Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:35 min Ikona 16.03.2011

„Dni rewolucji Google”

10 marca 2011 roku w nowym centrum wykładowym Politechniki Poznańskiej odbył się event szkoleniowo – edukacyjny poświęcony możliwościom biznesowego wykorzystania Internetu.  Cała impreza została zorganizowana przez polski oddział Google przy wsparciu Home.pl, pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

 

Event Szkoleniowo-Edukacyjny z Google

 

Event Google składał się przede wszystkim z wykładów i prezentacji, w trakcie, których zainteresowane osoby mogły dowiedzieć się m.in. na co zwracać uwagę wybierając adres internetowy, jak założyć własną stronę www, i jak ją skutecznie promować w sieci. Impreza służyła również promocji produktów firmy Google – na miejscu można było uzyskać informację jak dodać własną stronę do Miejsc Google i jak efektywnie promować swoją witrynę dzięki Google Adwords.

Wykłady były przeznaczone dla 3 grup i odbywały się w specjalnie wydzielonych salach wykładowych – sali dla studentów, sali dla agencji  i największej sali, w której odbywały się wykłady dla przedstawicieli firm. Impreza spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem przedsiębiorców. Event Google pokazuje jednoznacznie jak ważny, i jak mocno doceniany w staraniach o nowych klientów jest Internet. W specjalnej strefie dla agencji  Certyfikowani Specjaliści Sunrise System odpowiadali na pytania gości „Internetowej Rewolucji”. Dominowały zagadnienia związane ze sposobami prowadzenia kampanii przez naszą firmę. Pojawiło się również sporo pytań o konkretne elementy kampanii – jak optymalizować koszty, na co zwracać uwagę w trakcie wprowadzania zmian i jak automatyzować działania w koncie AdWords. Pytania naszych gości spotkały się z konkretnymi odpowiedziami naszych Certyfikowanych przez Google Specjalistów.

 

Dni Rewolucji w Poznaniu

 

Poza rozmowami z przedsiębiorcami, poznaliśmy również plany Google wobec agencji prowadzących kampanie AdWords. Zmiany te – przyznamy – bardzo nas zainteresowały i… ucieszyły. Przede wszystkim Google jeszcze ściślej będzie współpracowało z agencjami, wspierając nas w staraniach o nowych klientów. Internetowy potentat będzie również intensywnie monitorował kampanie AdWords, wymagając całkowitej transparentności od agencji prowadzącej kampanie linków sponsorowanych. Klient zlecający agencji obsługę kampanii będzie wiedział za co płaci, jakie konkretne koszty generują kliknięcia w linki sponsorowane i za co – i w jakiej wysokości – jest pobierana prowizja przez agencję. W Sunrise System od początku tak właśnie prowadzimy kampanie naszych klientów. Zawsze informujemy jakie są koszty, za co, i jaką pobieramy prowizję. Nasi klienci otrzymują regularne raporty i wiedzą jakie efekty przynosi ich kampania. Zmiana wprowadzana przez Google pokrzyżuje więc szyki firmom, które nie informując swoich klientów, wliczają w cenę każdego kliknięcia prowizję, twierdząc, że prowizja wynosi 0 złotych.

Podsumowując, Dni Rewolucji w Poznaniu zakończyły się sukcesem. Przed firmami i agencjami kolejne spotkania w Gliwicach, Gdańsku i Warszawie. Do zobaczenia.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Marka Target i Sunrise System: naturalnie skuteczni Ikona 06:10 min Tamark Spółka Akcyjna jest liderem na polskim rynku w zakresie dystrybucji środków ochrony i pielęgnacji roślin. Jeszcze kilka miesięcy temu była widoczna w Internecie wyłącznie na swoją nazwę – czyli praktycznie niewidoczna dla potencjalnych nowych klientów. Na temat zmiany tego stanu rzeczy przy współpracy z Sunrise System rozmawiamy z Panem Przemysławem Hirsch, Dyrektorem Handlowym Tamark. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

4 reklamy AdWords powyżej wyników wyszukiwania Google Ikona 03:00 min 29.02.2016 Znaczące zmiany w układzie strony wyników wyszukiwania Google! Po kilku miesiącach testów, ok. 19 lutego wyszukiwarka ostatecznie zdecydowała się wprowadzić dla części wyników nie 3 a 4 reklamy AdWords nad rezultatami organicznymi. Jednocześnie żegnamy się (z wyjątkami) z reklamami występującymi po prawej stronie SERP. Czy świat SEO i PPC właśnie zadrżał? Jak zwykle w przypadku Google – niekoniecznie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:15 min 18.01.2011 Narzędzie propozycji słów kluczowych Google Key Tool wzbogacane jest przez wyszukiwarkowego giganta w miarę rozwoju trendów e-marketingu. Biorąc pod uwagę rosnące znaczenie urządzeń mobilnych, obecnie można Google Key Tool wykorzystywać pod kątem konkretnych urządzeń, na przykład iPhone'a. Pozwoli to na zawężenie pola wyszukiwań, a reklamodawcy zyskują możliwość dotarcia do informacji, jakie wyrażenia kluczowe są wpisywane tylko na konkretnych rodzajach urządzeń. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700