Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 00:55 min Ikona 22.09.2008

Klient w stosownym wieku – określanie stawek w Google AdWords według kryteriów demograficznych

Państwa produkt jest przeznaczony dla nastolatek? A może dla mężczyzn w średnim wieku? A może dla niemowląt, więc – ostatecznie – do młodych mam? W kampanii AdWords można określić stawki za reklamę według tak precyzyjnie określonej grupy docelowej – to jedna z nowości Google udostępniona dla reklam w sieci partnerskiej.

 

Stawki w kampanii AdWords

 

Dzięki określeniu stawek według grupy demograficznej reklama jest wyświetlana tym konkretnym odbiorcom, dla których kierujemy naszą ofertę. Aby skorzystać z tego udogodnienia, można zmodyfikować dotychczas ustalone stawki na przykład poprzez podniesienie stawek za wyświetlenie linku konkretnym, pożądanym użytkownikom. Dodatkowo, żeby uniknąć wyświetlania reklam odbiorcom, którzy nie zapewnią zwrotu z inwestycji, można je po prostu wyłączyć.

Jak ustalić odpowiednie stawki za wyświetlenie linku precyzyjnie stargetowanym odbiorcom? Pomocą służą raporty demograficzne, dostępne w Centrum Raportów. Komu reklama jest wyświetlana, kto ją klika, kto zapewnia konwersje? Raport odpowiada na te pytania przejrzystymi statystykami.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:10 min 18.01.2010 Firmy proponujące swoim Klientom oferty sezonowe, powinny zwrócić większą uwagę na promocję swoich usług. Szczególnie w czasie, który uznaje się za „gorący” dla konkretnej branży - na przykład zimowe kuligi na Mazurach czy majówka nad morzem. Idealnym sposobem promocji ofert sezonowych są linki sponsorowane. O czym należy pamiętać tworząc kampanię dla tego rodzaju usług? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Local listings Ads Ikona 02:20 min 26.02.2010 Wciąż jesteśmy świadkami coraz lepszego dopasowania wyników wyszukiwania do intencji użytkowników. Niemały wpływ na poprawę tego zjawiska ma tzw. blended search, czyli zmieszanie wyników wyszukiwania o różnej formie – map, filmików oraz obrazków. Ma to również coraz większe znaczenie dla lokalnych firm i przedsiębiorców. Dzisiaj skupimy się na Local Listings Ads, które stanowi jeden z nowych formatów w wynikach wyszukwiania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:05 min 25.08.2008 Jak skłonić Internautę do tego, aby kliknął w nasz link? Sposobów istnieje sporo. Jednym z nich jest odpowiednie zarządzanie słowami kluczowymi. Właściwe podejście do doboru fraz skończy się sukcesem - ważne jednak, aby poświęcić na to dłuższą chwilę. Podpowiadamy, jak zarządzać słowami kluczowymi, a także wskazujemy, kiedy warto je uogólniać, a kiedy poszerzać. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700