Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona 15.05.2017

Dodawanie zdjęć na Street View jeszcze prostsze!

Street View ready

 

Najnowsze „dziecko” Google nosi nazwę Street View ready. To certyfikowany program stworzony dla kamer 360-stopniowych, który obejmuje aż 20 urządzeń, pochodzących od 18 czołowych, światowych producentów (Samsung, Go Pro itd.). Mają one być oznaczone specjalnym logiem aplikacji i umożliwiać bezpośrednie połączenie ze Street View, a tym samym szybkie dodawanie własnych zdjęć.

Użytkownicy będą mogli otrzymać certyfikat w kilku kategoriach, w zależności od posiadanego urządzenia czy aplikacji:

 

Źródło: Blog Google

– wirtualna rzeczywistość, czyli VR ready – użytkownicy pomogą stworzyć wirtualne ścieżki za pomocą serii zdjęć 360-stopni. Będą to kamery utrwalające dane o geometrii w formacie XDM.

Mobile ready – przy użyciu tych kamer można dodawać do Street View zdjęcia bezpośrednio z aplikacji na smartfonie czy tablecie (w ogóle nie potrzebujesz urządzenia stacjonarnego!). Zgodnie z oczekiwaniami to właśnie ten certyfikat ma szansę zdobyć największą popularność – w końcu to przede wszystkim użytkownikom mobilnym najbardziej zależy na oszczędności czasu i wysiłku.

Workflow ready, obejmujący kamery kompatybilne z wersją Street View przeznaczoną dla komputerów.

Auto ready, czyli rozwiązanie dla zmotoryzowanych – kamery dostosowane do dodawania zdjęć wykonanych przy użyciu kamer samochodowych (szybkość serii min. 5 kl./s.).

Warto dodać, że pojawienie się nowych funkcji nie będzie miało wpływu na „przywileje” jakie posiadają Rekomendowani Fotografowie (osoby, które dla celów komercyjnych tworzą i wstawiają do Street View zdjęcia na potrzeby np. firm lub restauracji). Google zapewni im w dalszym ciągu np. lepszą widoczność.

 

Kiedy u nas?

 

Nowości można spodziewać się na rynku już w tym roku, a Mobile ready najwięksi fani nowinek technicznych wypróbowują już teraz. Żeby móc korzystać ze wszystkich dobrodziejstw Street View ready postawcie na urządzenia pochodzące od producentów, takich jak m.in. Sphericam, Z CAM, Insta360, NCTech Ltd, Matterport, Samsung, GoPro, HumenEyesTech., iGuide, GoThrou, Garden Gnome i Panoskin/LCP30.

 

Jak skorzystać ze Street View ready?

 

To proste – wystarczy wyposażyć się w jedną z kompatybilnych kamer i ściągnąć aplikację. W przypadku urządzeń mobilnych ma ona działać zarówno na Androidzie jak i iOS.

Tak więc kamery w dłoń, obrót o 360 i na ulice!

 

Źródła: Blog Google, Google Developers, SpidersWeb, 9TO5Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:10 min 20.05.2009 Od tego, o jakiej porze wyświetlona zostanie Twoja reklama, zależeć będzie jej skuteczność - nie jest to tajemnicą. Jednak jak wygląda "prime time" w Internecie? W sieci również istnieją określone pory, w trakcie których użytkownik okazuje się bardziej podatny na reklamę. Sporą podpowiedzią będą dla Was wyniki badań przeprowadzonych przez Lightspeed Research. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:05 min 11.09.2008 Nowa przeglądarka internetowa właśnie pojawiła się na rynku! Czy jest w stanie przełamać hegemonię najpopularniejszych obecnie narzędzi do przeglądania internetu? Jakimi funkcjami i cechami chce przekonać użytkowników do zainstalowania, przetestowania i codziennego korzystania z nowego rozwiązania? Przygotowaliśmy krótki zbiór informacji na temat tego nowego oprogramowania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:50 min 27.06.2008 Rozwój Sieci pozwolił na pojawienie się wielu form ludzkiej aktywności w innych dziedzinach. Wraz z Internetem narodziło się dziennikarstwo obywatelskie. Teraz nie tylko profesjonalny dziennikarz, ale także zwykły uczestnik życia publicznego może przekazać istotną informację lub zrelacjonować ważne wydarzenie. Portale internetowe coraz chętniej korzystają z takiego wsparcia. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700