Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Mówi się, że o ile mowa jest srebrem, to milczenie złotem. Jednak w przypadku serwisów internetowych i ich promocji w wyszukiwarkach nic nie jest bardziej dalekie od prawdy. Zauważmy, że SEO oparte jest na operowaniu wyrażeniami kluczowymi – to według tych konkretnych słów użytkownicy przeszukują zasoby sieciowe w poszukiwaniu czegokolwiek.
Żeby pozycjonowanie na te frazy „działało”, promowany serwis musi być nasycony tymi słowami. Oczywiście, nie można umieszczać tych fraz bez właściwego kontekstu słownego – nadmiarowe zamieszczanie „luźnych”, nie powiązanych fraz nie leży ani w interesie jej właściciela, ani użytkowników.
I dlatego tak ważne jest, by strona www, aspirująca na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, byłą bogata w treści. Dlaczego nie poszerzyć opisu produktów na stronie? Stworzyć słowniczka albo wprowadzić podstrony tematycznej?
Możliwości generowania zawartości słownej jest wiele. Właściwie każda firma może według własnego upodobania zamieszczać treści, które – w połączeniu z grafiką – właściwie wyeksponują oferowane produkty. Optymalizacja kodu strony to jedno. Słowa kluczowe w treści strony to jeden z warunków właściwego pozycjonowania. Użytkownik pyta przecież, jakie strony zawierają poszukiwaną przez niego rzecz – dajmy mu ją, pokażmy, opiszmy. Pozycjonowanie jest racjonalnym działaniem, nie tajemniczą manipulacją.
– umieszczenie w istniejących tekstach słów kluczowych
– dosłownie w tej formie, jaką Państwo preferują do pozycjonowania,
– wzbogacenie zawartości informacyjnej serwisu poprzez dodawanie tekstów
– krótszych lub dłuższych,
– opracowanie tekstów zgodnie z wymaganiami wyszukiwarek.
Naturalnie, tak naprawdę to specjaliści od SEO wiedzą dokładnie, jak wyważyć ilość tekstu i częstotliwość występowania słów kluczowych, stąd też naprawdę warto się ich poradzić.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: