Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 30.11.2009

Jak pisać linki sponsorowane

Tworzenie treści linków sponsorowanych to copywriting w najczystszej postaci. Oto w kilkudziesięciu znakach muszę zmieścić całą historię firmy, zalety oferty, z uwzględnieniem najważniejszych jej punktów, doświadczenie kadry pracowników, wyjątkowość firmy, (często też) nazwę marki czy całego przedsiębiorstwa. Mało tego. Na uwadze muszę mieć również wytyczne Google, aby każde z wyrażeń reklamy sponsorowanej miało możliwie wysoki wynik jakości, co ma się przekładać na jak najniższe koszty kliknięć przy jednoczesnych wysokich pozycjach reklamy w rankingu linków.

 

Sztuka Copywritingu w tworzeniu Linków Sponsorowanych

 

Jak widać redakcja reklam sponsorowanych nie jest tak banalną sprawą, ale po kolei – rozłóżmy temat na części, czyli na znaki wraz ze spacjami. Linki sponsorowane składają się z czterech linii:

Nagłówek (maksymalnie 25 znaków ze spacjami) Pierwsza linia reklamy (35 znaków ze spacjami) Druga linia reklamy (35 znaków ze spacjami) Adres strony (35 znaków włącznie ze spacjami)

Linki sponsorowane reklamują spójnie i szybko, nie ma tu miejsca na lanie wody i kwieciste bujanie w obłokach. Reklamy AdWords są zaproszeniem do wejścia na stronę, dla potencjalnych klientów reklamowanej firmy. Jaka liczna będzie to grupa, zależy również od treści reklamy.

 

Zasady skutecznego tworzenia treści reklam AdWords

 

Podstawową zasadą tworzenia efektywnych reklam AdWords jest maksymalne zbliżenie tematyczne treści linków z wyrażeniami w danej grupie. Niech każde słowo kluczowe będzie bliskie myśli zawartej w reklamie. W ten sposób zapewnimy wysoki wynik jakości konkretnym wyrażeniom oraz, co nie mniej ważne, z naszą (Państwa) reklamą dotrzemy do klientów realnie zainteresowanych ofertą strony. Pamiętajmy więc o takim, kreatywnym bądź co bądź, podejściu do redakcji linków sponsorowanych. To wizytówka firm, należy więc zadbać o jej odpowiedni wygląd. Niech będzie spójnie, rzeczowo i atrakcyjnie językowo, bowiem nie tylko miejscem w rankingu reklam zdobywamy zainteresowanie klientów, także linkiem, jego treścią, ciekawą kompozycją, a nade wszystko – przejrzystością myśli, którą reklama ma komunikować zainteresowanym klientom.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55