Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 22.09.2008

Słowo cenniejsze niż złoto, szczególnie w pozycjonowaniu

Słowa, słowa, słowa Mówi się, że o ile mowa jest srebrem, to milczenie złotem. Jednak w przypadku serwisów internetowych i ich promocji w wyszukiwarkach nic nie jest bardziej dalekie od prawdy. Zauważmy, że SEO oparte jest na operowaniu wyrażeniami kluczowymi – to według tych konkretnych słów użytkownicy przeszukują zasoby sieciowe w poszukiwaniu czegokolwiek.

Żeby pozycjonowanie na te frazy „działało”, promowany serwis musi być nasycony tymi słowami. Oczywiście, nie można umieszczać tych fraz bez właściwego kontekstu słownego – nadmiarowe zamieszczanie „luźnych”, nie powiązanych fraz nie leży ani w interesie jej właściciela, ani użytkowników.

I dlatego tak ważne jest, by strona www, aspirująca na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, byłą bogata w treści. Dlaczego nie poszerzyć opisu produktów na stronie? Stworzyć słowniczka albo wprowadzić podstrony tematycznej?

 

Jak wzbogacić treść?

 

Możliwości generowania zawartości słownej jest wiele. Właściwie każda firma może według własnego upodobania zamieszczać treści, które – w połączeniu z grafiką – właściwie wyeksponują oferowane produkty. Optymalizacja kodu strony to jedno. Słowa kluczowe w treści strony to jeden z warunków właściwego pozycjonowania. Użytkownik pyta przecież, jakie strony zawierają poszukiwaną przez niego rzecz – dajmy mu ją, pokażmy, opiszmy. Pozycjonowanie jest racjonalnym działaniem, nie tajemniczą manipulacją.

 

Zalecenia

 

– umieszczenie w istniejących tekstach słów kluczowych
– dosłownie w tej formie, jaką Państwo preferują do pozycjonowania,
– wzbogacenie zawartości informacyjnej serwisu poprzez dodawanie tekstów
– krótszych lub dłuższych,
– opracowanie tekstów zgodnie z wymaganiami wyszukiwarek.

Naturalnie, tak naprawdę to specjaliści od SEO wiedzą dokładnie, jak wyważyć ilość tekstu i częstotliwość występowania słów kluczowych, stąd też naprawdę warto się ich poradzić.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 02.10.2009 Bardzo lubimy narzędzia, które w znacznym stopniu ułatwiają nam życie, a także pomagają w komunikacji. Dlatego przedstawiamy dwa narzędzia Google, z pomocą których całkowicie za darmo i to od ręki można przetłumaczyć dowolny tekst na jeden z 51 języków. Mowa o Google Translate oraz narzędziu do tłumaczenia stron. Zatem zachęcamy do darmowego testowania! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 02:50 min 17.01.2014 Google przyzwyczaiło nas do ciągłego wprowadzania zmian w swoich algorytmach i narzędziach. Ich celem jest zwiększanie satysfakcji użytkowników i przeciwdziałanie wciąż ewoluującym technikom Black Hat SEO. W niniejszym artykule opisujemy zmiany, które w 2013 roku w największym stopniu wpłynęły na zawartość strony wyników wyszukiwania, a także obierane przez Webmasterów strategie pozycjonerskie. Zapraszamy do lektury. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 32

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest e-commerce? Ikona 2:00 min 29.09.2023 Zakupy online to już norma w dzisiejszym świecie. Sektor e-commerce rozwija się błyskawicznie. Jakie są jego rodzaje? Na jakich platformach działają e-sklepy? Przeczytaj nasz tekst. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700