Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 23.04.2010

Reklama kontekstowa część 2. OnetBoksy.pl

Wczoraj o Adkontekst – dziś o konkurencyjnym systemie reklamy kontekstowej, czyli OnetBoksy.pl. Boksy Onetu – podobnie jak linki sponsorowane Google składają się z tytułu, dwóch wierszy tekstu i adresu (URL) serwisu. Reklamy wyświetlają się użytkownikom serwisu Onet Szukaj, Zumi.pl i na witrynach zewnętrznych współpracujących w ramach OnetKontekst. Boksy – znów nawiążę do AdWords – grupuje się w kampanie. W jednej kampanii można mieć maksymalne 50 boksów, dla których ustala się wspólny budżet dzienny. Systemu Onetu pozwala na minimalnie przekroczenie dziennego limitu na reklamę w Boksach, jednakże to co zabierze ponad stan, odejmuje w dniach następnych. Zatem jeśli jednego dnia ustalimy budżet dzienny na poziomie 50 złotych, i Onet „spożytkuje” 53 złotych, to w perspektywie 7 dni ustalony budżet (i nie zmieniony w trakcie) musi wynieść maksymalnie 350 złotych (7 x 50).

Do każdej reklamy dobieramy wyrażenie kluczowe. Fraza może składać się maksymalnie z 5 słów. Można mieć kilka boksów wyświetlających się przy tym samym haśle. Zatem możliwe jest stosowanie rotacyjnych treści reklam.

Aby rozpocząć wyświetlanie Boksów należy wpłacić wybraną sumę na konto kampanii. Pieniądze są następnie przeliczane na punkty zgodnie ze zrozumiałym wzorem: 1 zł = 1 punkt. W przypadku Onetu możliwa jest również integracja kampanii w linkach (Onet Boksach) z kampanią w banerach Onetu. Pieniądze, a raczej punkty na koncie wykorzystujemy wtedy w serwisie banery.onet.pl. Wszystko zależy więc od naszej inwencji i… możliwości finansowych (punktowych).

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:10 min 25.05.2010 Martwisz się o swoją prywatność w Internecie? Dotychczas nie było większego problemu z "podejrzeniem" fraz kluczowych i zapytań jakie użytkownicy wpisywali do wyszukiwarki. Od niedawna Google ogłosił jednak, że zaczyna obsługiwać protokół HTTPS, ograniczając tym samym możliwość "podsłuchania" zapytań. Zmiana ta na razie dotyczy tylko Google.com, ale w przyszłości z pewnością dotknie również innych, krajowych wersji wyszukiwarki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 05:40 min 01.08.2019 Jako konsumenci kochamy, gdy sprzedawcy kuszą nas promocjami, nagrodami, łechcąc nasze ego "Stałego Klienta". Na każdym kroku sklepy i punkty usługowe oferują udział w programach lojalnościowych. Nęceni wizją przyszłych korzyści zgadzamy się chętnie, po to, by później chodzić z portfelem wypchanym bynajmniej nie pieniędzmi, ale stosem kart do zbierania punktów. Jedne są elektroniczne, na drugie zbieramy pieczątki by dostać coś gratis, a jeszcze inne po prostu się gubią i punkty przechodzą nam koło nosa. Na szczęście jest na to sposób. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

YouTuber – zawód z pasją Ikona 03:40 min 23.11.2013 Rzucili pracę w korporacjach, aby zarabiać na Internecie. Zna ich tysiące, a nawet miliony osób. Ich popularność często przekracza ramy wirtualnego świata. Po licznych nagranych filmikach ich twarze stają się rozpoznawalne. Co jednak najważniejsze – ich działania przynoszą realne wpływy finansowe. To YouTuberzy. Termin YouTuber pojawił się w momencie upowszechnienia półprofesjonalnych kanałów w serwisie YouTube. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700