Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 21.08.2009

Urlop od wyszukiwania w Google?

U schyłku sezonu wypoczynkowego podejmujemy temat internetowo – urlopowy. Co łączy wyszukiwarki internetowe i pozycjonowanie z urlopem?

  • wyszukiwanie wycieczek turystycznych;
  • wyszukiwanie biur podróży;
  • wyszukiwanie opinii klientów biur podróży;
  • wyszukiwanie tanich połączeń lotniczych do ciepłych krajów;
  • wyszukiwanie informacji o krajach przeznaczenia;
  • wyszukiwanie drogi do celu, ustalanie trasy podróży;
  • wyszukiwanie hoteli;
  • wyszukiwanie atrakcji turystycznych.

 

Internet a planowanie wypoczynku

 


Najnowsze badania Gemius S A pokazują, jak niezbędny jest dziś Internet
, aby dobrze zaplanować wypoczynek. W ciągu ostatniego pół roku aż co 3 internauta korzystał z sieci, aby zarezerwować nocleg. Drugie półrocze tego roku, z kulminacją w miesiącu lipcu i sierpniu, będzie należało do rezerwacji noclegów w województwie pomorskim lub zachodniopomorskim. Jeśli chodzi o zagranicę, w czołówce państw wybieranych przez Polaków jako cel urlopowych wojaży znajdują się Włochy i Chorwacja.

O ile kierunki wyjazdu Polaków nie są zaskoczeniem (od lat na naszych urlopowych mapach króluje tani i malowniczy Dubrovnik oraz drogie, lecz nasze, morze), o tyle dane na temat wyszukiwania hoteli pokazują nowe, ciekawe tendencje w sposobie planowania przez Polaków urlopu: 89 proc. internautów wykorzystuje internet do poszukiwania informacji o planowanym noclegu, lecz 75 proc. z nich późniejszą rezerwację przeprowadza telefonicznie.

Dwie trzecie badanych, którzy rezerwację pokoju w hotelu mają jeszcze przed sobą (planują to zrobić w drugim półroczu 2009 roku) zamierza zarezerwować nocleg przez e-mail lub system rezerwacji online.

Aktywność przedurlopowa internautów jest imponująca, widać to również… po powrocie z wakacji. Co czwarty internauta, który rezerwował pokój w pierwszym półroczu 2009 roku, wystawił recenzję miejscu pobytu, zaś wśród tych, którzy dopiero mają wrócić z urlopów, aż 2/3 deklaruje, że taką recenzję wystawi.

Firmy z branż „urlopowych” nie mogą więc ignorować konieczność pozycjonowania swoich witryn (tzw. SEO) lub reklamy płatnej w wynikach wyszukiwania (AdWords)

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:00 min 14.03.2014 W AdWords nie ma miejsca na zachowawcze strategie. Wygrywa ten, kto szuka swojego miejsca na polu  konkurencji, długą frazę śląc za plecy rywala, aby ostatecznie powalić przeciwników, gdy ci ledwo trzymają się prawej strony wyników wyszukiwania. AdWords wymaga agresywnej metody poszukiwania większej liczby kliknięć i lepszego jakościowo ruchu. Kto nie ryzykuje i dopasowań nie używa, ten szampana nie pije. Czytaj więcej
LC Elektronik: TOP 10 wyników dzięki Sunrise System Ikona 06:15 min LC Elektronik istnieje od 1988 roku i zapewnia kompleksowe rozwiązania dla producentów elektroniki. Firma z powodzeniem realizuje projekty łączące klawiatury i obudowy wykonywane w wielu zaawansowanych technologiach z bogatą gamą elementów i usług dodatkowych. O budowaniu renomy firmy w Internecie rozmawiamy z jej Prezesem, Leszkiem Czabakiem. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:00 min 28.02.2011 Zapowiadana od dawna - już jest - automatyzacja działań optymalizacyjnych w kontach AdWords. Tworzenie różnorodnych reguł, w postaci warunków ("jeżeli zaistnieje dana sytuacja, zmień parametr na..."), pozwala zabezpieczyć kampanię przed nagłymi zmianami w rankingu reklam, nagłym spadkiem istotnych wartości (np. współczynnika klikalności) i utratą kontroli nad miejscami reklam. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700