Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Oczywiście można do każdego produktu wpisywać wszystkie dane meta samodzielnie, ale w przypadku dodawania nowych pozycji (czasem w dużych ilościach) można czynność tą pominąć, „skazując” te podstrony na takie same tagi.
W zależności od tego jaką postać tytuły chcemy uzyskać dla każdego produktu, musimy odpowiednie dane pobrać z bazy. W tym celu, należy odszukać miejsca w kodzie (niekoniecznie w tym samym pliku), gdzie pobierane są dane kategorii, producenta, nazwy lub opisu danego produktu. Odpowiednie dane, w miejscu gdzie dane są pobierane musimy przypisać do zmiennych, które następnie będą wprowadzone do tytułu strony w postaci:
Podczas pobierania opisu produktu z bazy, pamiętajmy, że jest on przeważnie dłuższy niż widziana przez Google ilość znaków. Należy w tym celu, przypisać opis do zmiennej oraz za pomocą funkcji w języku php okroić go ze zbędnych znaczników HTML i skrócić do odpowiednich rozmiarów. Opis w tym przypadku będzie miał postać:
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: