Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 19.04.2013

Rola SEO Copywritingu w zarządzaniu reputacją w sieci

Po ostatnich zmianach algorytmów Google premiuje strony o unikatowej i oryginalnej treści. Ma to dwojakie znaczenie, z jednej strony nasz serwis jest bardziej atrakcyjny dla robotów sieciowych, co nie pozostaje bez znaczenia dla pozycjonowania – pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Z drugiej strony natomiast ciekawe serwisy sprawiają, że użytkownicy pozostają na nich znacznie dłużej.

Należy jednak pamiętać, że internauci coraz częściej, szukając informacji na temat naszej marki czy produktu, nie ograniczają się jedynie do naszej strony. Popularne stało się szukanie informacji na forach, blogach czy Facebooku.

W Internecie gromadzą się dziś ogromne ilości informacji. Na podstawie badań przeprowadzonych przez AOL szacuje się, że internauci w 2011 roku w samych tylko Stanach Zjednoczonych dziennie produkowali 27 milionów różnego rodzaju treści.

Jak zatem sprawić, by potencjalni klienci nie trafiali na informacje przypadkowe a czasem nawet szkodliwe dla naszej marki? Z pomocą przychodzi pozycjonowanieSearch Engine Reputation Management w skrócie SERM.

Dzięki tej usłudze jesteśmy w stanie kontrolować treści jakie będą docierać do naszego potencjalnego klienta. W praktyce zarządzanie reputacją w sieci polega na wyparciu szkodliwych informacji na temat naszej marki i zastąpienie ich tymi na których nam zależy.

 

Wyjść informacji naprzeciw

 

Firma Coca-Cola, wyprzedzając trendy, zastąpiła swoją dotychczasową witrynę, nową platformą cyfrową – Coca-Cola Journey. Serwis przypomina interaktywny magazyn. Jego zadaniem jest przede wszystkim wywołanie dyskusji. Coca-Cola Journey jest efektem intensywnego rozwijania komunikacji cyfrowej i mediów społecznościowych. Firma planuje uruchomienie również bloga oraz platformy umożliwiającej komunikację w czasie rzeczywistym.

Czy tak właśnie w przyszłości będą wyglądały pozycjonowane strony internetowe i kontakt z klientem?

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:25 min 20.08.2010 Czy domena Gmail.pl dołączy za moment do grona najdroższych domen wszech czasów, w których znajdują się już takie pozycje, jak opony.pl, kino.pl oraz lekarze.pl? To już pewne. Teraz pozostaje tylko obserwować, czy zajmie wśród nich najwyższe miejsce – na ten moment cena za tę domenę jest już sześciocyfrowa. Aukcję, która jeszcze trwa przez kilka godzin, odwiedziło ponad 73 tysiące osób. Czytaj więcej
O 185% więcej wyświetleń witryny – czyli jak pozycjonowaliśmy dla firmy FOTO 7 Ikona 05:10 min Reklama w wyszukiwarkach internetowych to obecnie „must have” każdego przedsiębiorcy, poważnie myślącego o promocji swojej firmy w sieci. Dziś w naszym studium przypadku zdradzimy jak wyglądają kulisy pozycjonowania marki ze specjalistycznej branży. Na tapet wzięliśmy współpracę ze Spółką FOTO 7. Jaką strategię wybraliśmy? Jakie efekty przyniosła optymalizacja serwisu? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 33

No votes so far! Be the first to rate this post.

remarketing Ikona 7:00 min 11.10.2023 Kampania remarketingowa to sposób na przekonwertowanie odwiedzających stronę użytkowników w powracających klientów. Podpowiadamy, jak wykorzystywać remarketing do realizacji celów biznesowych. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700