Ikona 01:20 min Ikona 19.04.2013

Rola SEO Copywritingu w zarządzaniu reputacją w sieci

Po ostatnich zmianach algorytmów Google premiuje strony o unikatowej i oryginalnej treści. Ma to dwojakie znaczenie, z jednej strony nasz serwis jest bardziej atrakcyjny dla robotów sieciowych, co nie pozostaje bez znaczenia dla pozycjonowania – pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Z drugiej strony natomiast ciekawe serwisy sprawiają, że użytkownicy pozostają na nich znacznie dłużej.

Należy jednak pamiętać, że internauci coraz częściej, szukając informacji na temat naszej marki czy produktu, nie ograniczają się jedynie do naszej strony. Popularne stało się szukanie informacji na forach, blogach czy Facebooku.

W Internecie gromadzą się dziś ogromne ilości informacji. Na podstawie badań przeprowadzonych przez AOL szacuje się, że internauci w 2011 roku w samych tylko Stanach Zjednoczonych dziennie produkowali 27 milionów różnego rodzaju treści.

Jak zatem sprawić, by potencjalni klienci nie trafiali na informacje przypadkowe a czasem nawet szkodliwe dla naszej marki? Z pomocą przychodzi pozycjonowanieSearch Engine Reputation Management w skrócie SERM.

Dzięki tej usłudze jesteśmy w stanie kontrolować treści jakie będą docierać do naszego potencjalnego klienta. W praktyce zarządzanie reputacją w sieci polega na wyparciu szkodliwych informacji na temat naszej marki i zastąpienie ich tymi na których nam zależy.

 

Wyjść informacji naprzeciw

 

Firma Coca-Cola, wyprzedzając trendy, zastąpiła swoją dotychczasową witrynę, nową platformą cyfrową – Coca-Cola Journey. Serwis przypomina interaktywny magazyn. Jego zadaniem jest przede wszystkim wywołanie dyskusji. Coca-Cola Journey jest efektem intensywnego rozwijania komunikacji cyfrowej i mediów społecznościowych. Firma planuje uruchomienie również bloga oraz platformy umożliwiającej komunikację w czasie rzeczywistym.

Czy tak właśnie w przyszłości będą wyglądały pozycjonowane strony internetowe i kontakt z klientem?

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:10 min 17.05.2013 O contencie  jest coraz głośniej, a słowa Billa Gatesa „Content is King”, wypowiedziane w 1996 roku, są dziś aktualnie jak nigdy dotąd. Dlaczego? Na przestrzeni ostatnich miesięcy dużo się  mówiło i pisało o contencie – czyli treści, szczególnie w kontekście zawartości wyników wyszukiwania Google. Zmiany algorytmów najpopularniejszej w Polsce  wyszukiwarki internetowej zwróciły uwagę na konieczność profesjonalnego tworzenia wartościowych tekstów na potrzeby pozycjonowania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 08:00 min 04.07.2013 Pod koniec maja Google wprowadziło kolejną aktualizację algorytmu wyszukiwarki – Penguin 2.0. Okazała się ona zgubna dla wielu serwisów internetowych, które pozycjonowały się za pomocą narzędzi zabronionych lub nietolerowanych przez Google. Wiele agencji interaktywnych musiało po raz kolejny zmienić swój sposób działania i zastanowić się jak podnieść jakość oraz efektywność swojej pracy. Można oczekiwać, że Google będzie zaostrzać polityke dotyczącą jakości wyników. W tym kontekście warto przypomnieć o jednym z aspektów troski o jakość - właściwym contencie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 04:40 min 04.01.2013 SEO Copywriting jest pojęciem stosunkowo nowym, które powstało w przeciągu ostatnich kilkunastu lat, jako następstwo rozwoju technologii internetowych oraz marketingu w wyszukiwarkach. Wbrew pozorom pisanie takich tekstów nie jest łatwe. Obecnie głównym celem SEO Copywritingu jest opracowywanie naturalnych, przyjaznych dla internautów treści, łączących w sobie obecność fraz kluczowych z pożytecznymi i ciekawymi dla  odbiorców informacjami. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700