Jak podaje serwis comScore w sierpniu amerykańscy internauci spędzili więcej czasu na stronach serwisu społecznościowego Facebook niż na stronach Google. Było to odpowiednio ponad 41 mln min oraz niecałe 40 mln min. Po raz pierwszy, pod tym względem, serwisowi Zuckerberga udało się prześcignąć serwis z Mountain View. Nie powinno jednak to dziwić – wszak samo Google zaznacza, iż należy im na skróceniu czasu jaki spędzają internauci na poszukiwaniu informacji- wyniki mają być trafne i precyzyjne. Jeśli chodzi o Facebooka, to użytkownicy spędzają mnóstwo czasu na życie towarzyskie na tym portalu. Badanie comScore może być najbardziej niepokojące dla Yahoo – ten portal informacyjny cały czas systematycznie traci od początku roku swoich wiernych użytkowników – a to przecież oni stanowią o jego sile i kondycji finansowej. źródło: gazeta.pl
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: