Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:15 min Ikona 30.07.2009

Rośnie konkurencja Google – umowa Yahoo z Microsoftem

Umowa Yahoo-Microsoft, najgorętszy 'deal’ tego roku, została wczoraj oficjalnie zawarta. Yahoo reprezentowała Carol Bartz, Microsoft zaś Steven A. Ballmer. Informacje o długo oczekiwanej umowie partnerskiej rozniosły się po całym świecie pozycjonowania i reklamy online z szybkością łączy internetowych.

 

Reakcje na współpracę Microsoftu z Yahoo

 

Jak to w świecie hiper-komunikacji bywa, w chwilę po pojawieniu się pierwszych informacji prasowych widzieliśmy też komentarze tych, dla których prosta czynność wyszukiwania okazała się sposobem na zarabianie gigantycznych pieniędzy.

Połączenie technologii Microsoft i silnej pozycji w mediach i reklamie Yahoo wirtualny świat przywitał z zadowoleniem w skali od umiarkowanego aż po entuzjastyczne. Wielu – bardzo słusznie – widzi w tej współpracy szansę na złamanie monopolu Google w wyszukiwarkach internetowych.

Maraton, jaki poprzedził zawarcie umowy pomiędzy Yahoo i Microsoft, doczekał się już wielu publikacji, my zaś możemy odnotować reakcje reklamodawców na całym świecie, którzy w reklamę linków sponsorowanych inwestują od kilku groszy do kilku tysięcy dolarów dziennie wiedząc, że ta nieinwazyjna metoda reklamy informacyjnej sprawdza się najlepiej w przypadku ich biznesów online i innych przedsięwzięć gospodarczych.

Przychylamy się do tego powszechnego entuzjazmu wobec nowo zawartej umowy i czekamy na jeszcze więcej możliwości reklamy w wyszukiwarkach, obejmującej pozycjonowanie, linki sponsorowane – i być może, już niedługo, nowości?

Źródło: nytimes.com adage.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 04.05.2016 Jeśli na pocztę elektroniczną przychodzi informacja o tym, że ziemia nie jest okrągła, wiedz, że coś się dzieje. Spam to typ wiadomości oficjalnie obecnych w cyberprzestrzeni od niemal czterdziestu lat. Skąd właściwie się wziął? W jaki sposób do realizacji swoich celów wykorzystują go internetowi oszuści? I, a może przede wszystkim, co wspólnego ma z kinematografią? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 05.05.2016 Użytkownicy Twittera wychodzą poza Internet! Coraz częściej organizowane są spotkania nazywane przez wszystkich tweetupami, czyli nieformalnymi spotkaniami „ćwierkających” użytkowników. Są one coraz częściej organizowane w różnych miastach Polski, a także wykorzystywane jako narzędzie marketingowe. Dzięki nim wirtualni znajomi mogą w końcu spotkać się również w realnym świecie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:20 min 10.05.2016 Nie po to człowiek jedzie taki kawał drogi, żeby potem nie pokazać wszem i wobec, kogo widział i gdzie bywał. Jak jednak dobierać fotografie, żeby wzbudzić zainteresowanie u followersów? Przedstawiam krótki poradnik, dzięki któremu Wasi znajomi będą oczekiwali kolejnych postów, a nie tego, kiedy w końcu wrócicie do domu i przestaniecie spamować ich tablicę. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700