Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:50 min Ikona 26.02.2008

Nieprawidłowe kliknięcia – jak Google je wykrywa?

Należałoby zacząć od tego, które kliknięcia to kliknięcia nieprawidłowe?

Jednym z nieprawidłowych kliknięć są kliknięcie uboczne, które nie przynoszą zysku reklamodawcy. Mogą być wynikiem pomyłki – kliknięcie po paru sekundach na tę samą reklamę. Kliknięcia ręczne to efekt działań konkurencji, która chce najczęściej zwiększyć koszty reklamy. Nieprawidłowe kliknięcia mogą być także wykonywane przez oszukańcze roboty.

Google stosuje zautomatyzowane techniki ochrony kliknięć oraz odpowiednio wykwalifikowany zespół pracowników, którzy prowadzą szczegółową kontrolę tego typu sytuacji. Stosowane systemy analizują każde kliknięcie reklam AdWords.

Do filtrowanych danych należą przede wszystkim: zduplikowane kliknięcia, godzina kliknięcia, adres IP i inne. Techniki te są bez przerwy udoskonalane i gwarantują niemal 100% pewność, że reklama nie zostanie wyklikana przez konkurencje.

Dla reklamodawcy najważniejszy jest fakt, że otrzymują oni zwrot obciążonych kosztów za nieprawidłowe kliknięcia

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55