Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:55 min Ikona 27.04.2010

Google ukrywa prefiks „http://”

Google postanowiło wprowadzić zmiany przy wpisywaniu adresu internetowego w najnowszej developerskiej wersji przeglądarki Chrome. Ukryty został w pasku adresu prefiks „http://”, który dla przeciętnego użytkownika jest zupełnie nieprzydatny. Warto dodać, że prefiks nie został całkowicie usunięty a jedynie ukryty więc przy kopiowaniu adresu strony z okna adresu zostanie automatycznie dodany przedrostek http:// tak by można było go przesłać dalej np. w komunikatorze bądź poczcie elektronicznej. Prefiksy „https://” oraz ftp:// są nadal wyświetlane. Google tworzyło swoją przeglądarkę z myślą by była jak najszybsza oraz jak najbardziej przejrzysta i przyjazna użytkownikowi stąd można doszukiwać się przyczyn wprowadzenia owej kosmetycznej zmiany. Google zamierza również w ramach inicjatywy „Let’s make the web faster„ zastąpić protokół HTTP nowym szybszym SPDY (SPeeDY – szybki), dzięki któremu strony internetowe mają się otwierać o 55 % szybciej. SPDY jest na razie w fazie eksperymentalnej ale docelowo ma zastąpić obecny protokół HTTP. Źródło: Antyweb, Chromium

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:00 min 08.12.2008 Kryzys? Nie dla reklamodawców działających w Internecie. Ci, bez względu na zawirowania rynkowe, są w znakomitym położeniu. Promowanie się w Sieci opłacało się i będzie się opłacać, a do tego pozwoli zachować budżet w świetnej kondycji. Główną zaletą takiego rozwiązania jest proponowany model cenowy: płatność za efekt, nie za kampanię, czego próżno szukać w mediach innego typu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czy EVP są każdemu potrzebne? Ikona 4:25 min 28.12.2022 Pytanie postawione w tytule artykuły powinno być zaliczane do retorycznych. Jednak tylko od strony teoretycznej, bo w teorii każda firma EVP posiada – czy to świadomie, czy też nie. W praktyce natomiast takie spisane EVP nie wszędzie funkcjonują, a co za tym idzie nie są świadomie i w pełni wykorzystywane przez firmę. A czym są? Kto w firmie ich potrzebuje? Jak można z nich korzystać? Sprawdźcie w artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:05 min 05.08.2008 Rywalizacja płci jest widoczna niemal na każdym polu - także tym dotyczącym aktywności w najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Firma Rapleaf sprawdziła, czy i w jaki sposób płeć oddziałuje na wybory dokonywane pod kątem korzystania z takich platform, jak Facebook czy Myspace. Wyniki okazały się bardzo ciekawe i w pewnym stopniu zaznaczają przewagę kobiet nad mężczyznami. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700