Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 05.12.2011

„Przedsiębiorstwo Fair Play” po raz czwarty

 

2 grudnia 2011 podczas Gali XIV edycji konkursu po raz kolejny znaleźliśmy się w gronie firm ocenionych jako fair play. W ocenie Kapituły Programu, Przedsiębiorstwa Fair Play to te firmy, które dotrzymują podjętych zobowiązań, wkładają wysiłek w kształtowanie pozytywnych relacji ze społecznością lokalną, stwarzają pracownikom sprzyjające warunki do rozwoju, dbają o środowisko naturalne, a współpraca z nimi obciążona jest mniejszym niż przeciętne ryzykiem. W tym roku jak zwykle zgłosiło się kilkaset firm z całej Polski. Sunrise System jako czterokrotny laureat otrzymało drugi rok z rzędu Złoty Certyfikat.

 

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play”

 

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” realizowany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, a afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej. To najstarszy ogólnopolski program certyfikujący w obszarze etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Weryfikacja przebiega dwuetapowo. W I etapie weryfikowane są informacje zawarte w ankietach samooceny, w których przedsiębiorcy odpowiadają na pytania dotyczące m.in. relacji z klientami, kontrahentami, pracownikami i społecznością lokalną. W II etapie audytorzy przeprowadzają audyty certyfikacyjne w firmach. Uzupełnieniem weryfikacji jest badanie klientów i kontrahentów firm. Suma przyznanych przez audytorów, klientów i kontrahentów ocen decyduje o przyznaniu tytułu i certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

Warto przytoczyć kilka liczb opisujących Przedsiębiorstwa Fair Play (źródło: Informacja prasowa Organizatora):

– 98 tys. miejsc pracy zapewniają łącznie laureaci tegorocznej XIV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

– 26,7 tys. zł przeznaczyło przeciętnie na darowizny każde z „Przedsiębiorstw Fair Play” XIV edycji

– 29 tys. zł przeciętnie przeznaczyli na sponsoring laureaci tegorocznej edycji programu

– 33 mln zł ….przeznaczyli łącznie na działalność społeczną i charytatywną laureaci tegorocznej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Dla nas wyróżnienie jest oceną dotychczasowych działań i deklaracją stosowania najwyższych standardów etycznych i rzetelności w dalszej działalności gospodarczej.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:40 min 27.10.2008 Co sprawia, że Polki coraz chętniej robią zakupy za pośrednictwem Sieci? Ogromnym udogodnieniem jest przede wszystkim... dostępność. W sklepie internetowym zakupy można robić przez całą dobę, korzystać z atrakcyjnych promocji oraz z porównywarki cen, a także zamówić wymarzony produkt w mgnieniu oka. Popularność internetowego shoppingu wcale nas nie dziwi! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:25 min 16.03.2015 Pierwsza w historii duża zmiana algorytmu Google, która została zapowiedziana wcześniej i będzie dotyczyć stron pojawiających się w mobilnych wynikach wyszukiwania. Jeśli można wprost wierzyć słowom Google, to strony, które nie posiadają mobilnych wersji swoich serwisów, stracą swoje dotychczasowe pozycje na rzecz stron, które takie wersje posiadają. Zmiana odbija się szerokim echem w środowisku internetowym i wzbudza wiele domysłów i obaw. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Koniec Flasha w reklamach graficznych Google Ikona 01:00 min 02.03.2016 Ze wsparcia technologii Flash na rzecz HTML5 wycofuje się coraz więcej firm tworzących branżę IT. Flasha nie obsługuje już iOS, Android, mobilna wersja Chrome'a, a w przypadku starszych wersji wtyczki Adobe także przeglądarka Mozilla Firefox. Teraz przyszedł czas na Google i AdWords. Gigant z Mountain View jeszcze w pierwszej połowie tego roku ma zamiar zrezygnować z reklam w formacie Flash. Kiedy dokładnie to nastąpi i dlaczego? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700