Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:35 min Ikona 05.05.2020

Jak przenieść swoją firmę do internetu? Utwórz sklep internetowy!

Panująca sytuacja, związana z pandemią rozprzestrzeniającego się wirusa SARS-CoV-2 i próbami jego powstrzymania, doprowadziła do tzw. lockdownu w wielu krajach na całym świecie. W Polsce również mamy do czynienia ze stanem zamrożenia, który może prowadzić do wyhamowania wielu biznesów opartych przede wszystkim na funkcjonowaniu punktów stacjonarnych. Jednak nie musi tak być. W sytuacji izolacji również można prowadzić biznes – uruchamiając sklep online nadal możesz aktywnie działać!

 

Zastanawiasz się czy sklep online to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

  • …, bo prowadzisz restaurację? Nie musisz w obecnej sytuacji rezygnować z oferowania swoich usług gastronomicznych. Możesz sprzedawać nadal, tylko w inny sposób – właśnie przez sklep internetowy! Wprowadź zamiast produktów ulubione dania swoich Klientów i korzystaj ze sprzedaży na dowóz bez pośredników!
  • …, bo masz zakład fryzjerski? Możesz proponować swoim klientom przynajmniej częściowo usługi związane ze swoją działalnością, np. sprzedawać gotowe zestawy do farbowania włosów, przygotowane indywidualnie pod potrzeby klienta i udostępnić tutorial wideo z pokazaną krok po kroku instrukcją samodzielnego farbowania.
  • …, bo prowadzisz zakład piercingu i tatuażu – usług nie możesz realizować, ale sklep online pozwoli Ci sprzedawać m.in. kolczyki, środki do ochrony tatuaży. Możesz wstawić jako produkt do sklepu internetowego wideokonsultacje, aby omówić szczegóły przyszłej realizacji.

 

Tak! Chcę uruchomić sklep online.

Decyzja o uruchomieniu własnego sklepu internetowego, to może być dla Ciebie okno na nowe możliwości monetyzowania swojego biznesu w świecie online.  To sposób, pozwalający czerpać realne korzyści z obecności firmy w wirtualnej rzeczywistości przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa wobec swoich pracowników oraz klientów. W sytuacji utrzymującej się jeszcze izolacji oraz społecznego dystansu, gdzie realizacja licznych usług jest bezpośrednio niemożliwa, sklep internetowy umożliwia prowadzenie działalności przy założeniu przeprojektowania swojej oferty.  Pamiętaj usługa też jest produktem i towarem, który możesz umieścić w swoim sklepie online – musi być tylko przygotowana z myślą o obecnej sytuacji, np. zamiast stylizacji paznokci zaproponuj swojej klientce produkty do samodzielnego wykonania konkretnego manicure i podczas wideorozmowy wyjaśnij, jak wykonać stylizację.

 

Jak uruchomić sklep online? 

 

Proponujemy wsparcie we wkroczeniu w e-commerce. Podpowiadamy rozwiązanie, które w krótkim czasie pozwoli Ci prowadzić sprzedaż internetową usług i/lub produktów – a wiemy jak duże znaczenie ma teraz czas. Pomożemy Ci stworzyć w sieci miejsce, do którego będziesz mógł odsyłać swoich dotychczasowych klientów i przez które będziesz mógł pozyskiwać nowych odbiorców. Uruchamiając sklep online warto wziąć pod uwagę:

 

  • odpowiednią nazwę – warto, aby nawiązywała do nazwy działalności, którą prowadzisz bądź wskazywała na rodzaj oferty, z jaką klient spotka się w Twoim sklepie internetowym. Konieczne jest także sprawdzenie dostępności nazwy domeny. Chętnie pomożemy przy jej doborze.
  • bezpieczeństwo zakupów – klient powinien czuć się bezpiecznie w Twoim sklepie online. Certyfikaty SSL zapewniają poufność transmisji danych przesyłanych przez internet, a strony, które go posiadają można rozpoznać po charakterystycznej ikonie kłódki na pasku stanu przeglądarki. Możemy wesprzeć Cię w doborze odpowiedniego dla Twojego sklepu certyfikatu
  • wygląd i zawartość sklepu – umieszczenie podstawowych informacji o rodzaju oferty oraz o firmie i jej danych teleadresowych ma istotne znaczenie dla klientów, którzy sprawdzając podstawowe dane, będą chcieli ocenić wiarygodność Twojej firmy. Wskażemy, jak uzupełnić te informacje, a ponadto dodamy kilka pierwszych produktów i wyjaśnimy w jaki sposób to zrobić, żebyś w przyszłości mógł działać w pełni samodzielnie.
  • formę kontaktu – to bardzo ważny element komunikacji z klientem. Poprzez wiadomość mailową będziesz mógł przyjmować zamówienia oraz przekazywać informacje o stanie realizacji zlecenia. Teraz to szczególnie ważne, a my możemy pomóc Ci założyć skrzynkę mailową specjalnie dla sklepu online.
  • integrację z biznesem – jeśli posiadasz już stronę internetową, to podepniemy pod nią uruchomiony sklep online, dzięki czemu osoby zainteresowane ofertą Twojej firmy będą mogły przejść do zakupu produktów i/lub usług.

Uruchomienie sklepu internetowego dla wielu przedsiębiorców, głównie usługodawców, może być szansą na zachowanie ciągłości w prowadzeniu działalności gospodarczej. W czasie obecnych zawirowań ekonomicznych sklep online może generować przychód. Warto mieć też na uwadze, że to inwestycja w przyszłość – po wygaśnięciu pandemii będzie obok stacjonarnego salonu czy restauracji kolejnym kanałem sprzedaży. Ponadto, może odpowiadać obecnie na potrzeby Twoich klientów, umożliwiając im dokonanie bezpiecznych zakupów oraz zapoznanie się dokładnie z ofertą o dowolnej porze dnia i nocy. Pamiętaj także, aby zadbać o pozycjonowanie sklepu internetowego w celu generowania większej widoczności w wynikach wyszukiwania.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 19.12.2013 Jak co roku Google raczy nas listą najbardziej popularnych zapytań, jakie wpisywaliśmy do wyszukiwarki internetowej. Spośród milinów poszukiwanych przez Internautów haseł Google przygotowało dla nas zestawianie tych, które w 2013 roku generowały większy ruch na stronach internetowych niż w 2012 roku. Sprawdźmy zatem, które osoby oraz zagadnienia cieszyły się największą popularnością wśród polskich oraz światowych użytkowników. Czytaj więcej
Hotel Zawisza i Przystań Bydgoszcz – 200% więcej wyświetleń Ikona 01:45 min Właściciel marek Hotel Zawisza oraz Przystań Bydgoszcz postawił na współpracę z Sunrise System w ramach promocji internetowej. Podjęta kooperacja miała na celu poprawę rozpoznawalności witryn obu brandów. Czy połączone działania w ramach pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych przyniosły oczekiwany efekt? Jak ocenił naszą pracę Klient? Zachęcamy do lektury case study! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:25 min 09.09.2013 Pozycjonerzy z całego świata nieustannie poszukują nowych, skuteczniejszych sposobów na wypromowanie swoich stron internetowych do upragnionego top 10. Ma to szczególne znaczenie w świetle ostatnich zmian algorytmów Google, które mocno wpływają na osiągane pozycje. W tym kontekście duże zainteresowanie wywołuje wpływ usługi Google+ i przycisku +1 na wyniki wyszukiwania. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700