Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 23.04.2010

Reklama kontekstowa część 2. OnetBoksy.pl

Wczoraj o Adkontekst – dziś o konkurencyjnym systemie reklamy kontekstowej, czyli OnetBoksy.pl. Boksy Onetu – podobnie jak linki sponsorowane Google składają się z tytułu, dwóch wierszy tekstu i adresu (URL) serwisu. Reklamy wyświetlają się użytkownikom serwisu Onet Szukaj, Zumi.pl i na witrynach zewnętrznych współpracujących w ramach OnetKontekst. Boksy – znów nawiążę do AdWords – grupuje się w kampanie. W jednej kampanii można mieć maksymalne 50 boksów, dla których ustala się wspólny budżet dzienny. Systemu Onetu pozwala na minimalnie przekroczenie dziennego limitu na reklamę w Boksach, jednakże to co zabierze ponad stan, odejmuje w dniach następnych. Zatem jeśli jednego dnia ustalimy budżet dzienny na poziomie 50 złotych, i Onet „spożytkuje” 53 złotych, to w perspektywie 7 dni ustalony budżet (i nie zmieniony w trakcie) musi wynieść maksymalnie 350 złotych (7 x 50).

Do każdej reklamy dobieramy wyrażenie kluczowe. Fraza może składać się maksymalnie z 5 słów. Można mieć kilka boksów wyświetlających się przy tym samym haśle. Zatem możliwe jest stosowanie rotacyjnych treści reklam.

Oto przykład reklam Onetu:

Aby rozpocząć wyświetlanie Boksów należy wpłacić wybraną sumę na konto kampanii. Pieniądze są następnie przeliczane na punkty zgodnie ze zrozumiałym wzorem: 1 zł = 1 punkt. W przypadku Onetu możliwa jest również integracja kampanii w linkach (Onet Boksach) z kampanią w banerach Onetu. Pieniądze, a raczej punkty na koncie wykorzystujemy wtedy w serwisie banery.onet.pl. Wszystko zależy więc od naszej inwencji i… możliwości finansowych (punktowych).

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55