Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 05.12.2011

„Przedsiębiorstwo Fair Play” po raz czwarty

2 grudnia 2011 podczas Gali XIV edycji konkursu po raz kolejny znaleźliśmy się w gronie firm ocenionych jako fair play. W ocenie Kapituły Programu, Przedsiębiorstwa Fair Play to te firmy, które dotrzymują podjętych zobowiązań, wkładają wysiłek w kształtowanie pozytywnych relacji ze społecznością lokalną, stwarzają pracownikom sprzyjające warunki do rozwoju, dbają o środowisko naturalne, a współpraca z nimi obciążona jest mniejszym niż przeciętne ryzykiem.
W tym roku jak zwykle zgłosiło się kilkaset firm z całej Polski. Sunrise System jako czterokrotny laureat otrzymało drugi rok z rzędu Złoty Certyfikat.

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” realizowany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, a afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej. To najstarszy ogólnopolski program certyfikujący w obszarze etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Weryfikacja przebiega dwuetapowo. W I etapie weryfikowane są informacje zawarte w ankietach samooceny, w których przedsiębiorcy odpowiadają na pytania dotyczące m.in. relacji z klientami, kontrahentami, pracownikami i społecznością lokalną. W II etapie audytorzy przeprowadzają audyty certyfikacyjne w firmach. Uzupełnieniem weryfikacji jest badanie klientów i kontrahentów firm. Suma przyznanych przez audytorów, klientów i kontrahentów ocen decyduje o przyznaniu tytułu i certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

Warto przytoczyć kilka liczb opisujących Przedsiębiorstwa Fair Play (źródło: Informacja prasowa Organizatora):

– 98 tys. miejsc pracy zapewniają łącznie laureaci tegorocznej XIV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

– 26,7 tys. zł przeznaczyło przeciętnie na darowizny każde z „Przedsiębiorstw Fair Play” XIV edycji

– 29 tys. zł przeciętnie przeznaczyli na sponsoring laureaci tegorocznej edycji programu

– 33 mln zł ….przeznaczyli łącznie na działalność społeczną i charytatywną laureaci tegorocznej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Dla nas wyróżnienie jest oceną dotychczasowych działań i deklaracją stosowania najwyższych standardów etycznych i rzetelności w dalszej działalności gospodarczej.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55