Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Witam! Nazywam się Magda. Pracuję w poznańskiej firmie Sunrise System. Od marca 2007r. zajmuję stanowisko Specjalisty ds. reklamy internetowej. W maju tego samego roku pozytywnie zdałam prestiżowy egzamin i otrzymałam certyfikat Qualified Google Advertising Professional. Dzięki reklamawinternecie.pl mam przyjemność przekazać Tobie wiedzę na temat najskuteczniejszej formy reklamy. W cotygodniowych spotkaniach w szkółce AdWords znajdziesz odpowiedzi na pytania: jak tworzyć najwyższej jakości treść reklam, wybrać optymalne wyrażenia, obniżyć koszt za kliknięcie i wiele więcej. Jakich? Sprawdź sam! Tymczasem, zapraszam na pierwszą lekcję.
AdWords powszechnie znany są jako linki sponsorowane w wyszukiwarce Google. Można je znaleźć po prawej lub ponad wynikami naturalnymi. Na jednej stronie efektów wyszukiwania, na daną frazę kluczową, może się znaleźć do dziesięciu reklam. Typowy link sponsorowany zbudowany jest z czterech wierszy. Pierwszy z nich to tytuł linku sponsorowanego, który może zawierać do 25 znaków. Druga i trzecia linia przeznaczona jest na opis reklamowanego produktu lub usługi. Każdy z tych wierszy może być zbudowany z maksymalnie 35 znaków. Ostatnia, czwarta linia przeznaczona jest na adres promowanej strony internetowej.
Tworząc link sponsorowany spotkasz się również z piątym, niewidocznym dla użytkownika Internetu, wierszem – docelowym adresem URL. Potencjalny klient, po kliknięciu Twojej reklamy, trafi właśnie na podaną w tej linii odpowiednią podstronę serwisu www. Podsumowując. Podczas lekcji „Linki sponsorowane? Z czym to się je?” poznałeś kształt i formę typowej reklamy w Google. W razie ewentualnych pytań czy wątpliwości jestem do Twojej dyspozycji. Jednocześnie zapraszam do dyskusji oraz na kolejny wirtualny wykład. Pamiętaj, obecność obowiązkowa.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: