Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 21.04.2010

Nowe Google

Nie tylko miniaturka klawiatury wzbogaciła nowy interfejs największej wyszukiwarki świata. Na pierwszy rzut oka, czyli po uruchomieniu adresu www.google.pl, widać nowe Google – subtelne, czyste, bez żadnych udziwnień; emanujące prostotą. Koncern z Mountain View z premedytacją jeszcze bardziej uprościł swoją wyszukiwarkę na złość Microsoftowi, którego Bing wciąż zaskakuje wymyślnymi grafikami. To pierwsza interpretacja. Druga opiera się na domyśle, że oto „proste” Google wysyła jasny komunikat: „drogi internauto wkraczasz w świat, gdzie wszystko jest przemyślane, jawne, czyste, pewne, czytelne i… najlepsze. Jednak zmiana interfejsu głównego to dopiero początek nowości w Google. Zdecydowanie ciekawiej jest po wpisaniu zapytania do okna wyszukiwarki. Po lewej stronie wyników pokazuje się nam link: pokaż opcje, po rozwinięciu którego mamy dostęp do szeregu perspektyw wyszukiwań: Każda z dodanych opcji kryje za sobą wiele nowości i ulepszeń w porównaniu do poprzedniego interfejsu. Na początek dobrze nam znane: grafika, filmy, wiadomości z możliwością filtrowania dodanych informacji według potrzebnego czasu, blogi, aktualizacje, książki i dyskusje. Każda z tych opcji kryje za sobą możliwości dodatkowe. Np. w przypadku blogów mamy do czynienia z podziałem na wpisy tematyczne z ostatnich 10 minut, godziny, 24 godzin, tygodnia, miesiąca roku czy konkretnego zakresu dat. W dziale film możemy filtrować video pod kątem długości, czasu w jakim pojawił się dany materiał w sieci, źródła oraz opcji z napisami bądź bez tłumaczenia. Link książki otwiera Google Books, gdzie można przeszukiwać książki i czasopisma. W odmienionym Google dodano również możliwość szybkiego przejścia do „mojej biblioteki”, gdzie znajdują się pozycje już przeczytane, zrecenzowane, oczekujące i ulubione.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Sezonowy BOOM – czyli jak zwiększyliśmy o 152% liczbę wyświetleń strony PETERSON Ikona 05:05 min Współpraca z firmą z branży sezonowej wymaga szczególnego podejścia, ponieważ zależy nam na zapewnieniu znakomitych rezultatów nie tylko w sezonie, ale również poza nim. Dokładnie to osiągamy za każdym razem przy pomocy usługi SEO Cloud, w ramach której podchodzimy jeszcze szerzej do tematu pozycjonowania. A dzięki temu jesteśmy w stanie zachęcić więcej użytkowników do wejścia na stronę! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Rozszerzenia AdWords poszerzają horyzonty Ikona 01:55 min 25.10.2013 Najnowsze zmiany ogłoszone na oficjalnym blogu Google AdWords znacząco podnoszą rangę funkcji, jaką są – wciąż bagatelizowane przez niektórych reklamodawców – rozszerzenia reklam. Nie są to już wyłącznie atrakcyjne dodatki, zwiększające w bliżej nieokreślonym stopniu widoczność reklamy, ale czynnik mający realny wpływ na jej ranking, a więc pozycję w stosunku do reklam konkurencyjnych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Mapy Google po polsku Ikona 02:45 min 14.03.2008 Pragniemy przybliżyć Państwu podstawowe funkcje działającej od kilku dni w Polsce usługi Google Maps. To niezwykle użyteczne narzędzie pozwala pozyskiwać wiele przydatnych informacji z internetu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast palcem po mapie, można teraz podróżować myszką po ekranie monitora. W ciągu kilku sekund odnajdą Państwo fotografie, filmy i wiele innych z dowolnego zakątka ziemi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700