Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 13.05.2008

Użytkownicy więcej klikają na reklamy Google

Po analizie pierwszych trzech miesięcy tego roku zauważono, iż liczba kliknięć na linki sponsorowane wzrosła tylko o 1,8% w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłym. Wielu odebrało tą informację jako zmniejszenie popularności AdWordsów. W ostatnim kwartale minionego roku na reklamy Google kliknięto 48% więcej niż w porównywalnym okresie poprzedzającego go roku. Natomiast trzymiesięczny początek roku 2008 to 125% kliknięć w stosunku do ostatniego kwartału 2007 roku . W opinii Google oraz z badań comScore wynika, że korporacja nie straci na tym finansowo. Sami reklamodawcy odniosą korzyść ze zmienionego systemu obliczania liczby kliknięć. Jest to bowiem świadomy wynikiem ulepszenia technologii Google. Jeżeli ceny za jednostkowe kliknięcia nie wzrosną, nowa metoda obliczania wejść na linki pozwoli zmniejszyć koszty kampanii – budżet będzie bowiem wyczerpywał się wolniej. Nowe techniki to większą jakość wejść na strony promowane w kampanii Google AdWords – powodują mniejszą ilość przypadkowych kliknięć na reklamę. Spadek niepotrzebnych kliknięć służy zatem interesom klienta. Pozwala realistycznie i wymiernie ocenić rzeczywistą liczbę wejść na promowaną stronę celowych, zainteresowanych użytkowników Internetu. Wszystko to spowoduje wzrost efektywności wyświetlania reklam w Google. A przecież o to właśnie chodzi. Źródło: money.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 04.03.2010 Wszystko wskazuje na to, że reklama internetowa ma się coraz lepiej i to także w odniesieniu do polskich firm. Według badań przeprowadzonych przez IAB Polska, wydatki przeznaczane na reklamy umieszczane w sieci stale rosną. Jak do tej pory największą popularnością cieszą się displaye, jednak ze względu na dynamiczny rozwój marketingu internetowego, warto być otwartym również na inne formy promocji w sieci. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:20 min 07.04.2008 Używają jej codziennie miliony użytkowników, wprowadzając najrozmaitsze zapytania. Tworzy porządek i umożliwia nawigację po miliardach dokumentów opublikowanych w sieci Internet. Czym właściwie jest Google? Jak powstało? Skąd wzięła się nazwa? Jakie jest motto i misja firmy? Udzielamy odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najpopularniejszej wyszukiwarki świata. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:35 min 08.10.2008 Google to nie tylko najprężniej rozwijająca się wyszukiwarka w Sieci. To także, a może przede wszystkim, konkretna instytucja, której celem jest sięganie po nowoczesne metody korzystania z możliwości Internetu. Podczas Google Day wzięliśmy udział w kilku inspirujących wykładach dla praktyków, a także przekonaliśmy się, jak znakomicie jest pracować i rozwijać się w tym środowisku. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700