Zaczynasz przygodę ze sprzedażą online? Postawienie sklepu internetowego na WooCommerce to dopiero początek. Czas wyróżnić się na tle innych i ułatwić procesy sprzedażowe. Na początku warto poznać 10 magicznych – i często darmowych – wtyczek dla WooCommerce, które uczynią sklep internetowy wyjątkowym.Czytaj więcej
Bez klientów nie ma biznesu! Kluczowe dla sukcesu firmy jest dotarcie z ofertą do grupy docelowej i pozyskanie klientów, którzy bezpośrednio wpływają na zyski przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać? Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ konkurencja jest coraz większa, a konsumenci coraz bardziej wymagający. Na szczęście mamy kilka sprawdzonych sposobów.Czytaj więcej
Każdy, kto oferuje swoje produkty i usługi przez Internet, chce zdobyć feedback od klientów. W końcu nic tak nie motywuje do dalszej pracy jak pozytywna opinia! Jak ją zdobyć? W tym artykule opisujemy 8 sposobów, dzięki którym zachęcisz klientów do tego, by wypowiedzieli się na temat Twoich produktów.Czytaj więcej
Każdy przedsiębiorca, który chce działać w Internecie, prędzej czy później mierzy się z problemem wyboru najlepszej platformy do budowy swojego portalu. W przypadku witryn o charakterze wizytówki / bloga / portalu usługowego wybór wydaje się względnie prosty. Dużo trudniej mają osoby, które planują otworzyć sklep internetowy. Ten artykuł jest skierowany właśnie do tej grupy.Czytaj więcej
W dobie Instagrama, Facebooka i TikToka o uwagę potencjalnego odbiorcy walczą firmy, twórcy internetowi oraz influencerzy, ale — nie każdy jednak robi to skutecznie. Najkrótsza droga do serca każdego użytkownika internetu wiedzie przez treści wizualne. Nie musisz jednak biegle władać Photoshopem, aby tworzyć estetyczne i przyciągające wzrok grafiki na social media. Wystarczą Ci proste w obsłudze narzędzia, które oferują szereg gotowych rozwiązań zaprojektowanych z myślą o najpopularniejszych obecnie serwisach społecznościowych.Czytaj więcej
Jedno kliknięcie i gotowe! Być może właśnie zrobiliście kolejne udane zakupy bez wychodzenia z domu, a może… siedzicie po drugiej stronie monitora i zachodzicie w głowę, co zrobić, żeby Wasza oferta online była jeszcze bardziej atrakcyjna? Nie stworzymy za Was przykuwającej wzrok szaty graficznej, nie przyspieszymy czasu ładowania witryny, ale możemy Wam zdradzić, jakich błędów powinniście unikać opisując produkty. Sprawdźcie listę „zakazanych praktyk” i patrzcie, jak koszyki klientów zapełniają się artykułami z Waszej oferty!Czytaj więcej
Tak, jak zapowiedziałem w poprzednim artykule dotyczącym rozwoju e-commerce w dekadzie 2010-2019, tym razem skupię się na wydarzeniach z ostatnich dwóch, trzech lat. Stały one pod znakiem pandemii Covid-19, która przyczyniła się m.in. do przyspieszenia rozwoju handlu internetowego. W dalszej części niniejszego artykułu opiszę pokrótce średnio- i długoterminowe perspektywy rozwoju tego rynku. Czytaj więcej
Są takie branże, które wymagają zachowania szczególnej ostrożności podczas pozycjonowania, w tym tworzenia contentu na stronę internetową. Chociażby tam, gdzie pojawia się mowa o pieniądzach, trzeba pamiętać o odpowiednim podejściu. Branża finansowa jest bowiem pod czujnym okiem zarówno Google, jak i specjalnych instytucji. Z tego artykułu dowiesz się, jak pisać teksty dla firm działających w świecie finansów i inwestycji.Czytaj więcej
Z tego, że do sprzedaży online należy przyszłość zdajemy sobie sprawę w zasadzie wszyscy. To, cytując klasyka, oczywista oczywistość. Osobiście, jako specjalisty zajmującego się marketingiem internetowym (od ponad dekady), nie przekonują mnie jednak takie ogólne stwierdzenia, niepoparte konkretami. Dlatego w tym artykule postanowiłem przyjrzeć się statystykom za lata 2010-2019. Jako cezurę przyjąłem dotarcie do naszego kraju pandemii COVID-19, która mocno wpłynęła na różne procesy gospodarcze i zasługuje na osobny artykuł.Czytaj więcej
Błędy 404 na stronach internetowych to częsta sytuacja, z którą jako agencja SEO spotykamy się w trakcie współpracy z klientami. W sporej części przypadków jest to naturalne i nie wpływa niekorzystnie na wartość witryny (np. wpisując adres nieistniejącej podstrony bądź zawierający literówkę) dopóki nie dotyczy istotnych podstron witryny, generujących ruch czy konwersje. Odpowiedź na pytanie, jak sobie radzić z błędami znajdziecie w tym tekście!Czytaj więcej
Czym jest użyteczność? Jak sprawić, żeby użytkownik Twojej strony internetowej korzystał z niej z pełnym zaangażowaniem? Dlaczego warto skupić się na emocjach towarzyszących procesowi zakupowemu? Na jakie elementy warto zwrócić uwagę przy projektowaniu interfejsu, a także ścieżki zakupowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.Czytaj więcej
“Content is the king!” Określenie to nikogo już dzisiaj nie dziwi. Bez względu na to, z czyjej perspektywy patrzymy na zawartość strony - właściciela sklepu internetowego, użytkownika sieci czy copywritera – doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest obecność tekstów opisujących oferowane produkty. Warto zadać sobie jednak dodatkowe pytanie: jakiego typu powinny to być treści?Czytaj więcej