Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 30.11.2009

Nowinki w wyszukiwarce Bing

Bing, zyskująca coraz większą popularność wyszukiwarka Microsoftu nie jest wbrew pozorom produktem zupełnie nowym: powstała na bazie MSN Search.

Jako usprawniona i wzbogacona o serię nowych usług, pod swą nową nazwą została zaprezentowana w Ameryce 28 maja 2009, po 6 dniach natomiast w pełni uruchomiona (w miejsce dotychczasowego Live Search, który był z kolei następcą MSN Search). Bardzo szybko Bing zwojował amerykański rynek wyszukiwarek, zdobywając już po 2 miesiącach 9,3 procent udziału zapytań. Microsoft pompuje w swoją wyszukiwarkę niebagatelne kwoty, aby wzbogacić wyszukiwarkę o kolejne nowości, mając nadzieję na rozbudowanie siatki użytkowników.

Ciekawą opcją jest wyświetlanie się powiązanych wyników wyszukiwania (dobieranych metodą semantyczną) po lewej stronie – wyniki można zapisać i umieścić na przykład na Facebooku czy wysłać pocztą. Bing codziennie przygotowuje dla nas inną tapetę – najczęściej są to piękne miejsca czy zdjęcia dzikiej przyrody, o których informacje uzyskać można klikając kursorem myszki na dowolnym obszarze obrazka. Wyszukane informacje są automatycznie dzielone na odpowiednie kategorie (np. mapy, tapety, czy witryny tematyczne).

Kolejną nowinką jest ujednolicenie źródeł tekstów – w Bingu nie musimy obawiać się powielanych treści pod różnymi linkami, gdyż grupuje on wyniki wyszukiwania. Niektóre witryny dostępne są w widoku rozszerzonym, dzięki czemu możemy obejrzeć ich zawartość umieszczoną w interfejsie Binga, a więc nie opuszczając samej wyszukiwarki.

Interesująca jest również możliwość wyszukiwania filmów według rozdzielczości, długości czy źródła, obrazów natomiast według rozmiaru, koloru lub stylu. Co więcej trafność naszego wyboru możemy ocenić już na etapie wyświetlanych wyników – nie trzeba klikać na poszczególne filmy, aby się wyświetliły, wystarczy najechać na nie kursorem myszki.

Polski użytkownik nie ma jeszcze niestety dostępu do wielu ciekawych opcji wprowadzonych przez Microsoft, pozostaje nam więc czekać, aż będziemy mogli przetestować pełnowartościową wersję Binga.

Źródło: Gazeta.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:05 min 17.01.2012 We wrześniu i październiku ubiegłego roku przeprowadzono badanie, które niezbicie pokazało, że tzw. Rich Media (RM) są bardziej skuteczne niż formaty tradycyjne, zwłaszcza, gdy reklamowana marka zostanie właściwie wyeksponowana, odbiorca podczas całej interakcji będzie miał do niej stały dostęp i podejmie się akcji związanej z zauważoną reklamą, co jest zresztą jednym z jej założeń. Czytaj więcej
Swedeponic – polska marka TERAZ bliższa rodzimym odbiorcom Ikona 01:55 min Polski producent ziół Swedeponic znany był do tej pory powszechnie odbiorcom hurtowym. Pragnąc przedstawić swoją ofertę Klientom detalicznym, firma musiała odpowiednio ukierunkować swoje działania reklamowe. Współpraca z Sunrise System miała w tym pomóc. Czy pozycjonowanie było trafionym pomysłem? Jakie były efekty kooperacji? Przedstawiamy opinię Klienta. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:20 min 05.05.2017 Nowa odsłona Google Earth udostępnia szereg korzyści sprawiając, że użytkownicy mogą poczuć się jak prawdziwi podróżnicy. Warto skorzystać nie tylko z opcji 3D, czyli podziwiania budynków pod każdym możliwym kątem, ale i Odkrywcy - zbioru przewodników po najciekawszych miejscach na całym świecie. Ponadto każde z nich jest opatrzony krótkim opisem, pochodzącym ze sprawdzonych źródeł. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700