Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 28.09.2012

Spotkanie z Google dla zwycięzcy Wielkiego Konkursu Google 2012

W dniach 17-19 września gościliśmy w europejskiej centrali Google w Dublinie. Spotkanie z Zespołem Google dla Agencji było jedną z nagród za zwycięstwo Sunrise System w tegorocznym Wielkim Konkursie Google.

 

To już druga wygrana Sunrise System w rywalizacji o miano agencji najskuteczniejszej w zarządzaniu kampaniami AdWords – górowaliśmy nad naszą konkurencją liczbą kont, które spełniły warunek wykorzystania odpowiedniej sumy w kampanii linków sponsorowanych. W 2011 roku wygraliśmy w podobnej konkurencji w Internetowej Rewolucji.

 

Starszy SEM Menedżer Piotr Markiewicz

 

Jak widać, pogłoski o atmosferze pracy w Google Inc. nie są przesadzone:

 

Nie ma jak ergonomiczne siedziska                            Widok z 13-tego piętra budynku Google

Warto wiedzieć więcej

Spotkanie z Zespołem Google miało bardzo merytoryczny charakter. Obok omówienia dotychczasowej współpracy z Sunrise System, Google zorganizowało dla nas szkolenia m. in. z zagadnień takich jak:

– zastosowanie nowych funkcjonalności Google Analytics,
– rynek „mobile” vs. rynek „desktop” – rozwój i perspektywy,
– reklama w serwisie You Tube.

 

Tę wiedzę oczywiście natychmiast przekładamy na zarządzanie kampaniami naszych klientów.

Co się pije w Dublinie?
Nie sposób było odmówić zaproszeniu Zespołu Google do wizyty w Fabryce Guinness’a. Uwieńczeniem wyprawy była pinta – najlepiej nalanego na świecie – czarnego piwa.

Z ciekawostek – pośród licznych ekspozycji udostępnionych w fabryce, dostępny był również panel umożliwiający publikację pozdrowień, które wyświetlały się na dużym monitorze.    

 

Dziękujemy naszym klientom za zaufanie, dzięki któremu wygraliśmy w Wielkim Konkursie Google 2012, a za ciekawe wrześniowe spotkanie – w szczególności p. Katarzynie Pokryszka, Strategowi kont MCK w Zespole Google dla Agencji. Widzimy się za rok?:-)

 

 

 

 

Więcej: Sunrise System zwycięża w Wielkim Konkursie Google 2012

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55