Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Już pisaliśmy o tym, że SEO Copywriting to sztuka osiągania kilku celów jednocześnie. Te słowa potwierdzają opinie marketerów, którzy dostrzegają wyjątkową moc content marketingu – marketingu treści. Marketing treści opiera się na pozyskiwaniu potencjalnych klientów za pomocą publikowania artykułów specjalistycznych, treści w social media, wpisów na blogach, newsletterów, spotkaniach offlinowych, itp.
Kluczową korzyścią płynącą z content marketingu jest zwiększenie ruchu na stronie – ale zysków może być więcej:
Źródło: Content Marketing Survey Report 2013
Najkorzystniej, gdy specjalistyczna wiedza o branży i umiejętna prezentacja produktów czy usług firmy jest połączona z aktywną obecnością w social media i prawidłowym pozycjonowaniem, czyli widocznością w wyszukiwarkach. Internauta, który doświadczy rzetelnej informacji i profesjonalnej obsługi – zapamięta markę, wróci do niej i jest duża szansa, że chętnie przyprowadzi swoich znajomych.
Źródło: Content Marketing Survey Report
Więcej:
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: