Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 21.04.2010

Reklama z numerem telefonu na smartphone

Jak wiadomo, Google jakiś czas temu rozszerzyło możliwości targetowania kampanii linków sponsorowanych AdWords na urządzenia typu smartphone.

Opcja ta dostępna jest już od jakiegoś czasu w panelu AdWords i możliwe stało się prześledzenie jej popularności oraz jakie niesie to możliwości dla reklamodawców. Według analiz zachowań użytkowników smartphonów, okazało się, że klient mając do dyspozycji numer telefonu podany w reklamie, bardzo chętnie korzysta z możliwości zadzwonienia. Takie zachowanie jest rzadkością w przypadku reklam targetowanych na komputery osobiste. Użytkownik smartphone’a ceni swój czas i woli od razu dowiedzieć się więcej bezpośrednio u sprzedawcy danej usługi/produktu niż analizować jego stronę internetową w poszukiwaniu interesującej oferty. Bezpośredni pozytywny kontakt skutkuje znacznie większą szansą na dokonanie zakupu. CTR jest wyższy od 5 do 30%.

W ramach ustawień kampanii pod kątem smartphone’ów jest dostępna ciekawa opcja umożliwiająca wpisanie w reklamę numeru telefonu. Smartphone może wtedy nawiązać połączenie telefoniczne z reklamodawcą. Wykonanie takiego połączenia jest traktowane jak zwykłe kliknięcie w reklamę, czyli zwykły koszt CPC.
Wcześniej, aby skorzystać z możliwości podania numeru telefonu do firmy w ramach linku sponsorowanego, konieczne było podanie pełnego ważnego adresu firmy. W chwili obecnej takiej konieczności już nie ma. Wpisanie adresu nie jest konieczne.

Odpowiedniego wpisu można dokonać bezpośrednio w ustawieniach kampanii w sekcji „Dodaj rozszerzenia”.

Reklama na smartphona

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55