Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W trosce o sprzedawców, dla których publikacja reklamy marki lub produktów we właściwym czasie i miejscu może przełożyć się na znaczący sukces, Google stworzyło rozwiązanie pozwalające na wykonywanie działań w czasie rzeczywistym.
Beta-testy nowego narzędzia Real-time Ads uruchomiono w Ameryce. Jego głównym celem jest umożliwienie użytkownikom wykorzystywanie pewnych sytuacji oraz wydarzeń przyciągających swoją rangą uwagę wielu potencjalnych klientów. Zaprojektowano więc rozwiązanie, które pozwala za pomocą jednego kliknięcia opublikować reklamę w czasie rzeczywistym w wielu różnych miejscach, od niewielkich aplikacji, przez YouTube, aż po miliony innych lokalizacji w sieci.
Pewną niedogodnością może w tym przypadku okazać się konieczność wcześniejszego lub bardzo szybkiego przygotowania publikowanych treści. Okazja opublikowania reklamy może nadarzyć się w najmniej spodziewanym momencie, którego przespanie z pewnością nie wyjdzie nam na dobre.
Udostępnienie narzędzia Real-time Ads na szerszą skalę być może będzie miało miejsce w którymś z kolejnych miesięcy 2016 roku, jak wynika z zapowiedzi Google. Być może w przyszłości będziemy mieć możliwość skorzystania z niego w Polsce.
Źródła: Adweek, Search Engine Journal
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: