Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 10.03.2008

Linki sponsorowane? Z czym to się je?

Witam! Nazywam się Magda. Pracuję w poznańskiej firmie Sunrise System. Od marca 2007r. zajmuję stanowisko Specjalisty ds. reklamy internetowej. W maju tego samego roku pozytywnie zdałam prestiżowy egzamin i otrzymałam certyfikat Qualified Google Advertising Professional. Dzięki reklamawinternecie.pl mam przyjemność przekazać Tobie wiedzę na temat najskuteczniejszej formy reklamy. W cotygodniowych spotkaniach w szkółce AdWords znajdziesz odpowiedzi na pytania: jak tworzyć najwyższej jakości treść reklam, wybrać optymalne wyrażenia, obniżyć koszt za kliknięcie i wiele więcej. Jakich? Sprawdź sam! Tymczasem, zapraszam na pierwszą lekcję.

 

Link sponsorowany? Z czym to się je?

 

AdWords powszechnie znany są jako linki sponsorowane w wyszukiwarce Google. Można je znaleźć po prawej lub ponad wynikami naturalnymi. Na jednej stronie efektów wyszukiwania, na daną frazę kluczową, może się znaleźć do dziesięciu reklam. Typowy link sponsorowany zbudowany jest z czterech wierszy. Pierwszy z nich to tytuł linku sponsorowanego, który może zawierać do 25 znaków. Druga i trzecia linia przeznaczona jest na opis reklamowanego produktu lub usługi. Każdy z tych wierszy może być zbudowany z maksymalnie 35 znaków. Ostatnia, czwarta linia przeznaczona jest na adres promowanej strony internetowej.

Reklama w internecie
Linki sponsorowane – najtańsza
reklama w Internecie. Sprawdź sam!
www.sunrisesystem.pl

Tworząc link sponsorowany spotkasz się również z piątym, niewidocznym dla użytkownika Internetu, wierszem – docelowym adresem URL. Potencjalny klient, po kliknięciu Twojej reklamy, trafi właśnie na podaną w tej linii odpowiednią podstronę serwisu www. Podsumowując. Podczas lekcji „Linki sponsorowane? Z czym to się je?” poznałeś kształt i formę typowej reklamy w Google. W razie ewentualnych pytań czy wątpliwości jestem do Twojej dyspozycji. Jednocześnie zapraszam do dyskusji oraz na kolejny wirtualny wykład. Pamiętaj, obecność obowiązkowa.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55