Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:35 min Ikona 16.03.2011

„Dni rewolucji Google” Poznań 2011

10 marca 2011 roku w nowym centrum wykładowym Politechniki Poznańskiej odbył się event szkoleniowo – edukacyjny poświęcony możliwościom biznesowego wykorzystania Internetu.  Cała impreza została zorganizowana przez polski oddział Google przy wsparciu Home.pl, pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

Event Google składał się przede wszystkim z wykładów i prezentacji, w trakcie, których zainteresowane osoby mogły dowiedzieć się m.in. na co zwracać uwagę wybierając adres internetowy, jak założyć własną stronę www, i jak ją skutecznie promować w sieci.
Impreza służyła również promocji produktów firmy Google – na miejscu można było uzyskać informację jak dodać własną stronę do Miejsc Google i jak efektywnie promować swoją witrynę dzięki Google Adwords.

Wykłady były przeznaczone dla 3 grup i odbywały się w specjalnie wydzielonych salach wykładowych – sali dla studentów, sali dla agencji  i największej sali, w której odbywały się wykłady dla przedstawicieli firm.
Impreza spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem przedsiębiorców. Event Google pokazuje jednoznacznie jak ważny, i jak mocno doceniany w staraniach o nowych klientów jest Internet.
W specjalnej strefie dla agencji  Certyfikowani Specjaliści Sunrise System odpowiadali na pytania gości „Internetowej Rewolucji”. Dominowały zagadnienia związane ze sposobami prowadzenia kampanii przez naszą firmę. Pojawiło się również sporo pytań o konkretne elementy kampanii – jak optymalizować koszty, na co zwracać uwagę w trakcie wprowadzania zmian i jak automatyzować działania w koncie AdWords. Pytania naszych gości spotkały się z konkretnymi odpowiedziami naszych Certyfikowanych przez Google Specjalistów.

Poza rozmowami z przedsiębiorcami, poznaliśmy również plany Google wobec agencji prowadzących kampanie AdWords. Zmiany te – przyznamy – bardzo nas zainteresowały i… ucieszyły. Przede wszystkim Google jeszcze ściślej będzie współpracowało z agencjami, wspierając nas w staraniach o nowych klientów. Internetowy potentat będzie również intensywnie monitorował kampanie AdWords, wymagając całkowitej transparentności od agencji prowadzącej kampanie linków sponsorowanych. Klient zlecający agencji obsługę kampanii będzie wiedział za co płaci, jakie konkretne koszty generują kliknięcia w linki sponsorowane i za co – i w jakiej wysokości – jest pobierana prowizja przez agencję. W Sunrise System od początku tak właśnie prowadzimy kampanie naszych klientów. Zawsze informujemy jakie są koszty, za co, i jaką pobieramy prowizję. Nasi klienci otrzymują regularne raporty i wiedzą jakie efekty przynosi ich kampania. Zmiana wprowadzana przez Google pokrzyżuje więc szyki firmom, które nie informując swoich klientów, wliczają w cenę każdego kliknięcia prowizję, twierdząc, że prowizja wynosi 0 złotych.

Podsumowując, Dni Rewolucji w Poznaniu zakończyły się sukcesem. Przed firmami i agencjami kolejne spotkania w Gliwicach, Gdańsku i Warszawie. Do zobaczenia.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55