Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 13.05.2015

Google coraz bardziej aktywne w sektorze e-commerce

Firma Google coraz aktywniej udziela się na rynku e-commerce. W grudniu The Wall Street Journal podał informację, że koncern z Mountain View planuje wprowadzić do usługi Google Shopping przycisk „Kup”, umożliwiający szybkie dokonywanie transakcji. Rozwiązanie ma przypominać amazonowską opcję „one-click ordering” i oczywiście byłoby jej bezpośrednią konkurencją. Oprócz tego, w planach pojawił się także system szybkich 2-dniowych dostaw.  Teraz przyszedł czas na kolejny krok.  Google zamierza zmienić nieco charakter współpracy z firmami z branży modowej. Doskonale obrazują to  słowa Lisy Green, szefowej działu mody i towarów luksusowych Google:

„Chcemy być dla marek poważnym konsultantem, a nie tylko partnerem od sprzedawania reklam”

 

Jakie działania Google ma zamiar podjąć?

 

Przede wszystkim koncern  zaczął tworzyć raporty, w których wskazane zostaną dominujące trendy w świecie modowym oraz artykuły budzące największe zainteresowanie wśród Internautów. To nie koniec. W raporcie znajdują się także informacje dotyczące miejsca zamieszkania osób zainteresowanych konkretnymi produktami.  Dzięki danym opublikowanym przez Google możemy się między innymi dowiedzieć, że zainteresowanie tiulowymi spódniczkami wzrosło w USA od 2014 do 2015 roku aż o 34%.

 

 

Źródło: Raport Google Fashion Trends

 

Co to oznacza dla branży modowej? Przede wszystkim dane te pozwalają się lepiej dopasować do oczekiwań rynku, a tym samym planować skuteczniejsze działania marketingowe, ukierunkowane na konkretne rejony.

 

Źródła:

Raport Google Fashion Trends

wsj.com

wirtualnemedia.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Przekierowania na przyjazne linki – jeden ze sposobów Ikona 01:35 min 28.05.2020 Stosowanie w witrynie przyjaznych linków jest dobrym pomysłem nie tylko z punktu widzenia pozycjonowania. Co jednak zrobić, jeśli dopiero wdrażamy przyjazne adresy URL, a do zmiany są setki, a nawet tysiące URLi? W przypadku bazy danych proces przekierowywania na nowe adresy można uprościć i zautomatyzować, oszczędzając w ten sposób mnóstwo czasu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:05 min 29.03.2017 Nuda. Nic się nie dzieje. Null. Na pewno nie w reklamie. Tu ciągle coś wrze, kipi, dymi, a czasem spada jak grom z jasnego nieba – niczym tajna aktualizacja algorytmu Pingwin kilka miesięcy temu. Jednak nie można zaprzeczyć, iż w każdej branży lepsze i gorsze sezony występują. Szczególnie duże wahania widać u firm o asortymencie produktów bądź usług nastawionych na konkretną okazję lub porę roku. Jak mogą się promować? O czym powinny pamiętać? Jak wykorzystać sezon ogórkowy w branży w przygotowaniu do prawdziwych żniw? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 27.01.2011 W Internecie znajduje się podobno odpowiedź na każde pytanie, jakie może nam przyjść do głowy - żeby je jednak znaleźć, konieczna jest pomoc wyszukiwarek albo specjalnie w tym celu powołanych do życia portali. Facebook stworzył serwis typu Questions&Answers - Quora - który wyróznia się wysokim stopniem adekwatności odpowiedzi do zadanego pytania. A wszystko dlatego, że zrzesza wybitnych specjalistów. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700