Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 02:20 min Ikona 30.08.2010

Ulubiony sklep internetowy elegantki?

Spis treści:

Mógłby nim z pewnością być sklep online znanej sieci WITTCHEN. Kolekcje butów i galanterii skórzanej tej marki jest dostępna w sieci pod adresem www.sklep.wittchen.com . Pierwsze wrażenie po wejściu na stronę jest takie, jak po wejściu do któregoś z „realnych” salonów firmy: atmosfera luksusu i obietnica jakości. Warto przyjrzeć się historii i filozofii brandu. Firma WITTCHEN powstała 20 lat temu, stawiając na asortyment z najwyższej półki: wysmakowana elegancja i jakość gwarantowana przez surowiec – najlepsze skóry naturalne oraz niemasowe metody produkcji – czyli „hand made”. Dla zapewnienia oryginalności produktów WITTCHEN opatruje każdy wyrób charakterystycznym logo. Luksusowość marki potwierdzają też liczne certyfikaty i wyróżnienia.

 

 

Strategia WITCHEN

 

Z punktu widzenia marketingowego, segment, jaki zajmuje WITTCHEN, wymaga bardzo przemyślanej strategii. Grupę docelową w dużej mierze stanowią stali klienci lojalni wobec marki, a kluczowym wzywaniem jest zwielokrotnienie liczby takich klientów. Celem działań promocyjnych jest zatem kształtowanie prestiżowego wizerunku oraz zwiększanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Przykładem skutecznych działań tym zakresie jest dla WITTCHEN właśnie Internet. Kreacja witryny www jest adekwatna do wypracowanego przez firmę stylu, a wybrane metody eksponowania sklepu internetowego na tle konkurencji wydają się być skuteczne – poszerzają kanał dystrybucji i umożliwiają trafienie z ofertą do osób, które niekoniecznie szukają samej marki, ale na pewno szukają produktu. Sprofilowanie reklamy pod kątem już zainteresowanych klientów umożliwiło pozycjonowanie sklepu w wynikach wyszukiwania. O ile łatwiej dzięki pozycjonowaniu internauci trafiają na sklep WITTCHEN, prezentują poniższe wykresy – reprezentują one wzrost pozycji strony na prestiżowe wyrażenia kluczowe przyporządkowane różnych grupom produktowym sklepu:

Wzrost pozycji sklepu Wittchen

Zilustrowany powyżej wynik wypracowała dla WITTCHEN Spółka Sunrise System. W marcu 2010 roku sklep internetowy firma WITTCHEN powierzyła Sunrise System, licząc na to, że po wpisaniu zapytań charakterystycznych dla tej branży, wyszukiwarka pokaże ich serwis na najlepszych pozycjach. Udało się – zasłużona pierwsza dziesiątka została osiągnięta w relatywnie szybkim tempie. Z dalekich pozycji – w okolicach pięćdziesiątego miejsca i dalszych – sklep trafił na miejsca, które według wszelkiego prawdopodobieństwa dostrzeże miażdżąca większość szukających. Pozycjonowanie okazuje się pracą niezbędną, mimo rozpoznawalności brandu. Daje możliwość trafienia do osób zdecydowanych na zakup, o sprecyzowanych oczekiwaniach. Widoczność na najlepszych pozycjach jest spójna z reputacją marki WITTCHEN – niekwestionowanego lidera w branży skórzanych dóbr luksusowych.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 02:05 min 23.09.2010 Opisy siedzib Google nie są przesadnie wyidealizowane. To naprawdę miejsca oparte na nieco innych zasadach, osadzone w nieco innej atmosferze. Na każdym piętrze kuchnie, buddabags, fotele do masażu i legendarne playroomy. Na korytarzach ciągły ruch, w stołówkach menu z całego świata - wszędzie grupki osób, które nie tylko dyskutują o AdWordsach. Tak od wewnątrz prezentują się Googleplexy - dwa biurowce, znajdujące się w Dublinie, w których na co dzień pracuje około półtora tysiąca osób niemal z całego globu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 04:50 min 08.12.2010 Nowe technologie są przyszłością i siłą napędową gospodarki – tak można wnioskować z tempa rozwoju firm środkowoeuropejskich, ujętych w najnowszym zestawieniu Deloitte Technology Fast Central Europe 2010. W rankingu brany pod uwagę jest wyłącznie wzrost przychodów firm w ciągu ostatnich pięciu lat, wykazywany w sprawozdaniu finansowym, a zatem tegoroczny ranking porównywał przychód roku 2009 w stosunku do przychodu roku 2005. W finałowej 50-tce znalazło się 10 polskich firm działających w obszarze nowych mediów, telekomunikacji i Internetu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:20 min 17.06.2010 W dniu 31 maja podczas konferencji „Google dla Agencji” w warszawskim Teatrze Capitol ogłoszono, że Sunrise System sp. z o.o. został zwycięzcą konkursu Internetowa Rewolucja, jaki przy wsparciu Home.pl i Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan Google ogłosiło w 2009 roku. Wygraliśmy tę konkurencję jako najbardziej skuteczna firma SEM w Polsce dzięki uruchomieniu największej liczby nowych kampanii AdWords i wypracowaniu wspólnie z Google największego przychodu na przestrzeni objętej konkursem. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700