Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 19.05.2008

Konto według własnego uznania? W kampanii Google AdWords to proste

Szczególnie jeśli strategia kampanii linków sponsorowanych skoncentrowana jest na wyrażeniach kluczowych, indywidualna organizacja konta to pole do popisu: wraz ze specjalistą AdWords można skomponować najbardziej trafną reklamę.

 

Przygotowanie reklamy

 

Aby umiejętnie skonstruować jakikolwiek przekaz, należy być pewnym kilku rzeczy: co chcemy powiedzieć? Komu? Co chcemy osiągnąć? Podporządkowując strategię tak przemyślanym celom, trafimy z właściwym komunikatem do właściwej grupy odbiorców. Kampanię można organizować według jednego z nadrzędnych kryteriów: branży, struktury serwisu www, marki, docelowego miejsca, języka, kanału dystrybucji (tylko w sieci czy także tradycyjnie), budżetu.

Jeżeli kampania obejmuje grupę reklam, trzeba zadbać o ich spójność. Najlepszym sposobem jest dobór najtrafniejszych słów kluczowych oraz ich zgrupowanie i dopasowanie do konkretnej kampanii. Poniżej przykład efektywnego przyporządkowania wyrażeń do reklam:

Żywność dietetycznaEkologiczna żywność z naturalnych uprawDla zdrowia i urody: wiosenne smakołyki

Słowa kluczowe:

  • jedzenie dietetyczne
  • dieta
  • odchudzanie bez wyrzeczeń
Słowa kluczowe:

  • żywność niemodyfikowana
  • farma ekologiczna
  • jedzenie bez konserwantów
Słowa kluczowe:

  • pyszne sałatki
  • zdrowe jedzenie
  • potrawy z nowalijek

Ułatwieniem w zarządzaniu kontem jest nazwanie kampanii i grup reklam w opisowy sposób.

Najbardziej „poręczną” opcją organizowania konta AdWords jest możliwość modyfikacji ustawień – jeśli w toku kampanii okaże się, że inne wyrażenia bądź nakierowanie reklam byłoby korzystniejsze, bo – na przykład – reklamodawca zmienił lub poszerzył ofertę. Stała troska specjalisty AdWords o kondycję linków powoduje, że reklama zawsze będzie adekwatna do tego, co chcemy przekazać.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55