Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:10 min Ikona 07.06.2013

Google w służbie programistom, czyli Web Designer

Już za kilka miesięcy przekonamy się, czy nowy pomysł Google to dobra alternatywa dla projektów tworzonych w HTML5 (bo to właśnie w tym języku będzie działał program), czy raczej kolejne nie do końca potrzebne rozwiązanie. Wszystko wskazuje jednak na to, że projekt jest obiecujący.

Przede wszystkim twórcy udostępniają go nieodpłatnie, co oznacza, że każdy zyska do niego swobodny dostęp. Program jest ponadto samodzielny, dzięki czemu osoby korzystające z niego – właściciele agencji i twórcy stron internetowych, będą go używać bez konieczności stosowania dodatkowych narzędzi.

O tym, że rozwiązanie jest skierowane głównie w stronę twórców reklam, bez wątpienia świadczy miejsce jego prezentacji. Informacja o Web Designer pojawiła się na DubleClick – jednej z firm kupionej przez Google, która zajmuje się właśnie reklamą internetową. Program będzie skomunikowany nie tylko z tą platformą, ale także siecią AdMob (podobnie jak ta pierwsza działającą w środowisku reklamowym). Co więc chce nam zaproponować firma z Mountain View? Innowacyjne, świeże spojrzenie na marketing internetowy i efektywne formy reklamy.

Web Designer wykorzystuje strategię win-win, dzięki której obydwie strony będą zadowolone. Reklamodawcy, bo coraz większa liczba reagujących na ich propozycję odbiorców wygeneruje zyski, i samo Google, które także odniesie korzyści na sprzedaży kolejnych kampanii zadowolonym klientom. Usługa będzie dostępna zarówno na stacjonarnych komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. W ten sposób firma zachęca do korzystania z nowoczesnych firm przekazu.

Pozostaje tylko jedno, najważniejsze pytanie – czy odbiorcy reklam rzeczywiście pozytywnie zareagują na nowy pomysł. Tego dowiemy się już wkrótce.

Źródło: Antyweb

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55