Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
„Pozycjonować się? Po co?” – tak pytają nieliczni przedsiębiorcy, przyzwyczajeni do tradycyjnych narzędzi marketingowych i starszych form informowania rynku do swojej działalności.
Dla niektórych osób dodanie nazwy i numeru telefonu firmy do książki telefonicznej zdaje się być wystarczającym zabiegiem w celu przyciągnięcia klientów. A pozycjonowanie? Zostaje zepchnięty na daleki plan.
Klienci jednak jakoś nie dzwonią… Wówczas pojawia się pytanie: co jeszcze mogę zrobić dla mojej firmy? Jak pokazać ją światu? Często przedsiębiorcy decydują się więc na dodanie wpisu na swój temat na stronach z wizytówkami firm, w swoistych internetowych książkach telefonicznych. Wszystko dobrze, tylko …. kto tam zagląda? Jak klient ma dotrzeć do tej konkretnej notatki o firmie, jednej z tysięcy?
Faktycznie, Internet jest rozwiązaniem trudności w przebiciu się do świadomości konsumentów. Ale tylko właściwie dobrane metody uwidocznienia firmowej strony, takie jak pozycjonowanie, to idealny sposób na przedstawienie oferty szerokiej rzeszy odbiorców – i to w dodatku takich odbiorców, którzy są skłonni do zakupu.
Wszelkie książki telefoniczne są dobre, gdy … ktoś zna już Twoją firmę, zgubił numer Twojego telefonu i chce go odszukać po nazwie. Co jednak, gdy Cię nie zna? Nie znajdzie…
Bo klient po to korzysta z Internetu, by wyszukiwać jak najszybciej. Tak jak nie będzie wertował grubej książki, tak i znuży się klikaniem po wielu serwisach, zakładkach, podstronach. Wejdzie na Google.pl. Fraza – szukaj – klik, klik – kup.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: