Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 16.10.2008

Pozycjonowanie – gdy klient nie dzwoni

By klient zadzwonił „Pozycjonować się? Po co?” – tak pytają nieliczni przedsiębiorcy, przyzwyczajeni do tradycyjnych narzędzi marketingowych i starszych form informowania rynku do swojej działalności.

Dla niektórych osób dodanie nazwy i numeru telefonu firmy do książki telefonicznej zdaje się być wystarczającym zabiegiem w celu przyciągnięcia klientów. A pozycjonowanie? Zostaje zepchnięty na daleki plan.

Klienci jednak jakoś nie dzwonią… Wówczas pojawia się pytanie: co jeszcze mogę zrobić dla mojej firmy? Jak pokazać ją światu? Często przedsiębiorcy decydują się więc na dodanie wpisu na swój temat na stronach z wizytówkami firm, w swoistych internetowych książkach telefonicznych. Wszystko dobrze, tylko …. kto tam zagląda? Jak klient ma dotrzeć do tej konkretnej notatki o firmie, jednej z tysięcy?

 

Popraw widoczność firmy!

 

Faktycznie, Internet jest rozwiązaniem trudności w przebiciu się do świadomości konsumentów. Ale tylko właściwie dobrane metody uwidocznienia firmowej strony, takie jak pozycjonowanie, to idealny sposób na przedstawienie oferty szerokiej rzeszy odbiorców – i to w dodatku takich odbiorców, którzy są skłonni do zakupu.

Wszelkie książki telefoniczne są dobre, gdy … ktoś zna już Twoją firmę, zgubił numer Twojego telefonu i chce go odszukać po nazwie. Co jednak, gdy Cię nie zna? Nie znajdzie…

Bo klient po to korzysta z Internetu, by wyszukiwać jak najszybciej. Tak jak nie będzie wertował grubej książki, tak i znuży się klikaniem po wielu serwisach, zakładkach, podstronach. Wejdzie na Google.pl. Fraza – szukaj – klik, klik – kup.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zbuduj most do przyszłości, czyli jak świadomie zarządzać swoją karierą? Ikona 07:20 min 03.11.2021 Kto Ci powiedział, że nie możesz zaplanować własnego sukcesu zawodowego? Świadome zarządzanie własną karierą zapewnia dobrą strategię. Z jej pomocą będziesz w stanie wyznaczyć jasny kierunek swojej kariery. O tym, jak przebiega proces projektowania pisze Justyna w najnowszym poście na naszym blogu. Poznaj wskazówki, pomagające zaplanować indywidualną strategię. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Uważaj na pułapki! Czyli jak unikać błędów przy interpretowaniu danych w Google Analytics Ikona 10:00 min 12.12.2022 Podejmując decyzje biznesowe, zazwyczaj opieramy się o dane. Niestety, częstym problem jest ich błędna interpretacja. Te błędy mogą wynikać ze zbyt powierzchownego spojrzenia na statystyki, ale też z braku wiedzy na temat tego, co tak naprawdę one oznaczają. Nawet wydawałoby się oczywiste wskaźniki efektywności, mogą przedstawiać jednie część prawdy. W tym artykule chciałbym przedstawić kilka przykładów pułapek, jakie stawia przed nami Google Analytics. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Kompetencje – jak nazwać to, w czym jesteśmy dobrzy Ikona 5:05 min 30.01.2023 O kompetencjach można mówić na wiele sposobów. Rozróżniamy te, które odnoszą się do doświadczenia, talentu, wprawy czy umiejętności. Dzięki tekstowi poznasz najpopularniejszą definicję kompetencji oraz zadasz sobie pytania, które pomogą Ci zdefiniować kompetencje potrzebne w Twojej branży. Artykuł jest wstępem do cyklu poświęconym kompetencjom. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700