Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:00 min Ikona 19.04.2012

Sunrise System zwycięża w Wielkim Konkursie Google 2012

Przez ostatnie trzy miesiące firmy skupione wokół programu „Google dla Agencji” rywalizowały w dwóch kategoriach – do 10 i powyżej 10 pracowników zajmujących się na co dzień prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych Google AdWords. 17 kwietnia w warszawskiej Fortecy podsumowano Wielki Konkurs Google i nagrodzono zwycięzców.

 

Rok 2010; powrót do przeszłości
Zanim o przebiegu tegorocznej rywalizacji, wynikach i samym „Google dla Agencji 2012”, cofnijmy się na moment do 31 maja 2010 roku. Otóż w ten dzień, w Teatrze Capitol, odbyła się jedna z pierwszych edycji spotkań agencji SEM z pracownikami Google Polska. Podczas eventu, obok prezentacji „guglarzy” i kuluarowych branżowych dyskusji, ogłoszono zwycięstwo Sunrise System w Internetowej Rewolucji, którą zorganizowało Google przy wsparciu Home.pl i Polskiej Konfederacji Pracodawców Lewiatan. Był to duży sukces naszej firmy, wyprzedziliśmy kilkadziesiąt agencji SEM, a dwóch pracowników Sunrise System, w nagrodę, miało okazję spotkać się z polskim zespołem Google w europejskiej centrali firmy w Dublinie.

Zostawiając na boku historię naszych zwycięstw w konkursach Google, nadmienię tylko, że w 2010 roku tryumfowaliśmy w kategorii firm zatrudniających do dziesięciu specjalistów zajmujących się kampaniami AdWords.

 

Rok 2012; historia lubi się powtarzać
12 stycznia 2012 roku ruszył Wielki Konkurs Google 2012, który można uznać za kontynuację Internetowej Rewolucji sprzed dwóch lat. Warunkiem udziału w tegorocznym przedsięwzięciu była współpraca z Google w ramach programu „Google dla Agencji” oraz wysłanie indywidualnego zgłoszenia. Natomiast o zwycięstwie w konkursie Google decydowała liczba nowo pozyskanych klientów AdWords, na kontach których do 10 kwietnia br. wykorzystanie środków musiało przekroczyć sumę 500 złotych.

Sama konkurencja podczas tych trzech miesięcy konkursu Google była bardzo poważna. Tym razem wystartowaliśmy w kategorii największych agencji, które zatrudniają powyżej 10 pracowników zajmujących się kampaniami AdWords. Na półmetku konkursu zajmowaliśmy drugie miejsce, w wyrównanej stawce trzech liderów. Od końca lutego liczyliśmy się tylko my, ClearSense (pierwsze miejsce na półmetku) i Kompan.

Koniec końców, rzutem na taśmę – jak to ujęli pracownicy Google – zwyciężyliśmy po raz drugi w konkursie dla polskich agencji SEM.

Górowaliśmy nad naszą konkurencją liczbą kont, które spełniły warunek wykorzystania odpowiedniej sumy w kampanii AdWords.

 

 

 

Nasz udział w konkursie Google i w konsekwencji – zwycięstwo – przyczyniły się do aktywizacji wielu nowych firm, które do tej pory nie korzystały z AdWords lub robiły to we własnym, często skromnym, zakresie. Konkurs Google był też okazją do rozbudowania istniejących już relacji biznesowych, zwiększenie zaangażowania finansowego naszych klientów i rozwoju nowych możliwości systemu AdWords.

 

Za okazane nam zaufanie – serdecznie dziękujemy.

Zamykając temat samego konkursu warto również wspomnieć, że nagrodą w tegorocznej edycji jest – podobnie jak dwa lata temu – wyjazd dla dwóch osób do irlandzkiej centrali Google na spotkanie z polskim zespołem Specjalistów AdWords.

 

„Google dla Agencji 2012”, czyli nastał czas YouTube
Podczas trzech sesji poświęconych innowacjom, produktom i sprzedaży prelegenci z polskiego i irlandzkiego Google skupili się na podsumowaniach, danych statystycznych i nowościach testowanych w systemie AdWords. Z całej stawki najciekawiej zaprezentował się Maciej Ołpiński, który mówił o strategii wykorzystania serwisu YouTube (tytuł prezentacji: AdWords for Video i nowe perspektywy dla agencji SEM). Widać wyraźnie, że obecnie duży nacisk kładzie się na potencjał reklamowy platformy Google. Jednak skoro w ciągu każdej sekundy do serwisu YouTube trafia około godziny materiałów video, to gra wydaje się warta starań i eksploracji.

Jak zawsze wysoki poziom swoich wystąpień trzymał Michał Kramarz, który wespół z Agatą Pilacińską-Jakubowską kontynuowali odwieczny spór handlowca z wykonawcą usługi, czyli w tym przypadku z opiekunem kampanii AdWords.

Podsumowując, z roku na rok na „Google dla Agencji” jest coraz ciekawiej i coraz tłoczniej. Wedle danych Google w tegorocznym spotkaniu brało udział około 450 osób.

Tym bardziej jest nam miło i przyjemnie, że tej stawce przewodzi po raz kolejny Sunrise System.

 

Poniżej – fotograficzna opowieść o evencie Google oraz zwycięstwie Sunrise System:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Źródło: Google Polska

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55