Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Zaletą kampanii linków sponsorowanych Google AdWords jest między innymi możliwość analizy konta. Dają ją raporty, czyli zbiór statystyk, które pozwalają zweryfikować trafność słów kluczowych, atrakcyjność tekstów reklamowych i skuteczność całej kampanii. Co ważne, raporty pozwalają ocenić, jak trendy popularności w wyszukiwarkach kształtują się w okresach tygodniowych, miesięcznych, rocznych. Marketingowa przydatność raportów to ich kluczowa zaleta: wykresy wskazujące skoki i spadki ruchu głównych parametrów konta, generowane według indywidualnie dobranych kolumn i filtrów, to czytelnie przedstawione dane, które wskażą słabe i mocne strony witryny internetowej i oferty, którą ona promują.
Raport na temat swojego konta AdWords można pobierać on-line bądź otrzymywać drogą mailową. Można wybrać spośród dziewięciu typów raportów. Statystyki mogą być zatem porządkowane według:
Od niedawna raporty mogą wskazywać także parametry:
Parametry te dają możliwość realistycznej oceny wydajności kampanii. Optymalnej konfiguracji raportowania dokonują specjaliści Google Ads. Biorą oni pod uwagę Państwa potrzeby informacyjne – raport to twarde liczby, które najlepiej powiedzą Ci, kto i kiedy klikał na Twój link.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: