Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
2 grudnia 2011 podczas Gali XIV edycji konkursu po raz kolejny znaleźliśmy się w gronie firm ocenionych jako fair play. W ocenie Kapituły Programu, Przedsiębiorstwa Fair Play to te firmy, które dotrzymują podjętych zobowiązań, wkładają wysiłek w kształtowanie pozytywnych relacji ze społecznością lokalną, stwarzają pracownikom sprzyjające warunki do rozwoju, dbają o środowisko naturalne, a współpraca z nimi obciążona jest mniejszym niż przeciętne ryzykiem.
W tym roku jak zwykle zgłosiło się kilkaset firm z całej Polski. Sunrise System jako czterokrotny laureat otrzymało drugi rok z rzędu Złoty Certyfikat.
Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” realizowany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, a afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej. To najstarszy ogólnopolski program certyfikujący w obszarze etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu.
Weryfikacja przebiega dwuetapowo. W I etapie weryfikowane są informacje zawarte w ankietach samooceny, w których przedsiębiorcy odpowiadają na pytania dotyczące m.in. relacji z klientami, kontrahentami, pracownikami i społecznością lokalną. W II etapie audytorzy przeprowadzają audyty certyfikacyjne w firmach. Uzupełnieniem weryfikacji jest badanie klientów i kontrahentów firm. Suma przyznanych przez audytorów, klientów i kontrahentów ocen decyduje o przyznaniu tytułu i certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
Warto przytoczyć kilka liczb opisujących Przedsiębiorstwa Fair Play (źródło: Informacja prasowa Organizatora):
– 98 tys. miejsc pracy zapewniają łącznie laureaci tegorocznej XIV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”
– 26,7 tys. zł przeznaczyło przeciętnie na darowizny każde z „Przedsiębiorstw Fair Play” XIV edycji
– 29 tys. zł przeciętnie przeznaczyli na sponsoring laureaci tegorocznej edycji programu
– 33 mln zł ….przeznaczyli łącznie na działalność społeczną i charytatywną laureaci tegorocznej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”
Dla nas wyróżnienie jest oceną dotychczasowych działań i deklaracją stosowania najwyższych standardów etycznych i rzetelności w dalszej działalności gospodarczej.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: