Blog - strona 2

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jaką platformę wybrać do sklepu internetowego? Ikona 9:00 min 18.05.2023 Każdy przedsiębiorca, który chce działać w Internecie, prędzej czy później mierzy się z problemem wyboru najlepszej platformy do budowy swojego portalu. W przypadku witryn o charakterze wizytówki / bloga / portalu usługowego wybór wydaje się względnie prosty. Dużo trudniej mają osoby, które planują otworzyć sklep internetowy. Ten artykuł jest skierowany właśnie do tej grupy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak stworzyć grafikę na social media – poradnik Ikona 7:10 min 22.02.2023 W dobie Instagrama, Facebooka i TikToka o uwagę potencjalnego odbiorcy walczą firmy, twórcy internetowi oraz influencerzy, ale — nie każdy jednak robi to skutecznie. Najkrótsza droga do serca każdego użytkownika internetu wiedzie przez treści wizualne. Nie musisz jednak biegle władać Photoshopem, aby tworzyć estetyczne i przyciągające wzrok grafiki na social media. Wystarczą Ci proste w obsłudze narzędzia, które oferują szereg gotowych rozwiązań zaprojektowanych z myślą o najpopularniejszych obecnie serwisach społecznościowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

5 błędów przy tworzeniu opisów produktów. Jak sprawić, żeby produkt trafił do koszyka klienta? Ikona 5:55 min 14.12.2022 Jedno kliknięcie i gotowe! Być może właśnie zrobiliście kolejne udane zakupy bez wychodzenia z domu, a może… siedzicie po drugiej stronie monitora i zachodzicie w głowę, co zrobić, żeby Wasza oferta online była jeszcze bardziej atrakcyjna? Nie stworzymy za Was przykuwającej wzrok szaty graficznej, nie przyspieszymy czasu ładowania witryny, ale możemy Wam zdradzić, jakich błędów powinniście unikać opisując produkty. Sprawdźcie listę „zakazanych praktyk” i patrzcie, jak koszyki klientów zapełniają się artykułami z Waszej oferty! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

E-handel w dobie postpandemii – rozwój e-commerce od 2020 roku i perspektywy na przyszłość Ikona 04:40 min 28.11.2022 Tak, jak zapowiedziałem w poprzednim artykule dotyczącym rozwoju e-commerce w dekadzie 2010-2019, tym razem skupię się na wydarzeniach z ostatnich dwóch, trzech lat. Stały one pod znakiem pandemii Covid-19, która przyczyniła się m.in. do przyspieszenia rozwoju handlu internetowego. W dalszej części niniejszego artykułu opiszę pokrótce średnio- i długoterminowe perspektywy rozwoju tego rynku.  Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Cross-selling i Up-selling – jak je stosować, aby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie? Ikona 06:30 min 23.11.2022 Dynamiczna branża sprawia, że przedsiębiorcy muszą się naprawdę zaangażować, jeśli chcą być na bieżąco z trendami i zwiększać swoje zyski. Jednocześnie, mimo dużego zainteresowania sklepami internetowymi wielu klientów rezygnuje i na pewnym etapie porzuca koszyk zakupowy, i już do niego nie wraca. Powodów takich decyzji może być wiele, na szczęście istnieją sposoby, które mogą temu zapobiec i skłonić użytkownika do dokończenia zakupów. Jakie? O tym przeczytacie w poniższym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Branża finansowa pod czujnym okiem Google – jak tworzyć content na takie strony? Ikona 05:50 min 14.11.2022 Są takie branże, które wymagają zachowania szczególnej ostrożności podczas pozycjonowania, w tym tworzenia contentu na stronę internetową. Chociażby tam, gdzie pojawia się mowa o pieniądzach, trzeba pamiętać o odpowiednim podejściu. Branża finansowa jest bowiem pod czujnym okiem zarówno Google, jak i specjalnych instytucji. Z tego artykułu dowiesz się, jak pisać teksty dla firm działających w świecie finansów i inwestycji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Złota dekada – rozwój e-commerce w Polsce Ikona 03:55 min 29.09.2022 Z tego, że do sprzedaży online należy przyszłość zdajemy sobie sprawę w zasadzie wszyscy. To, cytując klasyka, oczywista oczywistość. Osobiście, jako specjalisty zajmującego się marketingiem internetowym (od ponad dekady), nie przekonują mnie jednak takie ogólne stwierdzenia, niepoparte konkretami. Dlatego w tym artykule postanowiłem przyjrzeć się statystykom za lata 2010-2019. Jako cezurę przyjąłem dotarcie do naszego kraju pandemii COVID-19, która mocno wpłynęła na różne procesy gospodarcze i zasługuje na osobny artykuł. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Niedostępne produkty – praktyczne wskazówki na eliminację błędów 404 Ikona 04:45 min 23.09.2022 Błędy 404 na stronach internetowych to częsta sytuacja, z którą jako agencja SEO spotykamy się w trakcie współpracy z klientami. W sporej części przypadków jest to naturalne i nie wpływa niekorzystnie na wartość witryny (np. wpisując adres nieistniejącej podstrony bądź zawierający literówkę) dopóki nie dotyczy istotnych podstron witryny, generujących ruch czy konwersje. Odpowiedź na pytanie, jak sobie radzić z błędami znajdziecie w tym tekście! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak zadbać o User Experience (UX) sklepu internetowego? Ikona 9:20 min 25.08.2022 Czym jest użyteczność? Jak sprawić, żeby użytkownik Twojej strony internetowej korzystał z niej z pełnym zaangażowaniem? Dlaczego warto skupić się na emocjach towarzyszących procesowi zakupowemu? Na jakie elementy warto zwrócić uwagę przy projektowaniu interfejsu, a także ścieżki zakupowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

5 pomysłów na teksty dla sklepu internetowego Ikona 5:15 min 23.05.2022 “Content is the king!” Określenie to nikogo już dzisiaj nie dziwi. Bez względu na to, z czyjej perspektywy patrzymy na zawartość strony - właściciela sklepu internetowego, użytkownika sieci czy copywritera – doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest obecność tekstów opisujących oferowane produkty. Warto zadać sobie jednak dodatkowe pytanie: jakiego typu powinny to być treści? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Sprzedajemy w sieci, czyli słów kilka o pozycjonowaniu sklepu internetowego Ikona 05:45 min 18.01.2022 Branża e-commerce przeżywa rozkwit. Zanim jednak ruszymy z działalnością online, należy zadbać o odpowiednie przygotowanie strony sklepu internetowego. Na co warto zwrócić szczególną uwagę? Jak uniknąć potencjalnych zagrożeń i „nie podpaść” użytkownikom ani algorytmom Google? Odpowiedź na te pytania znajdziecie w naszym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Słowa sprzedają. Jak napisać mocny opis produktu? Ikona 06:25 min 15.12.2021 Nigdy nie lekceważ wartości dobrego tekstu! Pokutuje niekiedy przekonanie, że dobry towar w połączeniu z wysoką pozycją w wyszukiwarce to wszystko, czego potrzeba, aby osiągać zadowalające wyniki sprzedaży. Bagatelizowanie atrakcyjnego opisu produktu jest jednak poważnym błędem, a w najlepszym wypadku niewykorzystanym potencjałem – szczególnie w okresie świątecznym, gdy  większość sprzedawców wytacza najcięższe marketingowe działa. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700