Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Skłonienie internauty do kliknięcia w reklamę to duży krok w stronę pozyskania go jako nowego, wiernego klienta. Całą sztuką linków sponsorowanych jest więc taka funkcjonalność, by klikano w niego jak najczęściej. Zwiększanie liczby kliknięć – a więc ruch w witrynie – można stymulować na różne sposoby.
* dodawanie nowych czy wręcz nowatorskich fraz kluczowych. To działanie wynika z przemyślenia, jak internauci operują rzeczownikami – jakie określenia dopisują do produktów wpisywanych w okno zapytań, jak precyzują swoje zapytania, * dobór słów kluczowych reklamujących nowy aspekt oferty, dotąd nie reklamowany – warto spojrzeć szeroko na swoją firmę, oferowane produkty, popracować nad skojarzeniami. Być może właśnie Twoja reklama może pojawić się na słowa dotąd nie używane, * dobór słów kluczowych ogólniejszych niż wcześniej – by poszerzyć zakres widzialności w wyszukiwarce, * podzielenie listy słów kluczowych na kategorie, * zwiększanie budżetów dziennych, * zwiększanie CPC bądź też Wyniku Jakości, * kierowanie na inną lokalizację – warto inwestować w reklamę na wszystkich obszarach geograficznych, gdzie innymi kanałami poszukujemy klientów, nawet międzynarodowo. By trafiać do klientów mówiących określonym językiem, wystarczy dobrać odpowiedni język kampanii.
Optymalizując kampanię, warto wyważyć, czy precyzować frazy, czy uogólniać. Serie różnozakresowych fraz należy pogrupować i dobierać do nich grupy reklam: konkretna fraza – konkretna reklama. Pozwoli to określić, które frazy są optymalne i które grupy reklam – skuteczne.
Słowo kluczowe generujące duży ruch warto umieścić w tytule reklamy, na czele właściwej grupy reklam. Jeżeli chcemy zaakcentować określone frazy, należy uwzględnić je w kampaniach, w których dzienne wydatki nie osiągają ani nie przekraczają systematycznie budżetu dziennego. Jeżeli chcemy zmaksymalizować ruch, należy w tę kampanię zainwestować większy budżet. Poprawienie Wyniku Jakości wymaga zwiększenia maksymalnego nakładu CPC albo zoptymalizowania kampanii.
Możliwości jest wiele – zależnie od kombinacji, wręcz nieskończenie wiele. Dlatego aby wykorzystać swoją szansę, warto poradzić się certyfikowanego specjalisty w kampaniach Google Ads i dobrać strategię.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: