Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 22.09.2008

Słowo cenniejsze niż złoto, szczególnie w pozycjonowaniu

Słowa, słowa, słowa Mówi się, że o ile mowa jest srebrem, to milczenie złotem. Jednak w przypadku serwisów internetowych i ich promocji w wyszukiwarkach nic nie jest bardziej dalekie od prawdy. Zauważmy, że SEO oparte jest na operowaniu wyrażeniami kluczowymi – to według tych konkretnych słów użytkownicy przeszukują zasoby sieciowe w poszukiwaniu czegokolwiek.

Żeby pozycjonowanie na te frazy „działało”, promowany serwis musi być nasycony tymi słowami. Oczywiście, nie można umieszczać tych fraz bez właściwego kontekstu słownego – nadmiarowe zamieszczanie „luźnych”, nie powiązanych fraz nie leży ani w interesie jej właściciela, ani użytkowników.

I dlatego tak ważne jest, by strona www, aspirująca na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, byłą bogata w treści. Dlaczego nie poszerzyć opisu produktów na stronie? Stworzyć słowniczka albo wprowadzić podstrony tematycznej?

Możliwości generowania zawartości słownej jest wiele. Właściwie każda firma może według własnego upodobania zamieszczać treści, które – w połączeniu z grafiką – właściwie wyeksponują oferowane produkty. Optymalizacja kodu strony to jedno. Słowa kluczowe w treści strony to jeden z warunków właściwego pozycjonowania. Użytkownik pyta przecież, jakie strony zawierają poszukiwaną przez niego rzecz – dajmy mu ją, pokażmy, opiszmy. Pozycjonowanie jest racjonalnym działaniem, nie tajemniczą manipulacją.

Dlatego zalecamy:

– umieszczenie w istniejących tekstach słów kluczowych
– dosłownie w tej formie, jaką Państwo preferują do pozycjonowania,
– wzbogacenie zawartości informacyjnej serwisu poprzez dodawanie tekstów
– krótszych lub dłuższych,
– opracowanie tekstów zgodnie z wymaganiami wyszukiwarek.

Naturalnie, tak naprawdę to specjaliści od SEO wiedzą dokładnie, jak wyważyć ilość tekstu i częstotliwość występowania słów kluczowych, stąd też naprawdę warto się ich poradzić.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak reklamować się na TikToku? Ikona 5:00 min 17.03.2023

Jak reklamować się na TikToku?

Jeśli wydaje Ci się, że TikTok to jedynie miejsce, na której ogląda się śmieszne filmy z kotami, to grubo się mylisz. Aplikację tę pobrano już ponad 3 miliardy razy i stanowi świetną platformę reklamową. Przeczytaj, jak możesz wykorzystać TikTok w promocji swojego biznesu.  Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak szukać tematów na blog w wyszukiwarce Ikona 7:25 min 03.03.2023

Jak szukać tematów na blog w wyszukiwarce

Prowadzisz na swojej stronie blog, który nie generuje widoczności i ruchu? Twoja witryna zawiera już wiele wpisów, ale część z nich jest niektualna, a Ty dawno nie dodałeś nic nowego? A może dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem, ale nie wiesz, jakie tematy warto poruszyć, aby były poczytne i przynosiły wartościowy ruch na stronę? Jeśli tak – ten wpis jest dla Ciebie! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak „robić” Zakupy Google – praktyczny poradnik Ikona 5:55 min 01.03.2023

Jak „robić” Zakupy Google – praktyczny poradnik

Zakupy Google, czyli Google Shopping funkcjonują w Polsce od 10 lat, a mimo to świadomość na temat tej usługi wśród właścicieli firm jest wciąż niewielka. Czym właściwie są Zakupy Google i dlaczego warto z nich korzystać w ramach reklamowania sklepu w wyszukiwarce? Tego dowiesz się z mojego artykułu. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55