zastrzeżenia stara się obejść, tworząc w serwisie podstrony poświęcone negatywnym skutkom palenia. Np. „Palenie szkodzi, ale gdy palisz nasze e-papierosy szkodliwość substancji trujących jest mniejsza.” Takie reklamy również są zabronione.

Zakazana jest również reklama produktów niezwiązanych z tytoniem, gdy na stronie znajdują się papierosy, cygara czy fajki. Np. reklamodawca w linkach sponsorowanych umieszcza popielniczki, zapałki czy nawet dalej… artykuły kuchenne, ale w ofercie witryny jest tytoń.

 

Co można reklamować, jeśli nic nie można?

 

Z pewnym ograniczeniem (dobrze znany filtr rodzinny, tzw. SafeSearch) można reklamować bary cygarowe czy bary z sziszami (jednoznacznie reklama musi być poświecona lokalowi a nie sziszom).

 

Dozwolona jest natomiast reklama produktów, które ułatwiają zerwanie z nałogiem, np. plastry czy gumy do żucia. Możliwe jest również reklamowanie akcesoriów tytoniowych, takich jaki: zapalniczki, gilotynki do cygara czy popielniczki. Oczywiście jeśli na stronie nie ma papierosów.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tryumf wyszukiwań mobilnych. Kampanie rozszerzone w Google AdWords. Ikona 01:20 min 22.02.2013 Dziś podstawowym pytaniami nie jest: jak wyszukujemy w Google, ale z jakiego urządzenia korzystamy? Obecnie coraz więcej użytkowników (90% w USA) korzysta z Google za pomocą co najmniej dwóch urządzeń. Czyli rano stacjonarka, w ciągu dnia smartfon czy komórka a wieczorem tablet. Wcześniej właściwie każde z tych urządzeń rządziło się własnymi zasadami wyszukiwania, obecnie można już mówić o unifikacji całego procesu. Stąd zrodziła się duża zmiana w AdWords i wprowadzenie kampanii rozszerzonych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lepsza optymalizacja Google AdWords pod kątem konwersji Ikona 02:00 min 28.03.2013 Tzw. „ścieżki w sieci wyszukiwania” to wprowadzona przez Google nowość mająca na celu ułatwienie reklamodawcom skutecznej optymalizacji swoich kampanii pod kątem osiąganych konwersji. Do dyspozycji właścicieli kont oddany został kolejny zestaw bardzo interesujących informacji, pozwalających na sprawniejsze i przede wszystkim bardziej efektywne zarządzanie swoją strategią. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czy można reklamować alkohol w kampaniach Google AdWords? Ikona 01:30 min 14.01.2013 Google AdWords nie jest dla wszystkich. W całym spectrum usług i produktów znaleźć można elementy, które: a) w żadnym razie reklamować w linkach płatnych nie można, b) można pod pewnym warunkami, c) można w krajach, gdy zezwala na to tamtejsze prawo, d) można reklamować zawsze i wszędzie. Dziś zatem o zasadach reklamowych systemu AdWords. Na pierwszy ogień pójdzie alkohol. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 17

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700