Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Państwa produkt jest przeznaczony dla nastolatek? A może dla mężczyzn w średnim wieku? A może dla niemowląt, więc – ostatecznie – do młodych mam? W kampanii AdWords można określić stawki za reklamę według tak precyzyjnie określonej grupy docelowej – to jedna z nowości Google udostępniona dla reklam w sieci partnerskiej.
Dzięki określeniu stawek według grupy demograficznej reklama jest wyświetlana tym konkretnym odbiorcom, dla których kierujemy naszą ofertę. Aby skorzystać z tego udogodnienia, można zmodyfikować dotychczas ustalone stawki na przykład poprzez podniesienie stawek za wyświetlenie linku konkretnym, pożądanym użytkownikom. Dodatkowo, żeby uniknąć wyświetlania reklam odbiorcom, którzy nie zapewnią zwrotu z inwestycji, można je po prostu wyłączyć.
Jak ustalić odpowiednie stawki za wyświetlenie linku precyzyjnie stargetowanym odbiorcom? Pomocą służą raporty demograficzne, dostępne w Centrum Raportów. Komu reklama jest wyświetlana, kto ją klika, kto zapewnia konwersje? Raport odpowiada na te pytania przejrzystymi statystykami.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: