Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 16.10.2008

Pozycjonowanie – gdy klient nie dzwoni

By klient zadzwonił „Pozycjonować się? Po co?” – tak pytają nieliczni przedsiębiorcy, przyzwyczajeni do tradycyjnych narzędzi marketingowych i starszych form informowania rynku do swojej działalności.

Dla niektórych osób dodanie nazwy i numeru telefonu firmy do książki telefonicznej zdaje się być wystarczającym zabiegiem w celu przyciągnięcia klientów. A pozycjonowanie? Zostaje zepchnięty na daleki plan.

Klienci jednak jakoś nie dzwonią… Wówczas pojawia się pytanie: co jeszcze mogę zrobić dla mojej firmy? Jak pokazać ją światu? Często przedsiębiorcy decydują się więc na dodanie wpisu na swój temat na stronach z wizytówkami firm, w swoistych internetowych książkach telefonicznych. Wszystko dobrze, tylko …. kto tam zagląda? Jak klient ma dotrzeć do tej konkretnej notatki o firmie, jednej z tysięcy?

Faktycznie, Internet jest rozwiązaniem trudności w przebiciu się do świadomości konsumentów. Ale tylko właściwie dobrane metody uwidocznienia firmowej strony, takie jak pozycjonowanie, to idealny sposób na przedstawienie oferty szerokiej rzeszy odbiorców – i to w dodatku takich odbiorców, którzy są skłonni do zakupu.

Wszelkie książki telefoniczne są dobre, gdy … ktoś zna już Twoją firmę, zgubił numer Twojego telefonu i chce go odszukać po nazwie. Co jednak, gdy Cię nie zna? Nie znajdzie…

Bo klient po to korzysta z Internetu, by wyszukiwać jak najszybciej. Tak jak nie będzie wertował grubej książki, tak i znuży się klikaniem po wielu serwisach, zakładkach, podstronach. Wejdzie na Google.pl. Fraza – szukaj – klik, klik – kup.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55