Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 19.02.2016

Google testuje Real-time Ads – reklamy w czasie rzeczywistym

W trosce o sprzedawców, dla których publikacja reklamy marki lub produktów we właściwym czasie i miejscu może przełożyć się na znaczący sukces, Google stworzyło rozwiązanie pozwalające na wykonywanie działań w czasie rzeczywistym.

 

Real-time Ads

 

Beta-testy nowego narzędzia Real-time Ads uruchomiono w Ameryce. Jego głównym celem jest umożliwienie użytkownikom wykorzystywanie pewnych sytuacji oraz wydarzeń przyciągających swoją rangą uwagę wielu potencjalnych klientów. Zaprojektowano więc rozwiązanie, które pozwala za pomocą jednego kliknięcia opublikować reklamę w czasie rzeczywistym w wielu różnych miejscach, od niewielkich aplikacji, przez YouTube, aż po miliony innych lokalizacji w sieci.

 

Pewną niedogodnością może w tym przypadku okazać się konieczność wcześniejszego lub bardzo szybkiego przygotowania publikowanych treści. Okazja opublikowania reklamy może nadarzyć się w najmniej spodziewanym momencie, którego przespanie z pewnością nie wyjdzie nam na dobre.

Udostępnienie narzędzia Real-time Ads na szerszą skalę być może będzie miało miejsce w którymś z kolejnych miesięcy 2016 roku, jak wynika z zapowiedzi Google. Być może w przyszłości będziemy mieć możliwość skorzystania z niego w Polsce.

 

Źródła: Adweek, Search Engine Journal

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55