Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:10 min Ikona 07.06.2013

Google w służbie programistom, czyli Web Designer

Już za kilka miesięcy przekonamy się, czy nowy pomysł Google to dobra alternatywa dla projektów tworzonych w HTML5 (bo to właśnie w tym języku będzie działał program), czy raczej kolejne nie do końca potrzebne rozwiązanie. Wszystko wskazuje jednak na to, że projekt jest obiecujący.

Przede wszystkim twórcy udostępniają go nieodpłatnie, co oznacza, że każdy zyska do niego swobodny dostęp. Program jest ponadto samodzielny, dzięki czemu osoby korzystające z niego – właściciele agencji i twórcy stron internetowych, będą go używać bez konieczności stosowania dodatkowych narzędzi.

O tym, że rozwiązanie jest skierowane głównie w stronę twórców reklam, bez wątpienia świadczy miejsce jego prezentacji. Informacja o Web Designer pojawiła się na DubleClick – jednej z firm kupionej przez Google, która zajmuje się właśnie reklamą internetową. Program będzie skomunikowany nie tylko z tą platformą, ale także siecią AdMob (podobnie jak ta pierwsza działającą w środowisku reklamowym). Co więc chce nam zaproponować firma z Mountain View? Innowacyjne, świeże spojrzenie na marketing internetowy i efektywne formy reklamy.

Web Designer wykorzystuje strategię win-win, dzięki której obydwie strony będą zadowolone. Reklamodawcy, bo coraz większa liczba reagujących na ich propozycję odbiorców wygeneruje zyski, i samo Google, które także odniesie korzyści na sprzedaży kolejnych kampanii zadowolonym klientom. Usługa będzie dostępna zarówno na stacjonarnych komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. W ten sposób firma zachęca do korzystania z nowoczesnych firm przekazu.

Pozostaje tylko jedno, najważniejsze pytanie – czy odbiorcy reklam rzeczywiście pozytywnie zareagują na nowy pomysł. Tego dowiemy się już wkrótce.

Źródło: Antyweb

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Rozbudowujesz bloga firmowego? Uważaj na kanibalizację fraz! Ikona 06:00 min 17.02.2022 Środowisko internetowe doskonale nadaje się do publikowania treści, których każdego dnia powstają tysiące, jeśli nie miliony. Przy tak dużej konkurencyjności może kusić powielenie pewnych działań dla osiągnięcia konkretnych efektów. Kanibalizacja słów kluczowych nie jest jednak dobrym pomysłem, gdy myślisz o rozbudowie serwisu w korzystny dla niego sposób. Jakie zagrożenie niesie to zjawisko? Czy można go uniknąć? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Lens – w Obiektywie Google Ikona 5:15 min 19.05.2022 Czym jest Google Lens, jak działa i jakie ma funkcjonalności? W jakim kierunku będzie podążał dalszy rozwój Obiektywu Google? A także 10 przydatnych praktyk dla strony internetowej w kontekście pozycjonowania oraz wyszukiwania obrazem przy użyciu Google Lens. O tym wszystkim dowiesz się, z lektury wpisu blogowego: Google Lens – w Obiektywie Google. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czy można reklamować alkohol w kampaniach Google AdWords? Ikona 01:30 min 14.01.2013 Google AdWords nie jest dla wszystkich. W całym spectrum usług i produktów znaleźć można elementy, które: a) w żadnym razie reklamować w linkach płatnych nie można, b) można pod pewnym warunkami, c) można w krajach, gdy zezwala na to tamtejsze prawo, d) można reklamować zawsze i wszędzie. Dziś zatem o zasadach reklamowych systemu AdWords. Na pierwszy ogień pójdzie alkohol. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700