Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
„Trzeba się dobrze reklamować, trzeba się pokazać tak, by nas nie przeoczono!” – mówią sobie prawdopodnie europejscy marketerzy – przynajmniej na to wskazuje ich rosnące zainteresowanie reklamą w Internecie.
Aż 75% specjalistów od marketingu w Europie zwiększyło w tym roku pułap planowanych wydatków na reklamę w Sieci – w tym również na pozycjonowanie. Przy tym obniżono budżety przeznaczone na promocję w innych mediach – wydatki na reklamę w prasie spadły o 40 proc., a w telewizji – o 31 proc.
Wśród przyczyn zaufania do reklamy internetowej marketerzy wymieniają:
Jak argumentują managerowie, Sieć jest użyteczna jako przestrzeń reklamy, bo dobrze zaplanowanej kampanii zainteresowany tematem użytkownik na pewno nie przegapi. O ile telewizyjny spot można przeoczyć, a reklamy radiowe puszczamy mimo uszu, o tyle reklamę w wyszukiwarkach klient sam wywołuje – obejrzy więc i przeczyta ją z zainteresowaniem.
Czas więc najwyższy zainteresować się pozycjonowaniem i innymi formami promocji online!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: