Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona 30.08.2010

Ulubiony sklep internetowy elegantki?

Mógłby nim z pewnością być sklep online znanej sieci WITTCHEN. Kolekcje butów i galanterii skórzanej tej marki jest dostępna w sieci pod adresem www.sklep.wittchen.com . Pierwsze wrażenie po wejściu na stronę jest takie, jak po wejściu do któregoś z „realnych” salonów firmy: atmosfera luksusu i obietnica jakości. Warto przyjrzeć się historii i filozofii brandu. Firma WITTCHEN powstała 20 lat temu, stawiając na asortyment z najwyższej półki: wysmakowana elegancja i jakość gwarantowana przez surowiec – najlepsze skóry naturalne oraz niemasowe metody produkcji – czyli „hand made”. Dla zapewnienia oryginalności produktów WITTCHEN opatruje każdy wyrób charakterystycznym logo. Luksusowość marki potwierdzają też liczne certyfikaty i wyróżnienia.

 

 

Strategia WITCHEN

 

Z punktu widzenia marketingowego, segment, jaki zajmuje WITTCHEN, wymaga bardzo przemyślanej strategii. Grupę docelową w dużej mierze stanowią stali klienci lojalni wobec marki, a kluczowym wzywaniem jest zwielokrotnienie liczby takich klientów. Celem działań promocyjnych jest zatem kształtowanie prestiżowego wizerunku oraz zwiększanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Przykładem skutecznych działań tym zakresie jest dla WITTCHEN właśnie Internet. Kreacja witryny www jest adekwatna do wypracowanego przez firmę stylu, a wybrane metody eksponowania sklepu internetowego na tle konkurencji wydają się być skuteczne – poszerzają kanał dystrybucji i umożliwiają trafienie z ofertą do osób, które niekoniecznie szukają samej marki, ale na pewno szukają produktu. Sprofilowanie reklamy pod kątem już zainteresowanych klientów umożliwiło pozycjonowanie sklepu w wynikach wyszukiwania. O ile łatwiej dzięki pozycjonowaniu internauci trafiają na sklep WITTCHEN, prezentują poniższe wykresy – reprezentują one wzrost pozycji strony na prestiżowe wyrażenia kluczowe przyporządkowane różnych grupom produktowym sklepu:

Wzrost pozycji sklepu Wittchen

Zilustrowany powyżej wynik wypracowała dla WITTCHEN Spółka Sunrise System. W marcu 2010 roku sklep internetowy firma WITTCHEN powierzyła Sunrise System, licząc na to, że po wpisaniu zapytań charakterystycznych dla tej branży, wyszukiwarka pokaże ich serwis na najlepszych pozycjach. Udało się – zasłużona pierwsza dziesiątka została osiągnięta w relatywnie szybkim tempie. Z dalekich pozycji – w okolicach pięćdziesiątego miejsca i dalszych – sklep trafił na miejsca, które według wszelkiego prawdopodobieństwa dostrzeże miażdżąca większość szukających. Pozycjonowanie okazuje się pracą niezbędną, mimo rozpoznawalności brandu. Daje możliwość trafienia do osób zdecydowanych na zakup, o sprecyzowanych oczekiwaniach. Widoczność na najlepszych pozycjach jest spójna z reputacją marki WITTCHEN – niekwestionowanego lidera w branży skórzanych dóbr luksusowych.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:15 min 18.01.2011 Narzędzie propozycji słów kluczowych Google Key Tool wzbogacane jest przez wyszukiwarkowego giganta w miarę rozwoju trendów e-marketingu. Biorąc pod uwagę rosnące znaczenie urządzeń mobilnych, obecnie można Google Key Tool wykorzystywać pod kątem konkretnych urządzeń, na przykład iPhone'a. Pozwoli to na zawężenie pola wyszukiwań, a reklamodawcy zyskują możliwość dotarcia do informacji, jakie wyrażenia kluczowe są wpisywane tylko na konkretnych rodzajach urządzeń. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 18.03.2016 Tradycyjna, niezmieniona w swojej formie od lat reklama skierowana do kobiet, w dzisiejszych czasach znacząco traci na sile swojego oddziaływania. Stereotypowe obrazy Matki-Polki szykującej rodzinny obiad, prasującej mężowi koszulę lub sterczącej nad stertą prania nie są tym, z czym utożsamiają się coraz silniejsze i świadome siebie kobiety z pokolenia Y. Komunikacja ze współczesną kobietą wymaga zatem zupełnie nowego podejścia, które weźmie pod uwagę zarówno kierunek zachodzących zmian, jak również drzemiący w każdej kobiecie potencjał. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 5:05 min 01.03.2019 Rozwój Internetu sprawia, że korzystanie ze sklepów online wydaje się wygodniejszą alternatywą dla tradycyjnych zakupów. Nie mniej jednak, nadal istnieje liczna grupa klientów, którzy preferują wizyty w tradycyjnych punktach handlowych. Z tego powodu sprzedaż offline nie traci na znaczeniu i nadal powinna być uwzględniana podczas działań marketingowych. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700