Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 01:55 min Ikona 28.09.2012

Spotkanie z Google dla zwycięzcy Wielkiego Konkursu Google 2012

 

W dniach 17-19 września gościliśmy w europejskiej centrali Google w Dublinie. Spotkanie z Zespołem Google dla Agencji było jedną z nagród za zwycięstwo Sunrise System w tegorocznym Wielkim Konkursie Google.

 

To już druga wygrana Sunrise System w rywalizacji o miano agencji najskuteczniejszej w zarządzaniu kampaniami AdWords – górowaliśmy nad naszą konkurencją liczbą kont, które spełniły warunek wykorzystania odpowiedniej sumy w kampanii linków sponsorowanych. W 2011 roku wygraliśmy w podobnej konkurencji w Internetowej Rewolucji.

 

Starszy SEM Menedżer Piotr Markiewicz

 

Jak widać, pogłoski o atmosferze pracy w Google Inc. nie są przesadzone:

 

Nie ma jak ergonomiczne siedziska                            Widok z 13-tego piętra budynku Google

Warto wiedzieć więcej

Spotkanie z Zespołem Google miało bardzo merytoryczny charakter. Obok omówienia dotychczasowej współpracy z Sunrise System, Google zorganizowało dla nas szkolenia m. in. z zagadnień takich jak:

– zastosowanie nowych funkcjonalności Google Analytics, – rynek „mobile” vs. rynek „desktop” – rozwój i perspektywy, – reklama w serwisie You Tube.

 

Tę wiedzę oczywiście natychmiast przekładamy na zarządzanie kampaniami naszych klientów.

Co się pije w Dublinie? Nie sposób było odmówić zaproszeniu Zespołu Google do wizyty w Fabryce Guinness’a. Uwieńczeniem wyprawy była pinta – najlepiej nalanego na świecie – czarnego piwa.

Z ciekawostek – pośród licznych ekspozycji udostępnionych w fabryce, dostępny był również panel umożliwiający publikację pozdrowień, które wyświetlały się na dużym monitorze.

 

Dziękujemy naszym klientom za zaufanie, dzięki któremu wygraliśmy w Wielkim Konkursie Google 2012, a za ciekawe wrześniowe spotkanie – w szczególności p. Katarzynie Pokryszka, Strategowi kont MCK w Zespole Google dla Agencji. Widzimy się za rok?:-)

 

 

 

 

Więcej: Sunrise System zwycięża w Wielkim Konkursie Google 2012

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:20 min 11.10.2012 Jak to zrobić, by się nie narobić? Nie ma takiej opcji -  skuteczność kampanii e-mail marketing wymaga sporego nakładu pracy. Podstawową kwestią jest zbudowanie bazy adresów oraz zbadanie potrzeb grupy docelowej. Budując listę mailingową należy szczególnie pamiętać o tym, aby naszej wiadomości nie uznano za spam. Są na to dwa sposoby. Jednym z nich jest zachęcanie klientów do wpisu na odpowiednią listę subskrypcyjną umieszczoną na naszej stronie internetowej. Drugim natomiast, dość kosztownym rozwiązaniem jest kupno bazy danych od wyspecjalizowanej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:30 min 28.12.2012 Z końcem roku jesteśmy zalewani podsumowaniami, informacjami dotyczącymi wzrostów, spadków, stagnacji, recesji… Warto zatrzymać się nad danymi na temat marketingu mobilnego - słupki każą przypuszczać, że rola urządzeń mobilnych może tylko wzrastać. Na podstawie danych firmy Kleiner Perkins Caufield and Byers w 2012 roku już wiemy, że aż 13% całego ruchu w Internecie pochodziło z urządzeń mobilnych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:50 min 24.09.2012 Jak wykazuje analiza danych raportu IAB za 2011 rok, reklama displayowa jest jeszcze najpopularniejszą w Polsce formą reklamy online. Ogromna elastyczność i wielość modeli rozliczeń pozwala na dopasowanie kampanii display'owej zasadniczo do każdego budżetu - jednak notowania z każdym rokiem systematycznie spadają. Najgroźniejszym konkurentem jest marketing w wyszukiwarkach – SEM nie ma irytujących wad reklamy graficznej. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700