Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:05 min Ikona 23.09.2010

Sunrise System w Google

Opisy siedzib Google nie są przesadnie wyidealizowane. To naprawdę miejsca oparte na nieco innych zasadach, osadzone w nieco innej atmosferze. Na każdym piętrze kuchnie, buddabags, fotele do masażu i legendarne playroomy.

 

Googleplexy

 

Na korytarzach ciągły ruch, w stołówkach menu z całego świata – wszędzie grupki osób, które nie tylko dyskutują o AdWordsach. Tak od wewnątrz prezentują się Googleplexy – dwa biurowce, znajdujące się w Dublinie, w których na co dzień pracuje około półtora tysiąca osób niemal z całego globu.

Okazja do poznania europejskiej centrali Google narodziła się wraz ze zwycięstwem Sunrise System w Internetowej Rewolucji; konkursie skierowanym do agencji SEM, które zajmują się prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych. Uruchomiliśmy najwięcej nowych kampanii AdWords i tryumfowaliśmy w pierwszej edycji konkursu Google, organizowanego pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

Główną nagrodą w Internetowej Rewolucji było dwudniowe szkolenie, przygotowane przez polski oddział Google w Dublinie, w którym uczestniczyli Paweł Rybak – Wiceprezes Zarządu i Łukasz Machura – SEM Menedżer.

Sesje warsztatowe poświęcone były przede wszystkim omówieniu konkretnych case’ów. Z pracownikami Google dyskutowaliśmy na temat możliwości zmian oraz nad innowacjami, które mogą wpłynąć na podniesienie efektywności prowadzonych kampanii.

Wnioski z tych szkoleń, sesji warsztatowych oraz nie mniej istotnych rozmów kuluarowych zostawimy dla siebie, a konkretnie dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Poza konsultacjami AdWords mieliśmy również okazję poznać amerykańską firmę od środka.

 

Kultura w Google

 

Google kultura pracy odbiega nieco od przyjętych powszechnie standardów. Praca oczywiście jest istotna, ale ma się wrażenie, że nie mniej ważna jest integracja pracowników oraz wspólna… zabawa. Atmosfera w Google jest bardzo luźna, wręcz towarzyska. W godzinach popołudniowych w Google ruch przy stołach do gry tenisa stołowego i play station poważnie narasta, turnieje między – bądź co bądź – pracownikami z całego świata trwają w najlepsze. Tak właśnie wyglądały nasze dwa dni w Google.

Korzystając z okazji, w imieniu Pawła i Łukasza dziękuję za organizację pobytu i szkolenia Magdzie Wysockiej i Jagodzie Sobolewskiej z polskiego zespołu Google.

Do zobaczenia!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55