Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Na to specjalista jest ekspertem, żeby wyjaśniał laikom – spieszymy więc z odpowiedzią na kilka kwestii, które nurtują wszystkich początkujących reklamodawców AdWords i wielu weteranów kampanii linków, którzy reklamują się w ten sposób od lat.
– czy konkurencja mnie nie wyklika w 5 min.?
– czy internauci lubią linki?
– jaka jest różnica między linkami a pozycjonowaniem?
– dlaczego prowadzenie kampanii lepiej zlecić firmie zewnętrznej, niż próbować samodzielnie?
– czy wybrany Pakiet starczy mi na miesiąc kampanii?
– ile zapłacę za jedno kliknięcie?
– ile będę mieć kliknięć?
– czy link wyświetli się tylko na wybraną frazę czy również na frazy rozbudowane?
– jaką mam gwarancję skuteczności wybranej strategii?
– co obejmuje opłata za prowadzenie kampanii?
– dlaczego kwota za kliknięcie nie jest stała?
– czy opłata aktywacyjna za otwarcie konta jest jednorazowa? Dlaczego musi Klient ją uiścić?
– czym się różnią Pakiety?
Zacznijmy od kwestii ogólnych: popularności kampanii linków i zasadności zlecania jej specjalistycznej firmie.
Należy zaznaczyć przede wszystkim, że linki sponsorowane Google AdWords są niezwykle popularne wśród internautów – świadczą o tym tysiące wyświetleń i kliknięć w reklamy naszych klientów. Natężenie informacji, jakie użytkownik znajdzie wśród naturalnych wyników powoduje, że dla wygody często korzysta on z wyeksponowanych wyników sponsorowanych. Internauta wie, że to jest reklama, spodziewa sie więc, ze znajdzie tam reklamowany – poszukiwany – produkt czy usługę. Traktuje więc linki jako pomocną informację. Klika, wchodzi na stronę i kupuje.
Łatwo zauwazyć różnicę między kampanią a pozycjonowaniem w wynikach organicznych – to inne miejsce i inny sposób eksponowania swojej strony, inne tempo oraz system opłat, planowania budżetu.
Obie formy reklamy w wyszukiwarkach łączy jedno: trafianie do dokładnie sprofilowanej grupy odbiorców, płatność za efekty (kliknięcia czy obecność wśród top dziesiątki) i wykorzystanie do celów promocyjnych medium o kluczowym dziś znaczeniu marketingowym!
Dlaczego zlecać kampanię fachowcom? Odpowiedź tkwi w pytaniu: bo fachowiec zrobi to lepiej, sprawniej, w oparciu o wiedzę branżową, przy wykorzystaniu specjalistycznych narzędzi. Samodzielne prowadzenie kampanii Google AdWords przez laika może okazać się kosztownym, nieskutecznym eksperymentem marketingowo – wizerunkowym.
Ponadto amator nie posiada certyfikatu Google AdWords Professional – certyfikatu poświadczajacego znajomość wskazań, zasad, meto działania Google. A to wiedza nieoceniona – i niezbędna.
Ciąg dalszy nastąpi…
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: