Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 12.04.2010

Nowe kryteria oceny stron przez Google – szybkość witryny

Na swoim oficjalnym blogu dla webmasterów Google opublikowało informację, że do swojego robota sieciowego dodano nowe kryterium oceny stron www – takie, którego branża pozycjonowania jeszcze (oficjalnie) nie uwzględniała. Jest to kryterium szybkości działania serwisu internetowego. Chodzi dokładnie o to, jak szybko strona reaguje na działania i polecenia użytkownika.

 

Szybkość działania stron

 

Google przeprowadziło badania nad wpływem wydajności działania stron www na poziom zadowolenia internautów. Jak można było się spodziewać, okazuje się, że szybkie strony to szczęśliwi użytkownicy. Serwisy działające wolno zniechęcają do siebie internautów. Spędzają oni na powolnych stronach mniej czasu. Można to przełożyć na realny spadek zainteresowania serwisem, a tym samym na spadek liczby konwersji i wartości strony.

Dodatkowo badania pokazały, że szybko działające strony www to także niższe koszty operacyjne dla ich właścicieli.

 

Pomiar szybkości ładowania stron

 

Oczywiście Google nie podaje, jakimi metodami będą mierzyć szybkość działania stron ani jaka będzie waga wyników takiego pomiaru. Wskazuje natomiast, że warto pochylić się nad posiadaną stroną www i przeanalizować jej wydajność. Pozycjonowanie zacznie więc obejmować kolejny element, którym należy się zająć, aby móc liczyć na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Źródło: Google Blogspot

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Coś więcej niż wykres — rodzaje infografik w contencie internetowym Ikona 05:30 min 11.04.2022 Content graficzny pozwala w atrakcyjny wizualnie sposób zaprezentować ważny dla autora przekaz. Wyjątkowo interesującą jego formą są infografiki. Łączą w prosty sposób to, co najważniejszego chcesz przekazać, z dopracowaną warstwą wizualną. Najlepsze są te, które już przy pierwszym rzucie oka rozwiązują problemy czytelnika. Jakie rodzaje infografik można spotkać w sieci? Koniecznie zajrzyj do tego artykułu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:35 min 16.07.2009 Opcja, dzięki której sprawdzisz z niezwykłą wręcz dokładnością, gdzie się właśnie znajdujesz, dostępna jest już także dla komputerów osobistych i stacjonarnych. Google My Location to idealny sposób na to, aby odnaleźć się w gąszczu ulic i już nigdy się nie zgubić. Wystarczy posiadać przeglądarkę dopasowaną do wymagań produktu, aby w pełni z niego korzystać. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Storydoing – nowy sposób na budowanie marki Ikona 3:00 min 05.05.2023 Storytelling polega na opowiadaniu historii związanych z firmą, marką lub produktem. Z drugiej strony, pojawia się też nowe pojęcie - storydoing, które również angażuje odbiorców, jednocześnie wzmacniając relacje między firmą a jej klientami. W obu przypadkach chodzi o to, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy i zbudować z nim więź. Można wykorzystać obie metody, aby zbudować pozytywny wizerunek marki oraz wpłynąć na decyzje zakupowe klientów poprzez stworzenie spójnej narracji, która będzie łączyć wartości firmy z potrzebami klientów. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700