Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 02:05 min Ikona 25.08.2008

Zwabić klienta na linku sponsorowanym

Skłonienie internauty do kliknięcia w reklamę to duży krok w stronę pozyskania go jako nowego, wiernego klienta. Całą sztuką linków sponsorowanych jest więc taka funkcjonalność, by klikano w niego jak najczęściej. Zwiększanie liczby kliknięć – a więc ruch w witrynie – można stymulować na różne sposoby.

 

Metody zwiększenia kliknięć

 

* dodawanie nowych czy wręcz nowatorskich fraz kluczowych. To działanie wynika z przemyślenia, jak internauci operują rzeczownikami – jakie określenia dopisują do produktów wpisywanych w okno zapytań, jak precyzują swoje zapytania, * dobór słów kluczowych reklamujących nowy aspekt oferty, dotąd nie reklamowany – warto spojrzeć szeroko na swoją firmę, oferowane produkty, popracować nad skojarzeniami. Być może właśnie Twoja reklama może pojawić się na słowa dotąd nie używane, * dobór słów kluczowych ogólniejszych niż wcześniej – by poszerzyć zakres widzialności w wyszukiwarce, * podzielenie listy słów kluczowych na kategorie, * zwiększanie budżetów dziennych, * zwiększanie CPC bądź też Wyniku Jakości, * kierowanie na inną lokalizację – warto inwestować w reklamę na wszystkich obszarach geograficznych, gdzie innymi kanałami poszukujemy klientów, nawet międzynarodowo. By trafiać do klientów mówiących określonym językiem, wystarczy dobrać odpowiedni język kampanii.

Optymalizując kampanię, warto wyważyć, czy precyzować frazy, czy uogólniać. Serie różnozakresowych fraz należy pogrupować i dobierać do nich grupy reklam: konkretna fraza – konkretna reklama. Pozwoli to określić, które frazy są optymalne i które grupy reklam – skuteczne.

Słowo kluczowe generujące duży ruch warto umieścić w tytule reklamy, na czele właściwej grupy reklam. Jeżeli chcemy zaakcentować określone frazy, należy uwzględnić je w kampaniach, w których dzienne wydatki nie osiągają ani nie przekraczają systematycznie budżetu dziennego. Jeżeli chcemy zmaksymalizować ruch, należy w tę kampanię zainwestować większy budżet. Poprawienie Wyniku Jakości wymaga zwiększenia maksymalnego nakładu CPC albo zoptymalizowania kampanii.

Możliwości jest wiele – zależnie od kombinacji, wręcz nieskończenie wiele. Dlatego aby wykorzystać swoją szansę, warto poradzić się certyfikowanego specjalisty w kampaniach Google Ads i dobrać strategię.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Klient w stosownym wieku – określanie stawek w Google AdWords według kryteriów demograficznych Ikona 00:55 min 22.09.2008 Czy wiesz, że możesz w precyzyjny sposób określać kampanię AdWords? Także uwzględniając wiek odbiorców. Reklama zostanie wyświetlona tylko tym, których rzeczywiście może zainteresować Twoja oferta. To jedna z nowości, jaką Google udostępnia dla reklam sieci partnerskiej. Wystarczy ustalić odpowiednie stawki za wyświetlenie linku dokładnie określonej grupie odbiorców. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:10 min 18.01.2010 Firmy proponujące swoim Klientom oferty sezonowe, powinny zwrócić większą uwagę na promocję swoich usług. Szczególnie w czasie, który uznaje się za „gorący” dla konkretnej branży - na przykład zimowe kuligi na Mazurach czy majówka nad morzem. Idealnym sposobem promocji ofert sezonowych są linki sponsorowane. O czym należy pamiętać tworząc kampanię dla tego rodzaju usług? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:50 min 21.07.2008 Kampania AdWords sprawdza się jako nośnik wielu reklam - także tych, które mają wzbudzić w odbiorcach więcej emocji niż zwykle. Mowa oczywiście o promocjach, zniżkach, upustach i innych pozytywnych elementach przekazu. Ważne jednak, aby w projektowaniu kampanii zachować pewien umiar, a także dostosować się do aktualnych wymogów. To będzie już połowa sukcesu! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700