Ikona 01:55 min Ikona 30.11.2009

Tworzenie treści linków sponsorowanych to copywriting w najczystszej postaci. Oto w kilkudziesięciu znakach muszę zmieścić całą historię firmy, zalety oferty, z uwzględnieniem najważniejszych jej punktów, doświadczenie kadry pracowników, wyjątkowość firmy, (często też) nazwę marki czy całego przedsiębiorstwa. Mało tego. Na uwadze muszę mieć również wytyczne Google, aby każde z wyrażeń reklamy sponsorowanej miało możliwie wysoki wynik jakości, co ma się przekładać na jak najniższe koszty kliknięć przy jednoczesnych wysokich pozycjach reklamy w rankingu linków.

 

Sztuka Copywritingu w tworzeniu Linków Sponsorowanych

 

Jak widać redakcja reklam sponsorowanych nie jest tak banalną sprawą, ale po kolei – rozłóżmy temat na części, czyli na znaki wraz ze spacjami. Linki sponsorowane składają się z czterech linii:

Nagłówek (maksymalnie 25 znaków ze spacjami) Pierwsza linia reklamy (35 znaków ze spacjami) Druga linia reklamy (35 znaków ze spacjami) Adres strony (35 znaków włącznie ze spacjami)

Linki sponsorowane reklamują spójnie i szybko, nie ma tu miejsca na lanie wody i kwieciste bujanie w obłokach. Reklamy AdWords są zaproszeniem do wejścia na stronę, dla potencjalnych klientów reklamowanej firmy. Jaka liczna będzie to grupa, zależy również od treści reklamy.

 

Zasady skutecznego tworzenia treści reklam AdWords

 

Podstawową zasadą tworzenia efektywnych reklam AdWords jest maksymalne zbliżenie tematyczne treści linków z wyrażeniami w danej grupie. Niech każde słowo kluczowe będzie bliskie myśli zawartej w reklamie. W ten sposób zapewnimy wysoki wynik jakości konkretnym wyrażeniom oraz, co nie mniej ważne, z naszą (Państwa) reklamą dotrzemy do klientów realnie zainteresowanych ofertą strony. Pamiętajmy więc o takim, kreatywnym bądź co bądź, podejściu do redakcji linków sponsorowanych. To wizytówka firm, należy więc zadbać o jej odpowiedni wygląd. Niech będzie spójnie, rzeczowo i atrakcyjnie językowo, bowiem nie tylko miejscem w rankingu reklam zdobywamy zainteresowanie klientów, także linkiem, jego treścią, ciekawą kompozycją, a nade wszystko – przejrzystością myśli, którą reklama ma komunikować zainteresowanym klientom.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Budżet dzienny na linki Ikona 01:55 min 26.01.2010 Stanowi jeden z najistotniejszych aspektów w trakcie prowadzenia kampanii linków sponsorowanych. Mowa oczywiście o budżecie dziennym, który zamierzamy przeznaczyć na naszą kampanię. Aby móc dokładnie zaplanować jego wysokość trzeba odpowiedzieć sobie na trzy pytania - do kogo skierowana jest reklama, w jakich godzinach ma się wyświetlać oraz ile chcemy przeznaczyć na nią pieniędzy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Nowy system wymiany linków – www.seo.net.pl Ikona 01:30 min 23.05.2013 Od wczoraj pozycjonerzy mogą korzystać z nowego narzędzia - systemu wymiany linków rotacyjnych www.seo.net.pl. Wygląda na to, iż nowy system będzie stanowić twardą konkurencję dla popularnego systemu e-weblink. Nowy system jest zbyt świeży by stwierdzać jaka jest jego skuteczność, ale już teraz oferuje on większe możliwości konfiguracyjne niż e-weblink. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Ile warte są domeny i czy mają wpływ na pozycjonowanie Ikona 02:15 min 25.05.2009 Duże i małe firmy biorą udział w wyścigu online - wyścigu po dobrą nazwę domeny. Obecnie odsprzedawanie domen z ogromnym (czasem wręcz gigantycznym) zyskiem cieszy się jeszcze sporą popularnością. Eksperci przewidują jednak, że ten rynek może wkrótce przechodzić kryzys - między innymi z powodu zmian w algorytmach wyszukiwarki i sposobu w jaki funkcjonują. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700