Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:55 min Ikona 10.03.2008

Tik-tak, tik-tak… czas ucieka. Grasz o staż?

Półmetek za nami! 4 lutego b.r. ruszyła XIII edycja konkursu „Grasz o staż”. W gronie tegorocznych fundatorów praktyki znalazła się firma Sunrise System. Gwarantowana 4-tygodniowa praca, z możliwością przedłużenia umowy, odbędzie się w Biurze Promocji. Wszelkie informacje na temat zagadnień jakie laureat będzie mógł poznać znajdują się na stronie www.grasz.pl z opisem fundowanej przez Sunrise System praktyki. Są też nagrody dodatkowe: szkolenia, kursy językowe, a nawet studia podyplomowe!!! Wygrana w konkursie to mocny punkt w CV. Firma Sunrise System jako pracodawca ceni sobie taką informację. Aktywne członkostwo w kołach naukowych, wyjazdy stypendialne, wygrane konkursy są dobrze postrzegane. Oznaczają chęć kształcenia i dalszego rozwoju. „Takich pracowników właśnie szukamy” mówi Paweł Rybak, zaangażowany w konkurs „Grasz o staż”. Jeśli natknąłeś się na jakieś problem lub brak Ci pomysłów w rozwiązaniu zadania przygotowanego przez Członka Zarządu firmy Pawła Rybaka – wiele podpowiedzi znajdziesz na firmowej stronie internetowej lub na niniejszym blogu. Powodzenia!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 11.04.2014 W ostatnim czasie coraz częściej mówi się o event marketingu. Okazuje się, że kojarzymy ten termin z organizowaniem rozmaitych imprez: koncertów, pikników, zlotów, wykładów, czy happeningów. Warto jednak zacząć myśleć o tym zjawisku również w kontekście mediów społecznościowych, ponieważ to dzięki nim każde wydarzenie zaczyna istnieć w świadomości odbiorców. One też pozwalają dzielić się wrażeniami z zabawy ze znajomymi, dzięki czemu całe przedsięwzięcie nabiera większego rozgłosu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 25.04.2016 Z roku na rok coraz więcej marek kładzie nacisk na to, aby dogodzić kobiecie. Na sklepowych półkach możemy zauważyć produkty, które pozwolą jej „najlepiej o siebie zadbać”, na ekranach co i rusz pojawiają się reklamy czy spoty, mające podkreślać kobiece atuty, a potrzeby płci pięknej coraz częściej zaczynają grać pierwsze skrzypce w działaniach promocyjnych. Dlaczego? Badania marketingowe udowadniają, że dotarcie do kobiety pozwala uzyskać nadzwyczaj dobre rezultaty – takie, jakich nie daje żaden inny sposób reklamy. Tylko... jak do niej dotrzeć? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 06.07.2016 Technologia szybko idzie do przodu, a wraz z nią zmieniają się odbiorcy reklam. Dlatego właśnie coraz więcej firm przywiązuje uwagę do wykorzystania w promocji marki najróżniejszych portali, jednocześnie zmieniając formę dotarcia do użytkowników. W tym celu tworzą reklamy o wiele ciekawsze, bardziej kreatywne, a przede wszystkim przyciągające uwagę odbiorców. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700