Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 28.02.2011

A Ty ile czasu spędzasz w Internecie?

Wydaje się mogło, że w dobie informatyzacji Internet pochłania największą część naszego dziennego czasu. Firma Deloitte zbadała tę kwestię, a wnioski opublikowała w specjalnym raporcie. 
Wynika z niego, że statystyczny Polak w 2010 rok, przebywał w Sieci przez 2 godziny i 20 minut.  Jest to aż 40% wzrost w stosunku do 2009 roku i oznacza, że każdego dnia poświęciliśmy Internetowi o 40 minut więcej niż rok wcześniej. 

Pomimo tak dynamicznego wzrostu zainteresowania tym medium, to przed telewizją ciągle spędzamy najwięcej naszego czasu wolnego, czyli ponad 3,5 godziny dziennie. W skali dwóch lat czas poświęcony telewizji wydłużył się o  16 minut.

 

Zgodnie z prognozami Deloitte Polska w najbliższym czasie Polacy będą nadal więcej czasu poświęcać telewizji, ponieważ, mimo popularyzacji Internetu, wciąż jest ona powszechniejsza. W dalszej perspektywie, statystyki te zostaną prawdopodobnie zrównane, na co wskazują dane z krajów Europy Zachodniej, gdzie takie zjawisko jest już zauważalne. Wyjątkiem jest Francja,  której mieszkańcy zdecydowanie preferują Sieć. 
Popularność telewizji wśród Polaków związana jest głównie z innym modelem spędzania czasu wolnego. Rzadziej wychodzimy do kin, restauracji, teatru, a telewizor jest niejako tłem przy wykonywaniu innych czynności, takich jak właśnie surfowanie w sieci, czytanie prasy czy prasowanie, stąd jego nieustanny, ale w zasadzie dosyć już pozorna przewaga nad konsumowaniem innych mediów.

Źródło: Wirtualnemedia

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55