Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:15 min Ikona 30.07.2009

Rośnie konkurencja Google – umowa Yahoo z Microsoftem

Umowa Yahoo-Microsoft, najgorętszy 'deal’ tego roku, została wczoraj oficjalnie zawarta. Yahoo reprezentowała Carol Bartz, Microsoft zaś Steven A. Ballmer. Informacje o długo oczekiwanej umowie partnerskiej rozniosły się po całym świecie pozycjonowania i reklamy online z szybkością łączy internetowych.

Jak to w świecie hiper-komunikacji bywa, w chwilę po pojawieniu się pierwszych informacji prasowych widzieliśmy też komentarze tych, dla których prosta czynność wyszukiwania okazała się sposobem na zarabianie gigantycznych pieniędzy.

Połączenie technologii Microsoft i silnej pozycji w mediach i reklamie Yahoo wirtualny świat przywitał z zadowoleniem w skali od umiarkowanego aż po entuzjastyczne. Wielu – bardzo słusznie – widzi w tej współpracy szansę na złamanie monopolu Google w wyszukiwarkach internetowych.

Maraton, jaki poprzedził zawarcie umowy pomiędzy Yahoo i Microsoft, doczekał się już wielu publikacji, my zaś możemy odnotować reakcje reklamodawców na całym świecie, którzy w reklamę linków sponsorowanych inwestują od kilku groszy do kilku tysięcy dolarów dziennie wiedząc, że ta nieinwazyjna metoda reklamy informacyjnej sprawdza się najlepiej w przypadku ich biznesów online i innych przedsięwzięć gospodarczych.

Przychylamy się do tego powszechnego entuzjazmu wobec nowo zawartej umowy i czekamy na jeszcze więcej możliwości reklamy w wyszukiwarkach, obejmującej pozycjonowanie, linki sponsorowane – i być może, już niedługo, nowości?

Źródło: nytimes.com adage.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55